• Oke ik heb dus zo'n idee voor een P of the C fanfic...

    Dus Jack Sparrow en al die mensen zijn van lang... lang... geleden....

    Bah, geschiedenis, ik haat dat vak, ik zie hier dus echt het nut niet van in. Staat dat mens te vertellen over de honderdjarige oorlog! Wat boeit mij dat nou weer! Ik wou dat er eens een avontuur zou zijn; je weet wel... dat je in een magische wereld terechtkomt ofzo.
    'Dude!' dat was dat kind naast me
    'Wat nou dude-' ik kijk op en recht in de ogen van de geschiedenis docent. Ze kijkt met met een mierzoet glimlachje aan en ik staar willoos terug, kan het mij wat schelen.
    'Inleveren.' Zegt ze opeens en even begrijp ik niet wat ze bedoeld, dan lever ik mijn notitieblokje in en kijk haar bitter aan, als ze ook maar iets durft te doen met dát boekje. Ze bladert er doorheen en mompelt woorden als: totaal geen respect, teveel in de boeken, verschrikkelijk, niet waardig, onbegrijpelijk. Vervolgens scheurd ze iedere bladzijde stuk voor stuk uit het blok en laat ze aan de klas zien alsof het een prentenboek is. Daarna scheurt ze ze aan stukken en delen van draken, boselfen en zeemeerminnen fladderen in het rond en belanden stuk voor stuk in de papierbak. Uren werk en werelden van fantasie voor niets geweest. Ik huil niet, ik beweeg niet, ik kijk niet weg, ik reageer niet op de sarcastische opmerkingen, ik loop de klas niet uit hoe graag ik dat ook wil, daar ben ik te braaf voor.
    De rest van de les verloopt in een waas, ik doe niks ik staar de docent aan met een uitdrukkingsloos gezicht. Hoe kan ze dat nou doen, ik weet nog hoe ik gisteravond nog zo blij was geweest; toen ik mijn hydra af had gemaakt had ik het boekje bijna vol gehad, nu had ik helemaal geen boekje meer.
    'Pak allemaal je boek voor je.' Ik blijf staren
    'Open hem op bladzijde 567 en leer paragraaf 6.' Ik blijf staren en de tijd gaat voorbij
    'En meneer de kunstenaar kunt u mij vertellen wat er zo speciaal was aan de honderdjarige oorlog?' Er steeg een gelach op uit de klas en de docent keek me weer aan met het zelfde glimlachje als hiervoor, maar dan nog valser. Het gelach verstomde echter al snel toen ik haar bleef aanstaren, een bittere blik, een sombere blik, de blik waar mijn oudere halfbroer bang van werd, de blik waarmee ik mijn stiefvader op afstand hield...


    Oke ik begon gewoon random met schrijven maar als ik zo door gaat weten jullie nooit waar dit verhaal naartoe gaat dus hij komt terecht bij de haven en stapt bij een willekeurig schip aanboord op voorwaarde dat hij het dek schrobt enz. en zo komt hij in Singapore terecht waar hij zich aanbied als bemanning. Zo komt hij terecht bij de laatste overblijfselen van de volgers van de code. Hij sluit zich bij hen aan en ze gaan op zoek naar de black pearl waar het snelste schip naar vernoemd is...

    Doen of niet doen?
    Reden?
    Waarschuwen?
    Tips?
    Opmerkingen?
    Titel? (The real black pearl?)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:49 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    niemand?


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Doen of n iet doen? doen
    Reden? omdat het jouw idee is, dus gewoon gaan schrijven als je dat wilt.
    Waarschuwen? Ik lees over het algemeen geen fanfics.
    Tips?
    Opmerkingen? Houd het origineel :'3
    Titel? (The real black pearl? Ben ik heel erg slecht in... Sorry...

    Ik weet niet of je er wat aan hebt, haha.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 23:13 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Carabien? leer het eerst spellen en anders niet over schrijven.

    En wat diegene hierboven zegt en 'dat kind naast me' klinkt vaag. Maak het wat gedetailleerd.

    Dat was dat joch dat naast me zat weer hoor, met zijn irritante rotkop en dan nog die achterlijke sproeten. Wat wilde hij nou weer van me?

    See?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 23:15 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Doen of niet doen? Doen
    Reden? Net zoals Kamelot, omdat het jouw idee is, zoiets ben ik nog niet tegengekomen en wat je in je hoofd hebt moet je gewoon uitwerken, het stukje hierboven is goed ^^ Alleen staan er nog wel een paar kleine foutjes in, maar die heeft iedereen wel ^^'
    Waarschuwen?blijf er wel voor zorgen dat het orgineel blijft en het niet te veel op de originele gaat lijken.
    Tips? Als jij je aan de precieze tijdstippen houd moet jij ook rekening houden met hoe het in die tijd was.
    Opmerkingen?Je kan bij me aankloppen als je een cover ervoor wilt ^^
    Titel? (The real black pearl?) Oef... ben zelf ook niet echt origineel met namen... en om voor dit verhaal een titel te verzinnen weet ik nog niet genoeg erover.


    Credendo Vides

    tnx voor de reacties

    @ Kamelot: tuurlijk heb ik er wat aan, je geeft je mening toch, dat was waar ik om vroeg!

    @ Endure: mens, ik krijg gewoon een idee en wou graag die proloog schrijven dus die spelling boeit me even helemaal niets

    @ DreamerN: Nou op de originele gaat het zoiezo niet lijken, geloof mij maar en over die cover: Echt supergraag! (maar dan moet ik wel eerst een titel gaan verzinnen)


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Doen of niet doen? Doen!
    Reden? Het lijkt me wel leuk om te lezen en zelfde reden als Kamelot
    Waarschuwen? Ja!
    Tips? Let op je spelling en blijf origineel (ga niet het echte verhaal precies naspelen, verzin je eige dingetjes erin)


    Keep your head up, keep your heart strong

    ThoseWords schreef:
    Doen of niet doen? Doen!
    Reden? Het lijkt me wel leuk om te lezen en zelfde reden als Kamelot
    Waarschuwen? Ja!
    Tips? Let op je spelling en blijf origineel (ga niet het echte verhaal precies naspelen, verzin je eige dingetjes erin)


    volgens mij begrijpe jullie me verkeerd, wacht ik leg de verhaallijn wat beter uit:

    Dit verhaal speelt zich jaren na de Pirates of the Carribean af. De jongen komt in contact met de overblijfselen van de volgers van de code en ze gaan op zoektocht naar de Black Pearl, dus niet het schip maar de zwarte parel waar het schip naar vernoemt is, ondertussen sluiten steeds meer piraten zich bij hen aan en met de zwarte parel hopen ze de piraterij levend te houden en een nieuwe generatie van dieven en zeemannen te beginnen.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"