• .


    [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik kijk hem grijnzend aan en schud mijn hoofd. 'Nee joh,dat is niet zo bijzonder. Ik dacht eerder aan Quinten Grey.'zeg ik lachend maar zoek uiteindelijk toch mezelf op op facebook. Ik klik foto's aan en laat de foto's zien an Quinn.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 15:56 ]

    Quinten

    "Zo gezellige feestjes zeg" lach ik.
    "Jammer dat ik daar niet bij was, die van mij eindigden altijd in de tuin, waar ik dan ook weer wakker werd" grijns ik. Ik had wel wat problemen met drank toen, maar ik ben er nog nooit door in het ziekenhuis geraakt dus zo'n problemen heb ik er ook niet mee. Mijn vriend had dat anders wel die lag regelmatig in het ziekenhuis aan het infuus. Brr... net zo als drugs maar daar ga ik niet aan beginnen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik grijns even en zoek hem op op facebook. 'Daar wil ik de foto's wel van zien'zeg ik lachend en kom bij zijn facebook. Ik klik wat foto's aan en grinnik.'Bij jou feestjes had ik ook wel willen zijn'zeg ik lachend terwijl ik wat foto's bekijk.

    Kan Mia of Kyle wat doen?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (Laat Mia gewoon weer naar Quinn en Austin gaan :D


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Moringa schreef:
    (...)

    Tiffany
    Hij laat me los en geeft me een kus. 'Kunnen we niet terug gaan? Ik ben echt een hele slechte renner. En ja, jij hebt gewonnen.' Het laatste gedeelte van zijn zin zorgt ervoor dat er een lach op mijn gezicht verschijnt. Winnen is altijd leuk, ookal kan ik tegen mijn verlies. Ik begin met Brandon zijn hand vast terug naar het gebouw te lopen. 'Jouw conditie is echt heel slecht. Daar moet je echt iets aan doen.' Er zijn weinig mensen die het zo kort volhouden. Toch denk ik dat als hij beter zijn best deed, dat hij het langer had volgehouden. Zo slecht als Brandon net is bijna onmogelijk. 'Brandon, misschien moeten we maar wat andere mensen van onze school leren kennen.' De hele tijd bij elkaar zijn lijkt me niet goed, de gespreksonderwerpen raken dan ook op.


    Brandon
    Ze pakt mijn hand vast en we lopen terug naar het gebouw. 'Jouw conditie is echt heel slecht. Daar moet je echt iets aan doen.' zegt ze en ik zucht. Ik deed nou niet echt bepaald mijn best. 'Brandon, misschien moeten we maar wat andere mensen van onze school leren kennen.' zegt ze dan ineens. Ik kijk heel even haar kant op en denk even na. Het was wel slimmer, de hele tijd bij elkaar zijn was niet goed, kleine irritaties zouden sneller opspelen. Toch wilde ik het niet.. Ik had er niet echt behoefte aan. Uiteindelijk knikte ik toch maar, ze zal wel gelijk hebben. 'Klopt.' zei ik zachtjes, meer kon ik er nog niet over zeggen. Ik had geen idee met wie ik moest gaan praten, of met wie ik bevriend zou moeten raken..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Helooooow! I'm back! Jaja, het kamp in Zwitserland is voorbij en ik ben terug online (;
    Alleen kan iemand me eventjes eens samenvatting geven van wat er gebeurd is? Ik ben namelijk niet echt helemaal mee.]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    xIbiMalik schreef:
    Brandon
    Ze pakt mijn hand vast en we lopen terug naar het gebouw. 'Jouw conditie is echt heel slecht. Daar moet je echt iets aan doen.' zegt ze en ik zucht. Ik deed nou niet echt bepaald mijn best. 'Brandon, misschien moeten we maar wat andere mensen van onze school leren kennen.' zegt ze dan ineens. Ik kijk heel even haar kant op en denk even na. Het was wel slimmer, de hele tijd bij elkaar zijn was niet goed, kleine irritaties zouden sneller opspelen. Toch wilde ik het niet.. Ik had er niet echt behoefte aan. Uiteindelijk knikte ik toch maar, ze zal wel gelijk hebben. 'Klopt.' zei ik zachtjes, meer kon ik er nog niet over zeggen. Ik had geen idee met wie ik moest gaan praten, of met wie ik bevriend zou moeten raken..


    Tiffany
    Hij kijkt mijn kant op en denkt na. Hij wilt het vast ook niet. Hoe graag ik ook het liefst de hele dag bij Brandon wil zijn lijkt me dat niet verstandig. 'Klopt,' knikt hij. Gelukkig begrijpt hij het ook, ik wil niet om zo'n klein onderwerp als deze ruzie. Er kwam zelfs een opgeluchte zucht uit mijn mond. Morgen zullen vast de lessen beginnen. We zitten niet bij elkaar waardoor we sowieso anderen leren kennen. Dan maken we beide ook weer vrienden. Mijn maag knorde, ik had amper wat gegeten vandaag. 'Ik haal even wat te eten, loop je mee?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Phootos schreef:
    [Helooooow! I'm back! Jaja, het kamp in Zwitserland is voorbij en ik ben terug online (;
    Alleen kan iemand me eventjes eens samenvatting geven van wat er gebeurd is? Ik ben namelijk niet echt helemaal mee.]


    [Eigenlijk niet zo veel, austin ging slaapwandelen xd en toen is die van het bed gevallen, hij sliep bij quinn in de kamer. En van de andere weet ik niet precies. Al meegekregen at Dawn in het ziekenhuis ligt omdat ze in elkaar geslagen enz. is?]

    [Owkay... Ik weet niet zo goed wat mijn personage kan doen. De laatste post was dat Sarah samen met Quinn aan het eten was.]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Je kan uhhm.. het is rond half 6 dus misschien dat ze in de kostschool is en gewoon weer wakker wordt of zo]

    [Is het half 6 in de ochtend? En zouden er niet eens iets lessen ofzo moeten zijn? Iets waardoor iedereen of toch een grote groep personages samen komt?]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:25 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Oke, ik bump deze RPG eventjes omhoog! Komaan, er is al zolang niet meer gereageerd. Laten we verder doen.
    Oh ja, we kunnen bv. de lessen laten beginnen?]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    (Ik ben er ook weer xD
    Was ffies een weekje afwezig omdat het net vakantie was en ga maandag op vakantie. Ik heb daar waarschijnlijk gewoon wifi, dus ik zou proberen dan af en toe op mijn ipod te reageren ^^


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (YEEY!terug leven !!! )


    Imagination set us free to be just what we want to be ~