• Door een mislukt experiment van enkele jongeren, hebben ze het voor elkaar gekregen om mensen uit de middeleeuwen naar het heden te transporteren.
    Totaal geschrokken door de mysterieuze gebeurtenis, slaan de bewoners uit de middeleeuwen op de vlucht en komen de wonderen uit het heden tegemoet.
    Al snel keren enkele mensen terug naar de jongeren, maar wat de jongeren echter niet weten is dat er enkele van hen magische krachten hebben.
    Met behulp van de jongeren, proberen ze onze gewoontes te leren zodat ze niet zo erg opvallen zodat ze samen met de jongeren enkele slechte, middeleeuwse heksen en tovenaars die de mensheid willen terroriseren kunnen tegenhouden.

    Jongeren

    Meisjes

    - Grace Sawyer - 18 jaar door Leannan
    - Rachel Elizabeth Davies - 18 Jaar door Unbroken
    - Allison Rachel Cervantes 18 Jaar door RainbowShine


    Jongens

    - William Blaze Ryker - 19 Jaar door Bisous
    - Nathan Erion Kacherson - 19 Jaar door ShallNotPass
    - Gereserveerd voor Unbroken



    Middeleeuwse Mensen

    Meisjes (Met 1 goede heks)

    - Mirabelle Jocelyn Talbot - 17 jaar en goede heks door Leannan
    - Cecily Amelia Chauncey - 17 Jaar door Bisous
    - Emmelie Everfire - 16 Jaar door Kaien
    - Catharina - 17 Jaar door Tesly


    Jongens (Mét 1 goede tovenaar)

    - Anthony Everfire- 19 Jaar door Kaien
    - Ethan Drews - 19 Jaar door Yuffie
    - Tanlor Cardiel - 17 Jaar en goede tovenaar door Paddo
    - Elric Derun - 18 Jaar door Paddo
    - Liam Oliver Sanz 19 Jaar door lluvia


    Slechte Heksen


    - Cyrille Flynn - 19 Jaar door Yuffie
    - Gereserveerd voor LovelyLonely

    Slechte Tovenaars

    - Tanthalas Zucchilo - 19 Jaar door LaCerise
    -



    Extra rollen

    Connor Davids - 20 Jaar door Alladin



    Regels:
    -Liefst meer dan 3 regels.
    -Schelden mag.
    -16+ mag, maar probeer het nog wel netjes te houden.
    -Doe niet perfect, iedereen heeft wel zijn of haar gebreken.
    -OOC tussen haakjes.
    -Maximum 3 personages per account, maar dan moet er wel zeker één iemand van het andere geslacht tussen zitten, niet 3 keer hetzelfde geslacht.
    -We sluiten niemand buiten want dat vindt niemand fijn.
    -Denk goed na voor je begint want het zijn een beperkt aantal rollen en ik hou niet van mensen die na de eerste dag al niets meer van zich laten horen.
    -Een reservering blijft 1 dag staan.
    -Naamwijzigingen doorgeven.


    Inschrijven kan altijd hier, dan zeg je het tegen me en verzinnen we wel iets.



    De cover werd mede mogelijk gemaakt door prejudices


    Topic 1

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:38 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    Ik keek hem verrast aan wanneer hij zei dat hij al eerder leerlingen had vermoord die zich tegen hem hadden gekeerd.
    Om eerlijk te zijn had ik niet bepaald verwacht van hem dat hij in staat zou zijn om moorden te plegen, hij leek me er het type gewoon niet voor.
    Nog nooit in mijn leven had ik een levend wezen vermoord, zelf niet eens een dier.
    Misschien was ik wel te gevoelig om het leven uit iemand te halen.
    "Ik ben blij dat je dan zo slim was om te zwijgen." Glimlachte ik. "Ik snap niet eens waarom ik het moest vragen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Ik kijk dr even aan, ik zag al in dr blik dat ze verbaasd was 'Ik zwijg over meerdere dingen, hoewel je blik genoeg vragen omhoog gooit kunnen die met een simpel antwoord beantwoord worden' ik glimlach even en haal het boekje onder mijn shirt vandaan 'De naam die ik toenet opnoemde in het boek, Abraham de Mangus, ken je hem?' ik kijk dr even aan en leg het boekje wat in toenet onder mijn shirt vandaan haalde op het tafeltje.

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    "Ja ik heb al over hem gehoord, ik geloof zelfs dat er in één van die boeken hier iets over hem staat." Zei ik en wuifde het wat met mijn hand weg. "Waarom vraag je dat?"
    Ik keek toe hoe hij een boekje onder zijn shirt vandaan haalde en op tafel legde.
    Het was wel een vreemde plaats om een boek te bewaren, maar ik besloot om er maar geen opmerking over te maken aangezien ik wilde weten wat hij ging zeggen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Ik glimlach even 'Abraham de Mangus is een van de grootste tovenaars ter wereld geweest, hoewel niemand wist hoe, het geheim van zijn magie was mysterieus terwijl andere het als een grap zagen' ik kijk dr even aan waarna ik het boek open leg, de pagina's waren leeg, geen enkele leter stond erop.
    'Het boek wat Abraham de Mangus gebruikte voor zijn toverkunsten was de Codex, een boek wat goeie en slechte magie bevat, hoewel het ook een eeuwen oud geheim bevat' ik glimlach even 'Dit is de Codex' en ik schuif het boek een stukje naar haar toe.

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    Mijn ogen gleden naar het boek en ik bestudeerde het automatisch zonder er aan te komen.
    "De man die je heeft opgeleid, was hij dat?" Vroeg ik en keek van het boek naar hem. "Ik zou anders niet weten hoe je aan dat boek bent gekomen."
    Voorzichtig ging ik weer zitten, nieuwsgierig naar de rest van zijn verhaal wat ik maar al te graag wilde weten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Ik glimlachte even en dacht aan de herrineringen die ik had aan hem, ik keek Mirabelle even aan en knikte.
    'Abraham was de man die mij opgeleid had ja, hij leerde mij om te gaan met de magie in onze wereld, de energieën die niet gebruikt worden. Hij leerde mij om het boek te lezen, hoe ik goeie en slechte magie kon gebruiken maar boven al om het goede te doen' ik glimlach nog even en mompel dan wat worden, letters verschijnen op de lege pagina's van het boek waarna ze sierlijk over de pagina's dansen.

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    Verwonderd keek ik toe hoe de letters sierlijk bewogen en kon het niet laten om te lachen, dit was werkelijk een fascinerende vorm van magie.
    "Is het niet lastig dat je elke keer die boeken mee moet sleuren?" Vroeg ik na een tijdje en keek op van het boek. "Het zou nooit iets voor mij zijn, ik raak alles na een tijdje toch kwijt."
    Ik herinnerde nog dat ik zo ooit eens mijn nichtje kwijt was gespeeld terwijl ik op haar moest letten, gelukkig vonden we haar later terug in het bloemenveldje achter ons huis.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Ik grijns even 'Ik heb maar een boek wat ik werkelijk dagelijks bij mij heb en dat is deze, maar daarnaast heb ik nog een boek sinds ik hier ben en die is van Grace dr oma' ik pak het boek uit de tas en leg hem op tafel 'Het behoudt fascinerende magie, hoewel het magie is die wij beiden al weten' ik glimlach even waarna ik de letters op de Codex stil laat staan zodat ze wat leesbaarder worden.

    {Als je de Codex gaat lezen, verzin zelf dan maar wat voor een spreuk ofz :P Of ze vind het levends elixer xD }

    Mirabelle Jocelyn Talbot


    Wanneer de letters eindelijk stil stonden, zag ik een spreuk staan die ik vaag herkende uit één van de boeken uit de bibliotheek van mijn ouders.
    Wat voor werking het had, wist ik niet en ik was ook niet bepaald van plan om er achter te komen wat het was.
    Stel dat ik de boel hier op zou blazen, dan zou ik er mooi voorstaan.
    "Welk effect heeft die spreuk?" Vroeg ik en wees met een slanke vinger naar het boek.


    [Sowwy, geen inspiratie voor een spreuk :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Ik grijns even 'De spreuk der doden, dat is geen gevaarlijke spreuk hoewel je de doden wel tot leven kan weken, niet zoals ze waren maar met de botten en beenderen die ze nu hebben. De spreuk zorgt er voor dat ze weer kunnen bewegen en elk bevel van jouw opvolgen' ik grijns even en denk dan terug aan een tijd waar ik die spreuk een keer had gebruikt.
    'De spreuk is leuk om te gebruiken, hoewel het zo zijn gevaar mee brengt' ik glimlach even.

    { haha niet erg :P Ik heb er al een verzonnen xD }

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    "Dus het zorgt er gewoon voor dat ze necroten worden," Zei ik met een kleine glimlach. "Technisch gezien zijn ze noch dood, noch levend, ze lijken zelfs niet eens op de persoon die ze waren voor hun dood, toch?"
    Ik had er ooit wat over gelezen en dat was zowat het enige wat me toen was bijgebleven over dat onderwerp.
    "Om eerlijk te zijn voel ik er persoonlijk niets voor om een dode in mijn buurt te hebben," Grinnikte. "Hoe levendiger ze zijn, hoe beter."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Ik glimlach even 'Hoewel iemand ze niet graag in de buurt heeft kunnen ze aardig handig zijn, ze hebben toen mijn leven gered en het boek erbij' ik grijns even aan de gedachtes.
    Een kwaadaardige groep wist van het boek af, wat ze niet hadden verwacht was een leger ondoden.
    'Maar dus, jij hebt hier meer en deels je magie geleert lijkt mij?' zeg ik om van onderwerp te verranderen.
    Ik pak het boek van de tafel af waarna het weer krimpt en ik het weer in het zakje om mijn nek doe.

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    Ik schudde mijn hoofd wanneer hij over de bron van mijn magie begon.
    "Nee, ik ben hier na de dood van mijn ouders niet meer geweest," Zei ik en wist toch nog een glimlach op te brengen. "Ik wist niet eens dat ik krachten had, totdat ik ooit eens de slaapkamer van mijn voogd in brand had gestoken."
    Ik lachte even bij de herinnering en wisselde mijn benen af.
    "Ik wist niet hoe ik het voor elkaar had gekregen, maar toen het vuur weer uit zichzelf doofde en er geen schade was te zien, wist mijn voogd dat ik dezelfde krachten had als mijn ouders." Zei ik en knikte even. "Uiteindelijk heb ik alles zelf geleerd met ervaring op te doen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Ik kijk dr even aan 'Dus beide zijn we begonnen zonder het zelf te weten' ik glimlach even 'Mijn begin was iets anders, Abraham wist het eerst niet van mij en dat had die ook toegegeven, hij dacht gewoon een straatrat te redden van de winter. Maar toen het huis explodeerde wist hij genoeg, hij wist dat de kracht die ik in mij had groot was en dat ik de volgende zou worden die het boek beschermt'
    De gedachten van het hout wat alle kant op schoot brengt een grijns op mijn gezicht, ik kijk weer naar Mirabelle en glimlach dan 'Dus blijkbaar zijn we niet zo verschillend, alleen op het feit dat ik begeleiding kreeg tot mijn 17de'

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    "Zo kan je het wel stellen ja," Lachte ik en ging onbewust even met mijn tong langs mijn lippen voordat ik verder ging. "Ik vroeg me alleen af of mijn broer ook krachten zou hebben, als hij nog leeft tenminste."
    Wat er na de dood van mijn broer was geworden wist ik niet, misschien was hij gevlucht of was hij mee op de brandstapel beland, wat het echt was wist ik niet maar ik wist wel dat ik er ooit nog achter zou komen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.