• .


    [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Macey
    "Okeej, maar zal het niet raar zijn dat ze je hier willen houden?" vraag ik en ik kijk hem aan. "Anders gaan we gewoon wegrennen" glimlach ik weer en ik doe een raam open. "Sorry, deze kamer mag wel wat frissucht gebruiken" lach ik.

    Had je hier al op gereageerd?


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Andrew Cole.

    Ik keek op en schudde mijn hoofd, "Als je ouders willen dat je teruggaat naar huis laten ze je gaan, ze hebben geen enkel recht om ons hier te houden eigenlijk". Ik lachte zachtjes en schudde mijn hoofd. Dat was het enige dat ik gelezen had uit de honderden zinnetjes in het boek dat we hadden gekregen.

    Macey

    Ik lachte, "Dan gaan we nu" zei ik en ik begon alles wat schoon was en wat ik herkende in een tas te proppen.
    "Nog meer mee?" vroeg ik toen ik verschillende dingen had gepakt.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    xheart schreef:
    Mia AmberJames


    'We gaan niemand slaan Quinn' zei ik streng. Ik zag aan Austin zijn gezicht dat hik het niet leuk vond. 'En trouwens dat kan je toch niet' zei ik en keek hem serieus aan. ' Hij gaat je heusniey slaan hoor Austin, Toch Quinn?' zei ik en ik keek hem aan. 'Toch Quinn?' drong ik aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    "Waarom niet. Mij ene arm is toch nog prima en als hij dom genoeg is om dichter bij te komen kan ik hem een klap net zo als net geven" sis ik weer.
    "En noem mijn naam niet" zeg ik er achter aan. Ik blijf liggen en doe mijn armen over elkaar. Dat er geen dokter komt of zo. Ik wil slapen en ben bekaf en het enige respect wat ze hebben is voor "Austin"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Andrew Cole.

    Ik knikte en liep naar beneden, de danszaal binnen. Ik haalde de laatste dingetjes van Darcy op en liep ermee naar boven. "Ik vraag aan mijn moeder of we bij haar mogen blijven, tot we iets hebben gevonden, goed ?" vroeg ik, nadat ik het in de tas had gestopt.

    Macey
    "Helemaal prima" zei ik enthousiast en ik pakte mijn tas met de kleren die ik vanmiddag in het dorpje had gekocht. Ik liep naar de deur en mijn hakken maakten een geluid die de stille ruimte vulde.
    "Waar is iedereen?" vroeg ik. Ik was nog niemand tegen gekomen hier.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Mia Amber James

    'Dude?!' zeg ik zuchtend en ik sta op. 'Oké, zoek het uit. Als je hem afmaakt heb je een probleem. En jij doe rustig aan anders dan krijg je vage beelden voor je hoofd' zeg ik tegen beiden en ik loop de kamer uit. Ik zucht diep. 'Jongens' mompel ik en ik loop naar mijn eigen kamer. Duke ligt nog vredig te slapen. Ik werp een blik op de klok en zie dat het 5 uur is. Ik wrijf even in mijn ogen en ik gaap. Ik op me bed zitten en kijk naar Duke.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew Cole.

    "Buiten, het ziekenhuis, het dorpje, everywhere but here" lachte ik waarna ik mijn eigen tas opnam en mijn sleutels alvast uit mijn broekzak haalde. "Oké, ik ga even melden aan de balie dat mijn moeder heeft gevraagd naar huis te komen, ze gaan haar willen opbellen, maar ik ga het nummer geven van mijn iPhone, jij doet eventjes alsof je mijn moeder bent" legde ik uit. Ik nam mijn iPhone en gaf hem aan haar. "Blijf hier maar staan".

    Austin
    Ik negeer de jongen maar en sluit mijn ogen. Ineens komen er allemaal beelden in mijn hoofd en ik ga gauw rechtop zitten. 'Quinten'zeg ik zacht. 'Quinten!'zeg ik nu wat harder. Ik wist het weer,ik zat op een kostschool met hem hij had een motorogeluk gehad en ik was hier gaan slapen omdat ik te moe zou zijn om naar huis te kunnen. En Mia zij ligt hie ook in het ziekenhuis en zit bij ons op de kostschool. Ze heeft een baby gehad het is een jongentje en hij heet Duke. 'Ik weet het allemaal weer'

    Macey

    "Okeej is goed" zei ik met een glimlach en bleef netjes staan om het hoekje. Ik hoorde dat hij naar de balie liep. Ik was stiekem heel blij dat hij eindelijk weer naar huis kwam en ik hoopte dat het misschien weer iets tussen ons zal worden want ik had hem echt gemist en dit voelt zo raar aan. Maar ja waarschijnlijk voelt hij niets meer voor me. Ik pakte zijn mobiel en scrolde door zijn foto's heen, allemaal foto's van de leuke tijden.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Quinten

    "Ach je meent het, is die klap toch ergens goed voor geweest" lach ik.
    "Dan mag je wel eens een filmpje gaan kijken" zei ik met een grijns en ik gooide mijn mobiel naar hem toe.
    "Niet schrikken, maar je bent daar gewoon echt een gek, je lijkt net een hond die zijn baasje aan het af lebberen is."


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    xIbiMalik schreef:
    (...)

    [Sorry, kermis, dus weinig op Q.]
    Brandon
    'Nu is het geen geheim meer.' zegt ze en ze drukt zachtjes een kus op mijn lippen. 'Wat ben je ook een watje.' zegt ze en ik kijk haar even verbaasd aan. 'Wat zei je nou?' zeg ik dan en ik plaats mijn handen weer in haar zij. 'Kijk uit he!' zeg ik lachend als ik haar zachtjes in haar zij prik. Ik had het echt naar mijn zin met haar..


    Tiffany
    Hij kijkt me verbaast aan, hij weet best wel wat ik bedoel. 'Wat zei je nou?' Hij legt zijn handen weer op mijn zij. 'Kijk uit he!' lacht hij en prikt in mijn zij. Gelijk begin ik te lachen en probeer me uit zijn greep te bevrijden. 'Je bent een watje,' herhaal ik. Het geprik houd maar niet op. 'Je speelt vals. Met kietelen win je altijd,' zeg ik nog steeds lachend.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Branon
    Ze begint te lachen en probeert zich weer te bevrijden. 'Je bent een watje.' herhaalt ze. 'Je speelt vals. Met kietelen win je altijd.' zegt ze en ze lacht nog steeds. Ik laat haar los en druk een kusje op haar lippen. 'Kunnen we niet terug gaan? Ik ben echt een hele slechte renner.' vraag ik bijna smekend. 'En ja, jij hebt gewonnen.' geef ik toe voordat ik haar nog een kusje geef. Ik wist gewoon dat ze dat wilde horen. Altijd als je met een meisje in discussie ging moest je haar uiteindelijk toch maar gelijk geven, anders was het een oneindig gevecht.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Andrew Cole.

    Ik nam de telefoon aan. "Als je het niet gelooft, bel haar dan". Ik tikte mijn nummer in en hoorde dat hij overging. Subtiel keek ik even over mijn schouders om te kijken of ze er nog altijd stond.