• My Beautiful Football Ladies

    Marjolien Gómez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    ~




    ~

    Ships
    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:10 ]


    ars moriendi

    Piazon schreef:
    Hoe zit het eigenlijk met jullie liefdesleven, naast de footies dan? (:


    I am a free girl :$


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    I am a free girl :$


    Haha, ik ook hoor, maar je weet nooit wat er allemaal 'in ontwikkeling' is hè (:


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    Hoe zit het eigenlijk met jullie liefdesleven, naast de footies dan? (:


    Ik heb alleen oog voor Cristiano :') Nee, flirt genoeg maar ik ben te kieskeurig. Alleen de perfect jongen heeft een kans en helaas bestaat die niet. Forever Alone.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Khedira schreef:
    (...)

    I am a free girl :$


    Nog wel *wbw*


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik heb alleen oog voor Cristiano :') Nee, flirt genoeg maar ik ben te kieskeurig. Alleen de perfect jongen heeft een kans en helaas bestaat die niet. Forever Alone.


    Ik vind dat 'mijn' P. toch wel dicht bij de perfectie aanleunt (:


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    Ik vind dat 'mijn' P. toch wel dicht bij de perfectie aanleunt (:


    Vorig jaar had ik een crush op Jannis a.k.a. Karel zoals we hem liefkozend hebben genoemd. Helaas 6VWO dus dit jaar geslaagd maar oh gosh. Hij heeft me geleerd dat Grieken ook f*cking sexy kunnen zijn, pff.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sinds ik op mijn 17e enorm gekwetst ben op liefdesgebied, heb ik besloten om het rustig aan te doen

    Piazon schreef:
    (...)

    Haha, ik ook hoor, maar je weet nooit wat er allemaal 'in ontwikkeling' is hè (:


    hihih ik heb wel iemand op het oog :$


    ~

    Boutella schreef:
    (...)

    Vorig jaar had ik een crush op Jannis a.k.a. Karel zoals we hem liefkozend hebben genoemd. Helaas 6VWO dus dit jaar geslaagd maar oh gosh. Hij heeft me geleerd dat Grieken ook f*cking sexy kunnen zijn, pff.

    Grieken ?? haha
    Pas maar op, als je een Griek aan de haak hebt geslagen, dan heb je ineens 1 grote familie

    Khedira schreef:
    (...)

    hihih ik heb wel iemand op het oog :$

    Oeh, vertel (A)

    Boutella schreef:
    (...)

    Nog wel *wbw*


    hihihi :$


    ~

    VanDerVaart schreef:
    Sinds ik op mijn 17e enorm gekwetst ben op liefdesgebied, heb ik besloten om het rustig aan te doen


    Hoe oud ben je nu dan?


    The truth may be orange!

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Oeh, vertel (A)


    Ik wil het ook horen! (:


    The truth may be orange!

    Ik doe wel via PB :$


    ~

    Piazon schreef:
    (...)

    Hoe oud ben je nu dan?

    20, ik heb wel vriendjes gehad hoor, helaas alleen maar sukkels haha
    de laatste durf ik niet eens mijn ex te noemen haha