• .


    [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik trek mijn wenkbrauw op over die jongen en haal mijn schouders op. 'Heb ik iets verkeerd gedaan?'vraag ik aan het meisje,hoe heten ze ook al weer,Mia toch? Ja Mia dat was het.

    (Huh vet raar allemaal! Hoe kan dat dan?


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    13Oclock schreef:
    (Huh vet raar allemaal! Hoe kan dat dan?


    [Don't ask Me, Q hates Me I guess xd]

    (Whaha no Q don't :))


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    13Oclock schreef:
    (Whaha no Q don't :))


    Hahaha, hoe weet jij dat ? Misschien ben ik stiekem wel een vreselijk persoon, like, een pedofiel eind de 50 jaar xd
    Zelf ik geloof mezelf niet, maargoed

    Vergeet dat hierboven, ik begin opnieuw.
    Misschien ben ik wel een vreselijk meisje dat kleine kindjes pest en enorm bitchy is.
    Jup, deze geloof ik ook niet, ik ben eigenlijk enorm onzelfzeker over de dingen die ik wel of niet doe. In het openbaar dan, bij mijn vriendinnen ben ik anders.

    Mia Amber James

    'Heb ik iets verkeerds gedaan?' vraagt hij. Ik haal mijn schouders op en zucht diep. 'Geef hem gewoon een kans. Je weet net zo goed als ik dat hij vast weer de oude word' zeg ik zuchtend tegen Quinn. Ik had er nog steeds niet veel vertrouwen in maar goed het was het proberen waard.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (Oeew u meek mie skerrie O.O


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik volg het gesprek tussen de twee een beetje en kijk ze raar aan. 'Waar hebben jullie hem over hey?'vraag ik en kijk ze nog steeds raar aan.

    Quinten

    "Ja over dertig jaar" zucht ik en ik doe mijn ogen dicht. Als ik kon lopen was ik allang weggestampt en pas terug gekomen als hij weer de oude was. Maarja dat gaat niet. "Moeten we hem niet nog eens neerslaan?" vraag ik terwijl ik aan mijn infuus peuter.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    13Oclock schreef:
    (Oeew u meek mie skerrie O.O


    [-Kwaadaardige lach- Dat was de bedoeling. Sweet dreams c:]

    Austin
    Met grote ogen kijk ik naar de jongen. 'Wie neerslaan? niet mij toch?'vraag ik en kijk met grote ogen naar de jongen. Hij had me net echt hard geslagen op mijn hoofd precies waar het bloede dus ik was wel een beetje bang voor hem geworden.

    Mia AmberJames


    'We gaan niemand slaan Quinn' zei ik streng. Ik zag aan Austin zijn gezicht dat hik het niet leuk vond. 'En trouwens dat kan je toch niet' zei ik en keek hem serieus aan. ' Hij gaat je heusniey slaan hoor Austin, Toch Quinn?' zei ik en ik keek hem aan. 'Tocj Quinn?' drong ik aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Was vergeten hem te posten dus.. Maar ik ga slapen ben kapot)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Ben er weer maar moet wel nog me kranten lopen)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Moringa schreef:
    [Sorry dat ik zo lang niet heb gereageerd!]

    Tiffany
    Hij gaat rechtop zitten en kijkt me boos aan, nep natuurlijk. 'Nouuu! Dat was mijn geheimpje.' Ondanks dat hij serieus klinkt, weet ik dat hij het niet zo bedoeld. Hij loopt naar me toe. In eerste instantie wilde ik stappen achteruit zetten, ik wilde niet weer gekieteld worden. Toch blijf ik staan, omdat het ook wel heel erg leuk was samen met Brandon. Hij slaat zijn armen om mijn middel waardoor een lach op mijn gezicht komt. 'Niet doorvertellen he,' zegt hij zacht. Op dit moment weet ik dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Brandon zal me niet zomaar laten vallen. 'Nu is het geen geheim meer.' Zacht druk ik een kus op zijn lippen. 'Wat ben je ook een watje.' Hij zou vast alleen krachttraining hebben gedaan. Zijn conditie is naar mijn idee niet heel goed. Hij is wel sterk, hij tilde mij met gemak op.


    [Sorry, kermis, dus weinig op Q.]
    Brandon
    'Nu is het geen geheim meer.' zegt ze en ze drukt zachtjes een kus op mijn lippen. 'Wat ben je ook een watje.' zegt ze en ik kijk haar even verbaasd aan. 'Wat zei je nou?' zeg ik dan en ik plaats mijn handen weer in haar zij. 'Kijk uit he!' zeg ik lachend als ik haar zachtjes in haar zij prik. Ik had het echt naar mijn zin met haar..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.