• My Beautiful Football Ladies

    Marjolien Gómez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    ~




    ~

    Ships
    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:10 ]


    ars moriendi

    Ik ga denk ik maar opzoek naar een leuke Fransman, poging 600 geloof ik haha

    Khedira schreef:
    (...)

    wil jij mijn berichtje over die jongen even door sturen naar Charissa :$ ik zit op mobiel en had hem per ongeluk naar claire gestuurd want was in de war met huntelaar xD

    Claire zal wel denken als ze thuiskomt: 'Huh' xD

    VanDerVaart schreef:
    Ik ga denk ik maar opzoek naar een leuke Fransman, poging 600 geloof ik haha


    Elk jaar opnieuw? Klinkt bekend. :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Elk jaar opnieuw? Klinkt bekend. :')

    Ik zie er bijna elk jaar wel 1, maar ik ben zo'n schijtluis, durf nooit op ze af te stappen, en ik spreek geen Frans (: Ach, gebrekkig Engels kom je ook wel een end mee hihi

    Girls, ik ga nog even een stukje schrijven. Tot zo misschien.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    Ik ga denk ik maar opzoek naar een leuke Fransman, poging 600 geloof ik haha


    Haha, ik ontmoet altijd leuke jongens op vakantie (: Vorig jaar een leuke (en surfende!) Fransman, het jaar daarvoor een Griek, daarvoor een Italiaan ;p


    The truth may be orange!

    Boutella schreef:
    Girls, ik ga nog even een stukje schrijven. Tot zo misschien.

    Doeg (K)

    Boutella schreef:
    Girls, ik ga nog even een stukje schrijven. Tot zo misschien.


    Hoera, nieuw hoofdstukje! Tot zo!


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    Haha, ik ontmoet altijd leuke jongens op vakantie (: Vorig jaar een leuke (en surfende!) Fransman, het jaar daarvoor een Griek, daarvoor een Italiaan ;p

    Had ik dat geluk maar (:

    Halloooooo^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mannschaft schreef:
    Halloooooo^^


    Haaaaai! (:


    The truth may be orange!

    Mannschaft schreef:
    Halloooooo^^


    Hola!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 15:38 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Weten jullie nog leuke apps die ik kan downloaden in het vliegtuig? -Wifi in vliegtuigen ftw, normaal gesproken kan ik niet internetten op m'n iPhone 8D-


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Claire zal wel denken als ze thuiskomt: 'Huh' xD


    hahhaa inderdaad xD


    ~

    Hij staat online.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."