• .


    [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik begin hard te lachen en schud mijn hoofd. 'Ooit gehoort van meerdere dromen kunnen hebben?'vraag ik lachend.'Morgen maar ffies laten hechten'zegt hij en ik schud mijn hoofd. 'Is vast niet nodig joh'

    Quinten

    "Man je verliest hardstikke veel bloed, wil je er ook als een zombie uit zien morgen ochtend" grijns ik.
    "Dan ben ik niet de enige meer"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd. 'ik zal er wel even naar laten kijken'zucht ik en voel weer even aan mijn achterhoofd.

    Quinten

    "Maar gast je neemt toch wel die meisjes hier heen?" vroeg ik.
    Ik glimlach even, het voelt fijn om niet meer alleen op een kamer te zijn.
    Iemand die tegen je praat in dit grote zwarte hok.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    xIbiMalik schreef:
    Branon
    Ze begint te lachen en probeert zich weer te bevrijden. 'Je bent een watje.' herhaalt ze. 'Je speelt vals. Met kietelen win je altijd.' zegt ze en ze lacht nog steeds. Ik laat haar los en druk een kusje op haar lippen. 'Kunnen we niet terug gaan? Ik ben echt een hele slechte renner.' vraag ik bijna smekend. 'En ja, jij hebt gewonnen.' geef ik toe voordat ik haar nog een kusje geef. Ik wist gewoon dat ze dat wilde horen. Altijd als je met een meisje in discussie ging moest je haar uiteindelijk toch maar gelijk geven, anders was het een oneindig gevecht.


    Tiffany
    Hij laat me los en geeft me een kus. 'Kunnen we niet terug gaan? Ik ben echt een hele slechte renner. En ja, jij hebt gewonnen.' Het laatste gedeelte van zijn zin zorgt ervoor dat er een lach op mijn gezicht verschijnt. Winnen is altijd leuk, ookal kan ik tegen mijn verlies. Ik begin met Brandon zijn hand vast terug naar het gebouw te lopen. 'Jouw conditie is echt heel slecht. Daar moet je echt iets aan doen.' Er zijn weinig mensen die het zo kort volhouden. Toch denk ik dat als hij beter zijn best deed, dat hij het langer had volgehouden. Zo slecht als Brandon net is bijna onmogelijk. 'Brandon, misschien moeten we maar wat andere mensen van onze school leren kennen.' De hele tijd bij elkaar zijn lijkt me niet goed, de gespreksonderwerpen raken dan ook op.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin
    'Als jij dat graag wilt,en anders vraag je toch gewoon of Sarah of Abby komt'zeg ik en glimlach even. 'Maar als jij weer uit dit doodsaaie zieknhuis bent gaan we samen meisje zoeken hé'

    Quinten
    "Whaha je hebt gelijk, ik denk ook niet dat er leukere meisjes in het ziekenhuis rondlopen" grijns ik.
    Ik moest weer even aan Sarah denken, het ging heel raar laatst we moeten ht maar eens over gaan praten of zo. Geen idee.
    "Maar gast je hebt gelijk, maar zonder rolstoel gaat nog heel lang duren" zucht ik.
    "Ik denk dat ik hier zeker nog een maand zit"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik kijk naar Quinn en zucht even. 'Aah een maand zonder jou op die "geweldige" kostschool'en zeg het laatste sarcastisch. 'Maar,als je weer in die rolstoel kan en ik ben er niet moet je me gelijk bellen want dan gaan we leuk door het ziekenhuis en als het mag door het dorpje heen'grijns ik. Ik hoopte echt dat hij snel weer in die rolstoel kon, beter was nog dat die terug kon maar dat zou waarschijnlijk heel lang duren.

    Quinten

    "Whaha zou ik doen, dan kunnen we misschien ook wel een feestje houden, ik heb wel trek in wat drank" zeg ik met een grijns. Ik mag nu helemaal niets drinken en ik mis het wel. Ook geen gezelligheid meer alleen maar liggen in deze stomme kamer.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    'Ja tuurlijk,als jij in die rolstoel mag moet dat gevierd worden hé'zeg ik grijnzend. Ik had allang bedacht dat als die terug mocht naar de kostschool, dat ik een groot feest zou regelen voor hem. Ik hoopte eigenlijk wel dat die een beetje snel terug mocht.

    Quinten
    "Ja kijk dat bedoel ik nou" lach ik. Ik ben eigenlijk weer helemaal wakker geworden door dat gedoe met Austin.
    "Maar ik kan nu al helemaal niet slapen" zucht ik.
    "Ik ben weer helemaal wakker, maar ik heb niets te doen"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    'Ja ik ben ook klaarwakker'zeg ik en zucht even. ' Moet ik iets voor je pakken om te doen of zo?'vraag ik. Zelf pak ik even mijn mobiel en beantwoord een smsje.

    Quinten

    "Whaha ik heb wel een ideetje" grijns ik.
    "Waarom pakken we de laptop niet en gaan we de leerlingen van de school opzoeken op internet? Facebook, twitter" grijns ik.
    "Benieuwd wie hun vrienden en zo waren'


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik grijns en knik. Ik stap mijn bed uit en pak de laptop. Ik ga op het randje van Quinn's bed zitten en zet de laptop zo dat die gewoon kan meekijken. 'En wie gaan we eerst opzoeken?'vraag ik grijnzend.

    Quinten

    "Hmm, doe maar Austin Jason Treves" grijns ik.
    "Eens zien met wie hij omgaat" zeg ik terwijl ik probeer wat beter te gaan zitten, wat pijnlijk is dus weer gewoon ga zitten.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.