• My Beautiful Football Ladies

    Marjolien Gómez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    ~




    ~

    Ships
    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:10 ]


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    Haha. M'n tas zit nu officieel vol na drie pakken koekjes *wbw*

    Ik moest uitdelen omdat Portugal van Spanje had verloren.


    HhahahahxD


    ~

    BORED


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    BORED


    Ja vertel eens iets Deem:Y)


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    Ja vertel eens iets Deem:Y)


    Iets *wbw*
    Wat wil je horen meid?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Iets *wbw*
    Wat wil je horen meid?


    Nou uuuuhh hoe was je nacht met Cris?(wbw)


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    Nou uuuuhh hoe was je nacht met Cris?(wbw)


    Vermoeiend *wbw*. Het was benauwd en warm. Opwindend en sexy, like always. Hahaha. Vanavond gaan we Spaans uit eten na mijn week Italiaans/Spaans eetstaking ^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Vermoeiend *wbw*. Het was benauwd en warm. Opwindend en sexy, like always. Hahaha. Vanavond gaan we Spaans uit eten na mijn week Italiaans/Spaans eetstaking ^^


    Ooooeeehh(wbw) Nou dan hadden jullie meer actie dan ons:$


    ~

    Goedemorgen meiden!(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Khedira schreef:
    (...)

    Ooooeeehh(wbw) Nou dan hadden jullie meer actie dan ons:$


    Je kent Cris toch? Is het niet met mij heeft 'ie wel een andere blonde bimbo :') Nee, hij is heeeuul trouw. Hahaha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ozil schreef:
    Goedemorgen meiden!(:


    Goodmorning(flower)


    ~

    Ozil schreef:
    Goedemorgen meiden!(:


    Morning!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Je kent Cris toch? Is het niet met mij heeft 'ie wel een andere blonde bimbo :') Nee, hij is heeeuul trouw. Hahaha.


    Hhahahhaha Sami is steeds zo moe:$ dus die heeft de hele nacht half op me liggen slapenxD


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    Hhahahhaha Sami is steeds zo moe:$ dus die heeft de hele nacht half op me liggen slapenxD


    Op je. Hahaha. Is 'ie ziek? Arme Sami. Cris heeft nergens meer last van, alleen aanstellerij. Hij wilt de Bush Bush niet in.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ben eten schatjes(flower)


    ~

    Boutella schreef:
    (...)

    Op je. Hahaha. Is 'ie ziek? Arme Sami. Cris heeft nergens meer last van, alleen aanstellerij. Hij wilt de Bush Bush niet in.


    Ja hij slaapt altijd op mexD Maar hij is gewoon heel erg moe denk ik:S


    ~