• My Beautiful Football Ladies

    Marjolien Gómez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    ~




    ~

    Ships
    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:10 ]


    ars moriendi

    Piazon schreef:
    (...)

    Ja, ik ken hem! Omfg, hij is zo'n schatje (: Ik wil wel met hem trouwen als dat met P. niks wordt :9~
    Trouw jij maar met Cris (:


    Ik blijf ook bij Crisje. Nooit zal ik hem opgeven. Zeg nou zelf Demi Ronaldo klinkt beter dan Demi Tsoumanis :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik blijf ook bij Crisje. Nooit zal ik hem opgeven. Zeg nou zelf Demi Ronaldo klinkt beter dan Demi Tsoumanis :')


    Daar heb je helemaal gelijk in (: En jullie zijn sowieso ook erg lief samen, al weet ik helemaal niet hoe je eruit ziet ;p


    The truth may be orange!

    Khedira schreef:
    (...)

    ik ga voor je mee duimen (flower)


    Dankje Naomi!(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Piazon schreef:
    (...)

    Daar heb je helemaal gelijk in (: En jullie zijn sowieso ook erg lief samen, al weet ik helemaal niet hoe je eruit ziet ;p


    Maakt niet uit, Cris is met elke blonde bimbo schattig :') Haha. Dank je :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    zo stom dat die Ö niet kan he


    Idd.


    There is nothing more badass than being yourself

    Boutella schreef:
    (...)

    Maakt niet uit, Cris is met elke blonde bimbo schattig :') Haha. Dank je :')


    Hm, in een relatie met Cris mag je volgens mij absoluut niet jaloers zijn ;p


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    In zo'n situatie zat ik in het begin van het schooljaar ook (: en dan opeens was er steeds meer contact, vanaf de buitenlandse excursie, gaf hij me zijn nummer, kwam hij soms naast me zitten etc. Dus er is nog hoop (:


    Ik hoop het heel erg!(:


    There is nothing more badass than being yourself



    Hier zit mijn levensvoorraad voor twee weken in. Krijg die grote tas niet eens meer open :') Haha. En dat hoedje maakt mijn safaristijl af ^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik bedenk opeens dat ik helemaal niet weet wat ik aan moet vanavond ;o


    The truth may be orange!

    Boutella schreef:



    Hier zit mijn levensvoorraad voor twee weken in. Krijg die grote tas niet eens meer open :') Haha. En dat hoedje maakt mijn safaristijl af ^^


    Best strak gedaan als dat voor twee weken is (: en oeh, je hebt leuk behang!


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    Hm, in een relatie met Cris mag je volgens mij absoluut niet jaloers zijn ;p



    Ik ben nooooooiit jaloers!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Piazon schreef:
    (...)

    Best strak gedaan als dat voor twee weken is (: en oeh, je hebt leuk behang!


    Hahaha. Dank je :')
    Voor twee weken is het inderdaad best weinig maar alle kleding die erin zit wordt weggegooid muv van mijn leger chino, oh gosh die zit te lekker :') Maar ja, verder bestaat mijn inhoud uit koekjes, dekens, kussen en een levensvoorraad toilletproducten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Piazon schreef:
    (...)

    Ik vind dat 'mijn' P. toch wel dicht bij de perfectie aanleunt (:


    wil jij mijn berichtje over die jongen even door sturen naar Charissa :$ ik zit op mobiel en had hem per ongeluk naar claire gestuurd want was in de war met huntelaar xD


    ~

    Boutella schreef:



    Hier zit mijn levensvoorraad voor twee weken in. Krijg die grote tas niet eens meer open :') Haha. En dat hoedje maakt mijn safaristijl af ^^


    Dat hoedje is leuk en je behang ook. <3


    There is nothing more badass than being yourself

    Khedira schreef:
    (...)

    wil jij mijn berichtje over die jongen even door sturen naar Charissa :$ ik zit op mobiel en had hem per ongeluk naar claire gestuurd want was in de war met huntelaar xD


    Lekker bezig :') Hahah. You Go Girl!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."