• .


    [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Macey
    "Keej is goed" lachte ik en ik klapte het broodje open. Ik deed eat snoep op de hagelslag en likte mij. lippen af. "Zoet doet goed " lach ik en ik neem een grote hap. Het is best lekker had smeriger verwacht.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Oké, laten we het erop houden dat Drew Macey goed kende aangezien hij belegde broodjes eet xd]

    Andrew Cole

    Ik begon te lachen en stond terug op om de film aan te zetten. Dit was best raar. In de tuin van de kostschool, al etend naar een film kijken met mijn ex terwijl ik het niet echt wou uitmaken. Jup, awkward.

    [Inspiratieloos]

    (whaha heb ik ook zo vaak xD)

    Macey

    "Eigenlijk hebben we niet echt iets te doen he" zeg ik als de film al af is. Drew heeft inmkddels al zijn beoodjes al op. "Kun je de kamer niet laten zien of je uniform? Dan gaan we die eens oppimpen lf weggooien aangezien je hem zo niet meer nodig hebt" lach ik weer. Ik was altijd kn een goede bii bij Drew, maar die klote school veroest alles. We hadden hier ook gewoon kunnen zitten samen, samen als een iets niet twee vrienden. Grr...


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Andrew Cole.

    Ik begon te lachen en stond op, "Ik heb een ideetje" grijnsde ik. Ik trok haar recht en sloot alles netjes af. Ze haalden die dingen elke avond op voor het geval dat het zou regenen, maar eigenlijk kon eender wie dit meenemen. Ik trok haar mee naar mijn kamer en ging op mijn bed zitten dat als enige iets in deze hele kamer proper was. "Voor de duidelijkheid, ik slaap hier alleen". Ik nam mijn iPhone uit en zocht het nummer op van de school die in de kamer hing, "Oké, Mam, meldt me maar af op deze school !".

    Macey

    Ik kwam de smerige kamer binnen. Het stonk er verschrikkelik en het enige llekje wat schoon was was het bed van Drew. "Ja ik zou hier ook niets anders durven doen" zeg ik afgrijzend. "Het is hier echt heel smerig" zeg ik en ik moet lachen als ik hoor wat hij tegen zijn moeder zegt. Ik ken zijn moeder die zal het ook vast doen. "Ik heb wel wat held op zak, een hotel is mogelijk" lach ik. "Vijfsterren hotel in hartje londen" grijns ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Andrew Cole.

    "Perfect !" lachte ik, "Maar dan moet ik hier eerst wegkomen," vervolgde ik. Ik wiebelde even mijn mijn iPhone, "Het belt al" zei ik op een zangerige manier.

    Macey
    "Okeej, maar zal het niet raar zijn dat ze je hier willen houden?" vraag ik en ik kijk hem aan. "Anders gaan we gewoon wegrennen" glimlach ik weer en ik doe een raam open. "Sorry, deze kamer mag wel wat frissucht gebruiken" lach ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Nadat Stefano had verteld wat er gebeur was schok.ik wel even. Daarna was hij aan het bellen en liep de kamer van Dawn in. Ik gaap en besluit dat ik nu echt naar de kostschool moet. Ik loop nog langs de kamer van Quinn en zwaai even ookal heb ik geen idee of die nog wakker is en of hij het anders wel kan zien.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 0:50 ]

    Quinten

    Opeens zie ik iets in mijn ooghoek bewegen. Voorzichtig draai ik mijn hoofd om en glimlach even. Hij zal het vast niet kunnen zien dus roep ik zijn naam ook maar."He Austin" lach ik. Ik weet dat ik moet slapenvan de dokter maar ik heb er geen zin in.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik kijk verbaast op als Quinn mijn naam zegt hij is dus nog wel wakker. 'Moet jij iet slapen?' vraag ik lachend en gaap daarna even. Ik werd echt gek van dat gapen het ging echt de hele tijd door.

    Quinten

    "Ja ik moet slapen maar ik voel me echt helemaal kapot.. Alsof ik nu pas de pijn voel die ik al die tijd heb gehad. Mijn been, mijn hoofd en mijn ribben. echt klote" zeg ik chagrijnig. Ik zucht even. "Moet jij niet al slapen?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (ik ga zo, nog een post de k ik :))


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    'Kan je niet een pijnstiller krijgen of zo?'vraag ik. Hik vraagt of ik niet moet slapen en ik knik. 'Ik was opweg naar de auto 'zeg ik gapend. 'Dan kan ik eindelijk mijn bed in'

    [Mijn topics, heeft Brandon nog een reactie gegeven?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Quinten

    "Weet nie, maar hoop zo in slaap te vallen" zeg ik gapend. "Ik was net op weg naar de auto" zegt hij tereijl hij ook aan het gapen is. "Weet je zeker dat je noet hier gaat slapen? Want met je slaapkop achter het stuur lijkt me ook niet echt veilig"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.