• My Beautiful Football Ladies

    Marjolien Gómez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    ~




    ~

    Ships
    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:10 ]


    ars moriendi

    Weet iemand nog leuke zomerhits voor op mijn iPod ??

    Mannschaft schreef:
    Weten jullie nog leuke apps die ik kan downloaden in het vliegtuig? -Wifi in vliegtuigen ftw, normaal gesproken kan ik niet internetten op m'n iPhone 8D-


    heee Lisanna (flower) wil jij nog door gaan met mijn RPG want dat geval steeds niet
    verder ;)


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    heee Lisanna (flower) wil jij nog door gaan met mijn RPG want dat geval steeds niet
    verder ;)

    Zal ik doen:Y)
    *gaat eerst hoofdstuk en daarna post schrijven*
    Weer een schrijfmiddagje dus xd. Goed, ik reageer dus amper/niet meer hier :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mannschaft schreef:
    (...)
    Zal ik doen:Y)
    *gaat eerst hoofdstuk en daarna post schrijven*
    Weer een schrijfmiddagje dus xd. Goed, ik reageer dus amper/niet meer hier :3


    hahah het geeft niks hoor maar ik ergerde me aan haar laatst met dat jij niet reageerde xd


    ~

    Oh gosh, The Descendants is zo zielig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Gosh, zo spannend. Federer - Novak : 6-3|3-6|4-4
    Come on Roger!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Babes mijn mobiel is leeg :( kom vanaaf na het eten weer (flower)


    ~

    Bye Naom

    Khedira schreef:
    Babes mijn mobiel is leeg :( kom vanaaf na het eten weer (flower)


    Ik weet niet of ik je dan nog zie ): Bye girl


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oh Gosh, Federer gaat winnen!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bye Naomi! (flower)


    The truth may be orange!

    Hi Knuffs.

    Demi, hoe staat Roger ervoor?


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Hi Knuffs.

    Demi, hoe staat Roger ervoor?


    Hij gaat winnen man! 6-3|3-6|6-4|5-2

    Nole's tijdperk is over, Wha ha ha (duivel)


    update: 5-3
    2e update: Hij heeft gewonnen; 6-3

    Beter wint hij het toernooi. Of Murray dan zijn er geen positie problemen ;D
    Ik lees net als Roger wint dat hij nummer 1 zal zijn, Nole nummer 2 en Rafa 3.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 16:30 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Hij gaat winnen man! 6-3|3-6|6-4|5-2

    Nole's tijdperk is over, Wha ha ha (duivel)


    update: 5-3
    2e update: Hij heeft gewonnen; 6-3

    Beter wint hij het toernooi. Of Murray dan zijn er geen positie problemen ;D
    Ik lees net als Roger wint dat hij nummer 1 zal zijn, Nole nummer 2 en Rafa 3.


    Awwh neee, dat zou té kut zijn voor Rafa.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Awwh neee, dat zou té kut zijn voor Rafa.


    Daarom moet Murray of Tsjonga winnen. No problemo voor Rafa!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."