• My Beautiful Football Ladies

    Marjolien Gómez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    ~




    ~

    Ships
    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:10 ]


    ars moriendi

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Grieken ?? haha
    Pas maar op, als je een Griek aan de haak hebt geslagen, dan heb je ineens 1 grote familie


    Weet ik maar hij is zo sexy, oh gosh. Echt te lief, te schattig en een echte diva :') Heerlijk jongens met een te groot ego. Nee, hij was in mijn ogen echt perfect en single *wbw* Helaas is hij drie jaar ouder en 3VWO en 6VWO verscheelt toch nog wel. Ik heb m'n kansen verspeeld maar heb 'm wel op Fb. Haha. Triest :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Khedira schreef:
    Ik doe wel via PB :$


    Haha, oké (:


    The truth may be orange!

    Boutella schreef:
    (...)

    Weet ik maar hij is zo sexy, oh gosh. Echt te lief, te schattig en een echte diva :') Heerlijk jongens met een te groot ego. Nee, hij was in mijn ogen echt perfect en single *wbw* Helaas is hij drie jaar ouder en 3VWO en 6VWO verscheelt toch nog wel. Ik heb m'n kansen verspeeld maar heb 'm wel op Fb. Haha. Triest :')


    Godzijdank is P. een jaartje blijven zitten en zit hij dus gewoon in mijn jaar, waardoor ik volgend jaar lekker verder van goed uitzicht kan genieten (:

    En oh god, Grieken zijn echt mooi; op vakantie in Griekenland heb ik mijn ogen uitgekeken (:


    The truth may be orange!

    Boutella schreef:
    (...)

    Weet ik maar hij is zo sexy, oh gosh. Echt te lief, te schattig en een echte diva :') Heerlijk jongens met een te groot ego. Nee, hij was in mijn ogen echt perfect en single *wbw* Helaas is hij drie jaar ouder en 3VWO en 6VWO verscheelt toch nog wel. Ik heb m'n kansen verspeeld maar heb 'm wel op Fb. Haha. Triest :')

    Ik heb eigenlijk nog nooit een kanpper Griek gezien, maar je hebt altijd wel uitzonderingen haha
    Wel jammer dat hij 3 jaar ouder is, maar leeftijd hoeft niet altijd een probleem te zijn

    Khedira schreef:
    Ik doe wel via PB :$

    Ish goed

    Piazon schreef:
    (...)

    Godzijdank is P. een jaartje blijven zitten en zit hij dus gewoon in mijn jaar, waardoor ik volgend jaar lekker verder van goed uitzicht kan genieten (:

    En oh god, Grieken zijn echt mooi; op vakantie in Griekenland heb ik mijn ogen uitgekeken (:


    Ken je Francisco Lachowski? Zulke jukbeenderen heeft hij. Van die wangen. Oh Gosh. En zijn ouders hebben een Grieks Restaurant in onze stad. Dus lekker eten geheid! Hij heeft sixpackje en familie in Athene. Spreekt Grieks, Engels, Duits, Frans, Nederlands en Servisch. IK.MOET.MET.HEM.TROUWEN. Nee, eigenlijk niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik heb eigenlijk nog nooit een kanpper Griek gezien, maar je hebt altijd wel uitzonderingen haha
    Wel jammer dat hij 3 jaar ouder is, maar leeftijd hoeft niet altijd een probleem te zijn


    Mijn moeder zegt: zolang hij maar niet over is dan je jongste leraar :') 27 is de leeftijdsgrens *wbw*


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Piazon schreef:
    Hoe zit het eigenlijk met jullie liefdesleven, naast de footies dan? (:


    Slecht. Volgens mij is mijn crush al bezet.;s En anders heb je nog een paar andere vriendinnen die hem ook wel zien zitten.
    Le problem: Hij kent me niet. We zitten alleen in hetzelfde jaar en ik kan volgend jaar bij hem in de klas komen. *fingers crossed*


    There is nothing more badass than being yourself

    Boutella schreef:
    (...)

    Mijn moeder zegt: zolang hij maar niet over is dan je jongste leraar :') 27 is de leeftijdsgrens *wbw*

    Mijn ouders moeder maakt het niet uit hoe oud mijn vriend is (alhoewel boven de 30 misschien wat ver gaat) als ik maar gelukkig ben

    Ozil schreef:
    (...)

    Slecht. Volgens mij is mijn crush al bezet.;s En anders heb je nog een paar andere vriendinnen die hem ook wel zien zitten.
    Le problem: Hij kent me niet. We zitten alleen in hetzelfde jaar en ik kan volgend jaar bij hem in de klas komen. *fingers crossed*


    In zo'n situatie zat ik in het begin van het schooljaar ook (: en dan opeens was er steeds meer contact, vanaf de buitenlandse excursie, gaf hij me zijn nummer, kwam hij soms naast me zitten etc. Dus er is nog hoop (:


    The truth may be orange!

    Ozil schreef:
    (...)

    Slecht. Volgens mij is mijn crush al bezet.;s En anders heb je nog een paar andere vriendinnen die hem ook wel zien zitten.
    Le problem: Hij kent me niet. We zitten alleen in hetzelfde jaar en ik kan volgend jaar bij hem in de klas komen. *fingers crossed*


    ik ga voor je mee duimen (flower)


    ~

    Boutella schreef:
    (...)

    Ken je Francisco Lachowski? Zulke jukbeenderen heeft hij. Van die wangen. Oh Gosh. En zijn ouders hebben een Grieks Restaurant in onze stad. Dus lekker eten geheid! Hij heeft sixpackje en familie in Athene. Spreekt Grieks, Engels, Duits, Frans, Nederlands en Servisch. IK.MOET.MET.HEM.TROUWEN. Nee, eigenlijk niet.


    Ja, ik ken hem! Omfg, hij is zo'n schatje (: Ik wil wel met hem trouwen als dat met P. niks wordt :9~
    Trouw jij maar met Cris (:


    The truth may be orange!

    Er zijn eigenlijk geen kanppe jongens op mijn school
    en er zit 1 mega gay op de pop academie x)

    Btw. Stylesbucks is Ozil (Özil kon niet;s) geworden, voor het geval jullie daar nog niet achter waren.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Ozil schreef:
    Btw. Stylesbucks is Ozil (Özil kon niet;s) geworden, voor het geval jullie daar nog niet achter waren.(:

    zo stom dat die Ö niet kan he