• My Beautiful Football Ladies

    Marjolien Gómez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    ~




    ~

    Ships
    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:10 ]


    ars moriendi

    Khedira schreef:
    (...)

    Ja hij slaapt altijd op mexD Maar hij is gewoon heel erg moe denk ik:S


    Bye Girl! Tot vanmiddag.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ben aan het schrijven en een film aan het kijken dus snel zal ik niet meer reageren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Morning, wat een noodweer vannacht (:

    Hee Charissa.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Move your body, move your body
    Dance for your papi
    Rock your body, rock your body
    Dance for your papi


    Jennifer heeft me ook weer. Argh, wat hou ik van dit nummer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hea girls ben nu op mijn broertje aan het passen(flower)


    ~

    Hola Naomi!

    Downloaden gaat zóó langzaam Pff.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Hola Naomi!

    Downloaden gaat zóó langzaam Pff.


    hihihi xD ik ging net met mijn broertje voetballen :)


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    hihihi xD ik ging net met mijn broertje voetballen :)


    Awh, hoe oud is hij?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Awh, hoe oud is hij?


    hij is nu 2 een half en echt een schatje :)


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    hij is nu 2 een half en echt een schatje :)

    Omygod, laten we jouw broertje met mijn zusje koppelen!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Khedira schreef:
    (...)

    hij is nu 2 een half en echt een schatje :)


    Haha. Dan zijn ze nog schattig :') Wacht maar totdat hij dertien is en vervelend gaat puberen, overal een weerwoord op heeft en agressief wordt; dan spreek ik je nog wel :') Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aria schreef:
    (...)
    Omygod, laten we jouw broertje met mijn zusje koppelen!


    hahhah gaan we doen xD


    ~

    Boutella schreef:
    (...)

    Haha. Dan zijn ze nog schattig :') Wacht maar totdat hij dertien is en vervelend gaat puberen, overal een weerwoord op heeft en agressief wordt; dan spreek ik je nog wel :') Haha.


    het is het zoontje van mijn vader en zinn vriendin xD mijn andere broertje is 17 en stront vervelend en weet altijd alles beter :$


    ~

    Boutella schreef:
    (...)

    Haha. Dan zijn ze nog schattig :') Wacht maar totdat hij dertien is en vervelend gaat puberen, overal een weerwoord op heeft en agressief wordt; dan spreek ik je nog wel :') Haha.

    Ik weet hoe het is... Mijn ene zusje is 14, de andere 4, en mijn broertje is 2. Pffff. Wel allemaal van dezelfde vader en moeder.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.