• Door een mislukt experiment van enkele jongeren, hebben ze het voor elkaar gekregen om mensen uit de middeleeuwen naar het heden te transporteren.
    Totaal geschrokken door de mysterieuze gebeurtenis, slaan de bewoners uit de middeleeuwen op de vlucht en komen de wonderen uit het heden tegemoet.
    Al snel keren enkele mensen terug naar de jongeren, maar wat de jongeren echter niet weten is dat er enkele van hen magische krachten hebben.
    Met behulp van de jongeren, proberen ze onze gewoontes te leren zodat ze niet zo erg opvallen zodat ze samen met de jongeren enkele slechte, middeleeuwse heksen en tovenaars die de mensheid willen terroriseren kunnen tegenhouden.

    Jongeren

    Meisjes

    - Grace Sawyer - 18 jaar door Leannan
    - Rachel Elizabeth Davies - 18 Jaar door Unbroken
    - Allison Rachel Cervantes 18 Jaar door RainbowShine


    Jongens

    - William Blaze Ryker - 19 Jaar door Bisous
    - Nathan Erion Kacherson - 19 Jaar door ShallNotPass
    - Gereserveerd voor Unbroken



    Middeleeuwse Mensen

    Meisjes (Met 1 goede heks)

    - Mirabelle Jocelyn Talbot - 17 jaar en goede heks door Leannan
    - Cecily Amelia Chauncey - 17 Jaar door Bisous
    - Emmelie Everfire - 16 Jaar door Kaien
    - Catharina - 17 Jaar door Tesly


    Jongens (Mét 1 goede tovenaar)

    - Anthony Everfire- 19 Jaar door Kaien
    - Ethan Drews - 19 Jaar door Yuffie
    - Tanlor Cardiel - 17 Jaar en goede tovenaar door Paddo
    - Elric Derun - 18 Jaar door Paddo
    - Liam Oliver Sanz 19 Jaar door lluvia


    Slechte Heksen


    - Cyrille Flynn - 19 Jaar door Yuffie
    - Gereserveerd voor LovelyLonely

    Slechte Tovenaars

    - Tanthalas Zucchilo - 19 Jaar door LaCerise
    -



    Extra rollen

    Connor Davids - 20 Jaar door Alladin



    Regels:
    -Liefst meer dan 3 regels.
    -Schelden mag.
    -16+ mag, maar probeer het nog wel netjes te houden.
    -Doe niet perfect, iedereen heeft wel zijn of haar gebreken.
    -OOC tussen haakjes.
    -Maximum 3 personages per account, maar dan moet er wel zeker één iemand van het andere geslacht tussen zitten, niet 3 keer hetzelfde geslacht.
    -We sluiten niemand buiten want dat vindt niemand fijn.
    -Denk goed na voor je begint want het zijn een beperkt aantal rollen en ik hou niet van mensen die na de eerste dag al niets meer van zich laten horen.
    -Een reservering blijft 1 dag staan.
    -Naamwijzigingen doorgeven.


    Inschrijven kan altijd hier, dan zeg je het tegen me en verzinnen we wel iets.



    De cover werd mede mogelijk gemaakt door prejudices


    Topic 1

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:38 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    "Waarom zou het onmogelijk zijn?" Merkte ik rustig op. "Ik bedoel maar, we zijn hier tenslotte ook geraakt terwijl dit een veel verdere toekomst is."
    Persoonlijk geloofde ik niet dat het echt onmogelijk zou zijn, moeilijk misschien, maar niet onmogelijk.
    De wonderen waren de wereld nog niet uit en misschien, heel misschien vond ik ooit wel iets dat me terug zou kunnen brengen.
    "Natuurlijk mag ik mezelf geen valse hoop geven," Zei ik bedenkelijk en ijsbeerde weer even door de kamer. "Maar het is toch niet verkeerd om er op te hopen?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Ik glimlachte even 'Ieder mens wilt fouten van het verleden met alle plezier verbeteren, maar Mirabelle die fouten hebben jouw gemaakt tot wie je nu bent, hoe zou het zijn gelopen als je ouders nog leefde? Hoe zou het zijn gegaan als ze jouw konden opleiden? Nu ben je sterker geworden dan als hun je zouden opleiden. Geloof mij, ik weet er zelf ook het een en ander van...' ik loop naar dr toe en leg een hand op dr schouder.
    'Het verleden is zo gekomen omdat het moest gebeuren, het lot, en jouw heeft het gemaakt tot een goeie heks' ik glimlach even.

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    Ik wist niet goed wat ik daarop moest zeggen en haalde daarom mijn schouders wat op terwijl ik zijn blik probeerde te mijden.
    Ergens had hij een punt, dat wist ik wel maar misschien had mijn toekomst niet zo anders geweest als mijn ouders nog zouden leven, of misschien ook wel maar wat maakte het immers uit?
    Veel zin om er langer over na te denken had ik niet en besloot uiteindelijk maar om van onderwerp te veranderen.
    "Wat denk je er van om de nacht hier door te brengen?" Stelde ik voor en glimlachte even terwijl ik hem eindelijk weer aan keek. "Grace kan in mijn oude bed slapen, Connor in dat van mijn broer en jij kan eventueel wel met je vriend in het bed van mijn ouders slapen? Ik neem de zetel wel."



    [Sorry dat ik nu pas reageer...Zat gisteren een uur lang vast in de lift van mijn oma haar appartement en was al vrij laat thuis waardoor ik te moe was om te reageren :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Ik glimlach even 'We kunnen best hier slapen, en jij kan gewoon in het bed van je ouders. Ik zelf slaap niet, ook een van de nadelen van het bewaken van de codex' ik kijk dr even aan waarna ik mijn ogen langs de boeken laat gaan 'Misschien dat ik vanavond wel wat te doen heb, als het mag teminste' ik kijk dr even aan en wacht op dr antwoord.

    { Haha niet erg (: Ben blij dat je nu reageert :) }

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    "En je vriend dan?" Merkte ik glimlachend op. "Waar gaat hij slapen? Of slaapt hij soms ook niet? Ik zit er niets mee in, ik pak de zetel wel."
    Mijn ogen gleden over de vele boeken voordat ik Tanlor weer aankeek.
    "Ga gerust je gang met de boeken, maar leg ze nadien wel terug op hun plek als je wilt." Ik nam weer plaats op het stoeltje en leunde met een elleboog op tafel. "Is het niet vervelend dat je nooit slaapt?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Ik glimlach even 'Elric slaapt wel, maar meestal op hoge plekken dus niet op een bed' ik kijk dr even aan en knik dan 'Natuurlijk zet ik ze weer op hun plek, maar informatie zoals deze is zelden te vinden' ik glimlach nog even en stap op de boeken af.
    Ik kijk dr aan toen ze vroeg over het slapen en zucht even 'Nee, voor sommige kan het dan irritant zijn maar ik vind het een wonder. Zo kan ik over dingen nadenken, dingen doen als andere slapen en zelfs mijn magie uitoefenen zonder dat mensen er vanaf weten' ik grijns even waarna ik mijzelf weer omdraai naar de boeken en mijn vinger langst de kaften laat gaan om te lezen wat voor een boeken het allemaal zijn.

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    "Jij liever als ik," Zei ik meer tegen mezelf dan tegen hem.
    Ik had zo'n licht vermoeden dat ik waarschijnlijk gek van mezelf zou worden als ik niet sliep omdat ik altijd aan dingen moest denken waar ik me zorgen over maakte.
    En het ergste van al was dat ik er niet eens iets aan kon doen.
    "We kunnen Elric altijd uit het dakraam hangen?" Stelde ik lachend voor maar probeerde serieus te klinken, wat niet echt lukte. "Dat is redelijk hoog."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Ik grijns even 'Dat kan, maar dat moet je meer met hem overleggen dan met mij' glimlachend pak ik een boek uit de kast met de naam "Vloeken en Duistere Kracht" ik loop naar de muur waarna ik er tegen aan leun en rustig door het boek heen lees.
    'Hmmm... Als we van die twee slechte magiers willen winnen moeten we zoveel weten van wat ze kunnen en wat hun magie ons aan kan doen' ik glimlach even en kijk Mirabelle aan.

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    "Denk je dat ze sterker zijn als ons?" Vroeg ik abrupte en keek op. "Want als dat zo is, vrees ik dat er veel voorbereidingen getroffen moeten worden voordat we ze daadwerkelijk neer zullen krijgen."
    Mijn blik stond bedenkelijk terwijl ik me de twee magiërs voor de geest probeerde te halen.
    Wanneer ik me een bepaald detail herinnerde aan Pieter, sprong ik op zonder iets te zeggen en liet mijn wijsvinger over enkele boeken glijden totdat ik vond wat ik zocht.
    Met een goedkeurende blik nam ik het boek er uit en liet ik mijn ogen snel over enkele pagina's glijden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Ik grijns even 'Het zou zo kunnen' zeg ik maar merkte dat ze al in de boeken zat met dr neus, waarschijnlijk had ze wat ontdekt en zit ze dat nu uit te puzzelen.
    Ik laat mijn ogen over de letters vliegen alsof ik het boek zo in mij opneem en lees elk zinnetje om te kunnen gebruiken.
    Er stonden spreuken in voor tegen kwaade magie en zelfs handige trucjes om de duisternis uit jezelf te houden.

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    "Ik wist het," Mompelde ik in mezelf en nam het boek mee naar de tafel waar ik het met een klap open gooide. "Die ring, ik wist dat ik hem al eerder heb gezien."
    Ik tikte met mijn wijsvinger op de tekening uit het boek en keek Tanlor aan.
    "Die ring, bezit magische krachten, zonder ben je compleet nutteloos." Ging ik verder en beet op mijn onderlip. "Pieter, hoewel ik denk dat het niet zijn echte naam is, heeft er ook zo eentje aan. Als we die uit kunnen trekken, staan we heel wat verder."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Ik laat mijn ogen over het boek gaan vanaf een afstand en begin te lachen 'Mirabelle, een ring kan je dan wel magische krachten geven maar als de persoon zelf ook krachten bezig betekent dat de ring de krachten versterkt' ik loop op dr af en leg het boek wat ik zelf aan het lezen was op tafel.
    'De krachten die een duistere magier heeft zal sterk zijn, misschien krachtiger dan ons. Maar er staan handige trucjes in dit boek en als die ring echt zijn magische krachten zijn dan weet ik wel iemand voor dat klusje' ik grijns even waarna ik aan Elric denk.

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    "Dan nog, als hij die ring niet draagt hebben we misschien nog een kans om van hen te winnen." Zei ik kalm en wierp nogmaals een blik op de prent uit het boek. "Nu snap ik waarom hij plots zo vreemd deed wanneer ik vroeg over zijn ring."
    Ergens was ik best blij dat ik oog voor detail had als het op mensen aankwam, op die manier kon ik dingen opmerken, de kleinste details die anders misschien waren ontgaan.
    "Misschien kunnen we ons morgen voorbereiden?" Stelde ik voor en keek op van het boek. "Hoe sneller dat we het kunnen afhandelen, hoe veiliger het is voor de mensen uit deze tijd."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Ik kijk Mirabelle even aan en knik dan 'Is goed' zeg ik waarna ik mijn kleine boekje uit het zakje haal en het boek wat ik zelf aan het lezen was er onder leg.
    Ik mompel wat woorden waarna het kleine boekje begin op te schijnen, als die stopt met licht geven grijns ik even, de spreuken die in het andere boek stonden staan nu ook in deze, best handig zo'n boekje.
    Ik leg het boek weer terug waarna ik mijn vinger weer over de boeken laat glijden om te zoeken naar nog wat bruikbare boeken.

    [Haai iedereen :D Ik ben terug van vakantie:) Mag ik een grote Samenvatting? :)]


    It's never gonna happen, Guys.