• .


    [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik trek mijn wenbrauw op. 'Waar de fack heb jij het nou over man?'vraag ik terwijl ik zijn mobiel pak en zijn mobiel aanzet. Mijn ogen worden groot en ik wort volgens mij een beetje rood. 'Uhhm soory? heb ik je pijn gedaan?'vraag ik Quinten. 'Owja,ik ga hem nu wissen ook!'zeg ik en druk heel gauw op wissen. 'Sinds wanneer slaapwandel ik?'vraag ik me hardop af. Ik kijk even verward,tja ik had een droom maar toen was het toch echt een meisje. 'Pff,mijn droom was leuk,maar toen was jij een meisje laten we maar zeggen,en even voor de duidelijkheid. Ik ben GEEN homo!'

    Quinten

    "Nou mijn ribben deden toen we aardig zeer ja, maar hoest met je hoofd Homo?" zei ik terwijl ik in lachen uitbarste. "En wie was dat meisje dan? Mia, Abby? Iemand van thuis?"

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 21:54 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik kijk even achter me. 'Waar is een homo?'vraag ik grijnzend. Daarna kijk ik recht naar Quinn en wijs naar hem. 'Ow daar!'zeg ik lachend en schud daarna lachend mijn hoofd.'Mijn hoofd doet erg pijn'mompel ik en aai over mijn achterhoofd. 'En dat meisje ken ik zelf nog niet'lieg ik en kijk even naar Quinn. 'Sorry van je ribben'mompel ik.

    Quinten
    "Sorry gast, maar ik moest je er af duwen voor je mij er af had geduwd of had aangeraakt" lach ik. "Ik moet er niet aandenken! Maar ken je dat meisje echt nog niet?" vraag ik op een toon van ongeloof. "Maar ach, dat meisje had vast als een blok voor je gevallen met je goede humor en je bent nu gewond dus dan gaat ze je heel goed verzorgen" grijns ik. Ja dat doen ze echt.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    ik haal mijn schouders op. 'Eigen schuld'mompel ik en haal mijn schouders op. 'Nee ik ken dat meisje echt niet'zeg ik en grijns even om wat die daarna zegt. 'Ow in dat geval ga ik opzoek naar de meisjes'zeg ik lachend. 'Maar eerst maar weer is in dit bed liggen'zeg ik en ga weer liggen terwijl ik mijn hoof draai naar Quinn.

    Quinten

    "Goed plan, maar ik blijf morgen in bed liggen" lach ik.
    "Rolstoelen laten je stikken" grijns ik en ik draai met alleen mijn hoofd om naar Austin.
    "Zo weltrusten"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    'Misschien breng ik ze dan wel even hierheen'zeg ik lachend. 'Zo weltruste'zegt hij daarna. 'Slaap lekker'zeg ik en sluit mijn ogen. Ikk open ze al gauw weer en merk dat ik echt niet meer kan slapen. Ik blijf dus maar gewoon een beetje stil in mijn bed liggen.

    Mia Amber James

    Opeens begint Duke te huilen en ik pak hem voorzichtig uit zijn bedje. 'Hey, wat is er?' vraag ik hem en ik wieg hem een beetje. Ik zoek zijn knuffeltje die hij van Austin had gekregen. Ik kon hem niet vinden en gaf hem toen zijn speentje terug. Die spuugde hij uit en ik zuchtte diep. 'Duke, ik ben moe' zuchtte ik en ik wiegde verder. Hij stopte niet en ik legde hem terug. 'Ga nou alsjeblieft slapen' zeg ik en ik kijk hem zielig aan. 'Oja ik heb hem meegenomen naar Quinn en Austin' zeg ik dan en ik spring op. Ik loop zachtjes naar hun kamer en klop op de deur. Daarna loop ik naar binnen en scan de kamer even. 'Hebben jullie Duke zijn beertje gezien?' vraag ik aan beiden.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    Ik kijk naar Mia en knik. 'Zijn beertje ligt daar'zeg ik wijzend naar het beertje wat op de grond is gevallen. Ze zou nu waarschijnlijk zelf wel snappen dat ik mijn geheugen terug heb en anders zou ik het wel even vertellen.

    Mia Abmer James

    'Zijn beerjte ligt daar' zegt hij en hij wijst naar het beertje. Ik kijk hem even raar aan en pak dan het beertje op. 'Dankje' zeg ik verbaasd en kijk hem aan. Ik wil de deur uitlopen wanneer het bij me binnen schiet. 'Ow je hebt je geheugen terug' zeg ik en ik loop naar zijn bed. 'Wat goed' zeg ik en ik geef hem een knuffel. 'Het is maar goed ook anders had die daar' zeg ik wijzend naar Quinn. 'Je wat gedaan' eindig ik mijn zin. Ik glimlach even naar hem.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    Ik wacht tot Mia weg is en als ze weer weg is doe ik mijn ogen weer open.
    "Hé gast, kan jij ook al niet slapen?" vraag ik gapend.
    "Vergeet maar wat Mia had gezegd" zeg ik waarna ik de dekens iets verder op trek. Als ik Austin nu weer zo zie, schaam ik me rot voor wat ik allemaal gezegd had over hem.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 20:48 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik glimlach even naar Mia en knik. Als Mia weg is opent Quinten begint Quiten te praten. 'Nee,kan ook niet praten'zeg ik en haal op dat andere mijn schouders op. 'Ach,we vergeten het maar gewoon'mompel ik. Ik laat mijn hoofd op het kussen vallen en draai hem naar Quinn toe.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 20:59 ]

    [Sweet dreams]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    "Zo, nog het een en ander te vertellen over het meisje in je droom? Want ik denk niet dat ze er blij mee is dat ze eerst pappie wordt genoemd en daarna maar wordt gedwongen een kus te geven" grijns ik. Ik draai mijn hoofd weer richting Austin. "Morgen maar ffies laten hechten" zeg ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Macey

    Ik wist niet precies wat ik moest zeggen maar wist met met een oudere stem er uit te vissen. "Hallo met de moeder van Andrew" zei ik en ik wachte af tot ik een antwoord kreeg. Ik hoorde dat Drew de telefoon aan de vrouw gaf en ik kreeg een chagrijnige stem te horen.
    "Uw zoon wilt zich afmelden klopt dat"
    "Ja, wij zijn laatst verhuisd en het is niet meer nodig dat hij op deze school zit" zei ik en ik maakte mijn stem wat lager.
    "Oke, is goed dan heeft hij nu de toestemming naar u toe te gaan" zei de vrouw weer.
    "Oke, is goed bedankt" zei ik maar en ik zag dat Drew al weer aan kwam lopen. "Zo en nu kunnen we gaan" zei ik blij.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.