• .


    [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Stefano

    Ik begreep de hint en ik ging naast haar liggen en sloeg voorzichtig mijn armen om haar heen. 'Niet meer bewegen,' fluisterde ik lief tegen haar waarnaar ik haar troostend over haar rug streelde. Ze was er echt kapot van.. Dat kon ik zien.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinten

    "Wat is er nu allemaal aan de hand?" vraag ik op een een fluistertoon.
    De dokters mogen me niet horen. Ik kijk wat rond in het zwarte hok waar ik nu ben. Het is er stil en donker op het gepiep van de apparaten na. Ik durf niet meer te bewegen alleen mijn armen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn Mary Claire:

    Ik nestelde bij hem en liet mijn tranen zijn gang gaan. Ik snik zachtjes en hield hem stevig vast. Af en toe kreeg ik een pijnscheut in mijn buik, waardoor ik zachtjes kreunde. Ik was moe van alles, het liefst wou ik gewoon weg van hier. Ergens anders naar toe gaan, zodat niemand me meer tot last kon brengen of ik hun. Het liefst wou ik vrij zijn en mijn ogen sluiten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    'Alles gaat goed met haar, ze is bijgekomen.' vertelde ik tegen Quinn door de telefoon. Met mijn vrije hand wreef ik nog altijd over haar rug, ze was echt overstuur en ik wist maar niet de woorden te vinden om haar te kalmeren. Ik was meer van de daden, dan van de woorden..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Ergens was het een gerustelling, dat stef er was en dat hij troostend over mijn rug wreef, maar het gevoel ging niet weg. Ik voelde me vreselijk en wou eigenlijk weg, weg van hier en weg van iedereen. Niemand gaf om mij, waarom zou stef mij willen. Misschien hadden de jongens wel gelijk, dat ik gewoon in een inrichting hoorde of dat ik gewoon weg moest. Niemand wou mij, niemand. En ik deed Stef gewoon hiermee pijn om bij mij te zijn. Hij was gewoon uit medelijden met mij gegaan, meer niet.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Ik legde het mobieltje even op het nachtkastje en drukte een kus op Dawns voorhoofd. Ik kon geen woorden vinden, wat ik moest zeggen tegen haar. Vervolgens plaatste ik voorzichtig mijn lippen op de hare en keek ik haar aan. 'Ik hou van je Dawn, je moet snel beter worden.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinten

    "Ik denk dat ik maar ga, mijn dokter is hier ook niet echt blij mee" zeg ik en ik beeindig de oproep. Ik druk mijn hoofd in mijn kussen wat aardig zeer doet. Ik ga maar rustig liggen, bewegen gaat gewoon niet. Overal doet het zeer zo kan ik toch nooit slapen? Voor het eerst wilde ik meer pijnstillers maar kreeg ik ze niet.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn Mary Claire:

    Ik kijk hem aan en nog steeds rollen er tranen over mijn wangen. Zie je, hij heeft medelijden met mij.. Hij houdt niet van me, dat zegt hij, omdat ik gewoon beter moet worden en uit medelij. Ik zei niets, kon ook niet, omdat er alleen gepiep uit mijn keel kwam. Ik knikte maar en leg mijn hoofd tegen zijn borst en staar voor me uit. Als ik uiteindelijk beter wordt, draait stef zich om en kijkt niet meer naar me om. Waarom wou hij mij, hij kon elke meisje krijgen..


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Ik vond het lastig dat ze niks kon zeggen, nu kon ik geen hoogte van haar krijgen en dat vond ik heel erg lastig. Ik tilde haar heer voorzichtig een beetje op, zodat ze geen pijn had en legde haar half op mij. 'Ga slapen, oké?' fluisterde ik terwijl ik nog altijd over haar rug wreef. Ze had rust nodig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Ik voelde dat hij me half optilde en op hem legde. Zijn warmte deed me een beetje slaperig en ik gaapte. Ik nestelde goed op hem en deed mijn ogen dicht. Ik wist zeker, dat hij op een dag mij zou verlaten, wie niet. Dat deed mijn vader ook. Ik sloot mijn ogen en viel in een onrustige slaap. Dromend dat iedereen mij zou verlaten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Ik sloot uiteindelijk ook mijn ogen, maar door de hartkloppingen die ik eerder had gekregen kon ik helemaal niet in slaap komen. Ik hield Dawn dicht tegen me aan omdat het me een geruststellend gevoel gaf..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Macey
    "Neej gelukkig niet" lach ik en ik zet mijn stoel weer wat verder weg van hem en leg mijn jas weer neer. "De tuin is inderdaad best wel heel erg chill" zeg ik terwijl ik om me heen kijk.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Andrew Cole.

    "Best wel ja" zei ik knikkend. Ik stond op aangezien mijn maag net liet weten dat die er ook nog altijd was, "Ik heb honger" concludeerde ik. Ik liep naar de laptop en zette de film op pauze. "Hij is echt grappig en ik wil hem uitkijken" zei ik toen ik haar vragende blik zag.

    Macey
    "Okeej anders gaan we wat eten heb nog wat snoep over" zei ik en ik bgin als een gek in mijn tas te rommelen. Ik vond uiteibdelijk de rode zak en hield hem omhoog. "Kijk ik heb nog wat te ten" lachte ik en ik stopte een snoepje in mijn mond.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Andrew Cole.

    "Macey, Macey toch, je kent me toch al langer dan vandaag ? Als ik honger heb, dan heb ik echt honger". Ik liep op een snel tempo naar binnen en haalde 4 broodjes. 2 voor mezelf en 1 voor het geval Macey ook honger had. Die andere was voor later want ik wist dat ik nog honger ging krijgen. Ik liep terug en ging zitten. "Jij ook 1tje ?" vroeg ik toen ik 1 broodje omhooghield.