• My Beautiful Football Ladies

    Marjolien Gómez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    ~




    ~

    Ships
    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:10 ]


    ars moriendi

    Piazon schreef:
    (...)

    Juist, jij vertrekt morgen! Ik kan geloven dat je 't spannend vindt hoor (:


    Ja, laatste dagje hier in Nl, eindelijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Helleu Babes (flower)


    ~

    NAOMIIII!!!!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    NAOMIIII!!!!


    DEEEEEEEM!!!!


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    DEEEEEEEM!!!!


    Hoe is het?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Hoe is het?


    Ik ben nu best wel moe na de hele week snachts eraf voor de merrie:$ En met jou?:)


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    Ik ben nu best wel moe na de hele week snachts eraf voor de merrie:$ En met jou?:)


    Is ze nou al bevallen? Ik ben aan het stuiteren hier :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Is ze nou al bevallen? Ik ben aan het stuiteren hier :')


    Nee nog niet:( Hahahaha kan ik me wel voorstellenxD Ben je al klaar met inpakken enzo?


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    Nee nog niet:( Hahahaha kan ik me wel voorstellenxD Ben je al klaar met inpakken enzo?


    Mwah bijna. Ik moet voor daar even Liga's etc halen want anders red ik het niet met m'n suikers, kauwgom kopen, koppiën maken van belangrijke documenten en nog een paar schoenen in mijn tas proppen en dan volgens mij wel ;D Dus bijna. Hahaha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Mwah bijna. Ik moet voor daar even Liga's etc halen want anders red ik het niet met m'n suikers, kauwgom kopen, koppiën maken van belangrijke documenten en nog een paar schoenen in mijn tas proppen en dan volgens mij wel ;D Dus bijna. Hahaha.


    Hhahaha dat valt nog mee:) Ik heb net mijn tas weer uitgepakt en zit nu in mijn pyjama op mijn kamer:$ Sami slaapt nog en ik moet straks opassen en vanavond ook weer:S


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    Hhahaha dat valt nog mee:) Ik heb net mijn tas weer uitgepakt en zit nu in mijn pyjama op mijn kamer:$ Sami slaapt nog en ik moet straks opassen en vanavond ook weer:S


    Op kindjes passen? Succes :') Doe Sami de groetjes hè.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Girls, ik ga naar school! Tot vanmiddag!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Op kindjes passen? Succes :') Doe Sami de groetjes hè.


    Ja op bij die mensen waar ik altijd oppas moet ik vanaaf heen, en vanmiddag op mijn broertje:) En ik zal Sami de groeten doen:D En jij Cris(flower)?


    ~

    Boutella schreef:
    Girls, ik ga naar school! Tot vanmiddag!


    Byee Schatje(heart2) Tot vanmiddag en succes (flower)


    ~

    Ola (:

    Over een uurtje ga ik al weg, ik word helemaal zenuwachtig a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered