• My Beautiful Football Ladies

    Marjolien Gómez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    ~




    ~

    Ships
    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:10 ]


    ars moriendi

    Bisous schreef:
    Ola (:

    Over een uurtje ga ik al weg, ik word helemaal zenuwachtig a.


    Heee Babe(flower) ga je veel foto's maken:)


    ~

    Ofcourse (:


    vifcnhsfpidvb ik erger me echt bij een rpg. Ze spammen met zijn drieën 5 bladzijden vol rond 3 uur 's nachts. We zijn ook nog maar net begonnen en hun personages zijn nu al verliefd op elkaar -_- doe lekker onrealistisch zeg


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    Ofcourse (:


    vifcnhsfpidvb ik erger me echt bij een rpg. Ze spammen met zijn drieën 5 bladzijden vol rond 3 uur 's nachts. We zijn ook nog maar net begonnen en hun personages zijn nu al verliefd op elkaar -_- doe lekker onrealistisch zeg


    Whahahaha stuur me eens een linkxD Ik wil kijken xD. Ik spam mijn eigen topic altijd vol met Patrick:$ Maar niet om 3 uur snachts hoor:$


    ~

    Ik heb al een preek neer gezet a. Maar ik kan me daar gewoon aan ergeren. Niemand kan er dan nog wat van volgen -_-

    klik


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    Ik heb al een preek neer gezet a. Maar ik kan me daar gewoon aan ergeren. Niemand kan er dan nog wat van volgen -_-

    klik


    Daar heb je wel gelijk in;) Het is ook maar net waar een RPG dan begint natuurlijk. Want ik heb samen met Patrick een RPG over de Hunger Games en dan met fantasie enzo:) Alleen in het begin ben je nog gewoon met je districtgenoot, maar later kom je wel bij elkaarxD


    ~

    Klopt, maar ik weet gewoon zeker dat als ik terug kom van Barca het onmogelijk is om nog in te springen :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    Klopt, maar ik weet gewoon zeker dat als ik terug kom van Barca het onmogelijk is om nog in te springen :c


    Ja dat is wel altijd kut:(


    ~

    I've to go, spreek je nog wel op what's app xx


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    I've to go, spreek je nog wel op what's app xx


    Is goed babe (flower) heeeeel veeeel plezier en we appen (K)


    ~

    Heuiii! A2 is binnen wat betekend een klein begin voor een studie in Paris!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Heuiii! A2 is binnen wat betekend een klein begin voor een studie in Paris!


    Jeaaaaah*O*


    ~

    Gooooodmorning to you all.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Morning Amy!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Goodmorning(flower)


    ~

    Haha. M'n tas zit nu officieel vol na drie pakken koekjes *wbw*

    Ik moest uitdelen omdat Portugal van Spanje had verloren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."