• My Beautiful Football Ladies

    Marjolien Gómez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    ~




    ~

    Ships
    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:10 ]


    ars moriendi

    Aria schreef:
    (...)
    Wedstrijden manipuleren, dus de score van Nederland omdraaien met dat van Portugal en dan hier en daar wat aanpassingen maken naarmate het verhaal verder loopt. (: Dan moet Nederland tegen Spanje in de halve finale, haha.
    But hey guysss, I'm off, want anders gaan m'n pa en ma morgen zeuren, hihi. Welterusten alvast aan iedereen en veel succes met werken morgen, Claire!

    Dat is helemaal niet zo'n slecht idee.. Ohhh ik weet al wat!! Je hebt me op een idee gebracht! =D *O*

    Welterusten, meis! <3


    ars moriendi

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Het was maar 1 rommel, hoor nu niks meer hha

    Komt nog wel, hahaha. Bij ons was de boel gewoon helemaal verlicht, maar oké, nu ga ik dus echt, want het is hier ook niet normaal meer zo warm, blegh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Welterusten ik ga nu ook! Omg, megaveel inspiratie ineens, THANKS AMY :'D Hahaha!

    Goodnight, Knuffeltjes! <333


    ars moriendi

    Babes ik ga slapen :) moet er half 5 weer uit om bij het paard te kijken :S sleepwell babes (flower)


    ~

    Aria schreef:
    (...)
    Komt nog wel, hahaha. Bij ons was de boel gewoon helemaal verlicht, maar oké, nu ga ik dus echt, want het is hier ook niet normaal meer zo warm, blegh.

    Ja I know, ik vind het juist leuk als het gbaat onweren (krul)

    Is er al iemand wakker? (:


    The truth may be orange!

    Yep! Goodmorning! Ik ben ook zo weer weg, want ik moet naar mijn werk ):


    ars moriendi

    Good morning!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Deeeeem! (: Laatste dag vandaag..!


    ars moriendi

    Laatste schooldag vandaag! OMFG, YESSS.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Laatste schooldag vandaag! OMFG, YESSS.


    Eindelijk (:


    The truth may be orange!

    Huntelaar schreef:
    Deeeeem! (: Laatste dag vandaag..!


    Jaaah. Ik kon vanacht al niet slapen :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Maareh, ik ben even ontbijten en mijn tas klaar maken. Tot zo <3


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Jaaah. Ik kon vanacht al niet slapen :')


    Oow jaa, jij vertrekt morgen. Spannend.


    The odds are néver in our favor.

    Boutella schreef:
    (...)

    Jaaah. Ik kon vanacht al niet slapen :')


    Juist, jij vertrekt morgen! Ik kan geloven dat je 't spannend vindt hoor (:


    The truth may be orange!