• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 18:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet lachen om wat Jake zegt. 'Vampier zeg je hè?' lach ik. En ik bijt zachtjes in zijn nek. 'Bedoel je dat soms?' grijns ik. Ondertussen slaak ik een zachtjes kreun, want Jake wrijft nog steeds over mijn borst. Ik druk nog een kus in Jake zijn nek waarna ik weer langzaam een spoor naar boven kus en op zijn mond eindig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    zachtjes beweeg ik in mijn slaap en mompel een aantal keer Axton's naam. Mijn droom gaat dan ook over hem.
    Met een glimlach kijk ik naar Samantha, mijn dochtertje van 4 jaar oud. Axton's arm ligt rond mijn middel en ik kijk hem gelukkig aan. Een verlovingsring pronkt aan mijn vinger. De kleuren zijn zacht maar plots verandert alles. Samantha verdwijnt net als Axton. Ik kijk naar mijn handen die verrimpelt zijn en zie hoe dat Axton met een blond meisje zit te zoenen op een bankje. De kleuren zijn somber om me heen net zoals ik me voel. 'Don't leave me' snik ik zachtjes als Axton even naar me kijkt.
    Hij lacht en gaat door met het meisje te zoenen. 'Nee... ik wil dit niet.' snik ik verder.


    [lol xd droom die verandert in nachtmerrie]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik haal mijn hand van haar borst af en leg hem op haar heup. 'Inderdaad dat bedoelde ik.' grinnik ik en geniet van haar kusjes in mijn nek en over mijn kaak.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij haalt zijn hand van mijn borst en legt die op mijn heup. 'Inderdaad, dat bedoelde ik.' grinnikt Jake. Terwijl ik kusjes druk in zijn nek en op zijn kaak. Ik kon hier eigenlijk wel lang mee doorgaan. Dus ik ging ook gewoon verder, ik eindig met een kusje vlak boven de rand van zijn shirt. 'Hoe laat is het eigenlijk?' vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Bijna middag of zo.' glimlach ik naar haar en maak van het moment gebruik om een lief kusje op haar lippen te plaatsten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Bijna middag ofzo,' glimlacht Jake, en hij geeft een lief klein kusje op mijn lippen. Ik glimlach naar hem.
    'Je bent echt verandert,' zeg ik zacht. 'Normaal zou je met ern ander meisje diegene al lang seks hebben willen gehad.' en ik kijk hem aan. 'Hoewel ik niet weet of je het nu ook bij mij wilt, maar je doet het in iedergeval niet.' en ik kijk naar beneden. Vans zou ons echt uitlachen en zeggen dat we slappelingen zijn, maar dat boeit me niets als ze dat doet. Zelf gaat ze ook maar wat graag door haar knieën voor Xav.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik glimlach liefde vol als ik haar mijn naam hoor mompelen. Plots voelde ik de sfeer veranderen.
    Als demon kon ik ellende en verdriet van meters afstand ruiken, dus had ik meteen door dat er iets mis zat.
    "Alexi." mompelde ik, terwijl ik haar zachtjes door elkaar schudde. "Wakker worden."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    'Natuurlijk wil ik met je de liefde bedrijven, ik ben een jongen Leslie' zeg ik en rol met mijn ogen. 'Maar ik doe niets omdat ik niets wil forceren. Als we ooit samen zo een bed delen dan moet het zijn wanneer je er 100 procent achter staat.'
    Ik glimlach lief naar haar en geef haar nog een zoentje voor ik van haar afga.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    JokerBaby schreef:
    Axton
    Ik glimlach liefde vol als ik haar mijn naam hoor mompelen. Plots voelde ik de sfeer veranderen.
    Als demon kon ik ellende en verdriet van meters afstand ruiken, dus had ik meteen door dat er iets mis zat.
    "Alexi." mompelde ik, terwijl ik haar zachtjes door elkaar schudde. "Wakker worden."


    Alexi Parker
    Ik schrik overeind en tril zachtjes. Tranen prikken achter mijn ogen en als ik naar Axton's gezicht kijk rollen ze in volle macht over mijn gezicht.
    Ik geloof dat de droom een deel van de waarheid vertelt. Ik word ouder, Axton zal me ooit dumpen en voor een jonger meisje gaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Oh, rustig maar." Ik sla mijn armen om haar heen en trek haar dicht tegen me aan. Ik vroeg haar niet meteen wat er was. Eerst moest ze wat kalmeren.
    Geruststellend wreef ik over haar rug.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Jake klinkt zo onwijs lief en gevoelig. Dit kan hij nooit spelen. Maar ik voelde ook al dat hij het meende. Hij glimlacht lief naar me en geeft me nog een kus voordat hij van me af gaat. Ik sta gelijk op en word even duizelig door het te snelle opstaan. Dan schud ik mijn hoofd en kijk naar Jake. 'Je bedwelmt me gewoon met je aanwezigheid,' glimlach ik. Dan bedenk ik me dat ik ook nog moet douchen. 'Ik ga even douchen,' zeg ik terloops tegen Jake. En doe mijn schoenen uit. Vervolgt door mijn sokken. 'Moet jij ook douchen?' vraag ik aan hem. En ik kijk hem aan. Somehow wilde ik met Jake douchen. Ik wilde me aan hem laten zien, maar ik wist dat ik te snel ging. Ik negeerde mijn gedachten en keek Jake glimlachend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Op één of andere manier kunnen Axton's geur en armen me geen troost bieden dit keer.
    Ik hou zo fucking veel van hem maar ik moet de waarheid ook onder ogen zien. Hij kan dan wel zeggen dat hij me nooit verlaat of zo maar iedereen weet dat jongens in relaties de helft van de tijd liegen. Die nachtmerrie herinnerde me daaraan.

    Jake Sadler
    'Ja, maar misschien moet ik ergens anders douchen?' vraag ik 'Ik wil me niet aan je opdringen, liefste Leslie.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ja maar misschien moet ik ergens anders anders douchen?' vraagt hij. 'Ik wil me niet aan je opdringen, liefste Leslie.' en ik vind het zo lief. Ik pak Jake bij zijn hand en twee handdoeken. Ik doe met mijn elleboog de badkamerdeur open en trek hem mee naar binnen. 'Als je iets niet doet. Is het wel opdringerig zijn.' zeg ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Als het niet beter wordt, houd ik haar een stukje van me af, zodat ik haar kan aankijken.
    "Zeg me wat er is." zeg ik wanhopig. "Ik los het op, ik beloof het."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {moet weg (doeg)}


    “To live will be an awfully big adventure.”