• My Beautiful Football Ladies

    Marjolien Gómez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    ~




    ~

    Ships
    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:10 ]


    ars moriendi

    Aria schreef:
    (...)
    Ik weet hoe het is... Mijn ene zusje is 14, de andere 4, en mijn broertje is 2. Pffff. Wel allemaal van dezelfde vader en moeder.


    Haha. Ik heb twee broertjes nu 13 en 10 volgens mij. Over twee jaar zitten ze beide in de puberteit. Haha. Jeej ):


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ben even weg. De laatste dingetjes regelen etc.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hoi allemaal, ik ben weer terug uit de stad! (:


    The truth may be orange!

    Boutella schreef:
    (...)

    Haha. Ik heb twee broertjes nu 13 en 10 volgens mij. Over twee jaar zitten ze beide in de puberteit. Haha. Jeej ):

    Ben ik even blij dat mijn zus 10 jaar ouder is dan ik haha

    Boutella schreef:
    Ik ben even weg. De laatste dingetjes regelen etc.


    is goed babe, succes (flower)


    ~

    Piazon schreef:
    Hoi allemaal, ik ben weer terug uit de stad! (:

    Hi, how is it going ??

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Hi, how is it going ??


    Ik heb een suuuupervet waterpistool gekocht, dat heb ik nodig voor op kamp (: en een Jip en Janneke-opblaasbadje (lol)


    The truth may be orange!

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ben ik even blij dat mijn zus 10 jaar ouder is dan ik haha


    Ik heb een broertje van vijftien en die is soms best irritant, maar meestal kan ik het goed met hem vinden. En ik had een klein zusje --


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    Hoi allemaal, ik ben weer terug uit de stad! (:


    hoe was het?(flower)


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    hoe was het?(flower)


    Fijn (: en vanavond ga ik wat drinken met mijn crush, dus de dag kan al niet meer stuk! :9~


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    Fijn (: en vanavond ga ik wat drinken met mijn crush, dus de dag kan al niet meer stuk! :9~


    oeewwhhh wel alles vertellen vanaaf hoor :)


    ~

    Piazon schreef:
    (...)

    Fijn (: en vanavond ga ik wat drinken met mijn crush, dus de dag kan al niet meer stuk! :9~

    Ik wil alles weten na afloop he

    Haha, ik houd jullie zeker op de hoogte (: enfin, ik hoop dat er wat te vertellen valt :9~


    The truth may be orange!

    Hoe zit het eigenlijk met jullie liefdesleven, naast de footies dan? (:


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    Hoe zit het eigenlijk met jullie liefdesleven, naast de footies dan? (:

    Bagger (: