• De verhaallijn
    Water. Aarde. Vuur. Lucht.

    Dankzij avatar Aang kwam de oorlog tussen de naties ten einde en hij stichtte daarbij Republic City, een stad waar alle benders en non-benders samen kunnen leven.
    We zijn een aantal generaties verder, er is een nieuwe avatar. De avatar zal alle elementen moeten leren en zal ook de vrede en balans moeten bewaren, dit laatste wordt vooral lastig nu de non-benders in opstand komen. Sommige non-benders vinden dat ze worden onderdrukt door benders, die ook nog eens volgens hun de reden zijn van al het kwaad in de wereld. Deze non-benders willen hier wat tegen doen, ze komen in het geheim samen en noemen zichzelf Equalists. De Equalists trainen zichzelf en leren dat ze door benders op bepaalde plaatsen te raken (chi-punten), ze het benden tijdelijk uit kunnen schakelen bij benders (chi blokkeren).

    Het speelt zich dus af in Republic City waar de Equalists langzaam in opstand komen. Meer informatie over de wereld, tijd, omgeving en dergelijke vind je in de andere hoofdstukken (:

    Extra informatie kan je vinden in de story: De story.


    Voordat je meedoet...
    - Als je wilt leren langere stukken te typen of beter te RPG'en zit je hier goed.
    - Ik verwacht dat, als je meedoet, je je best doet met het schrijven. Dus niet één regel afraffelen, maar echt wel stukken van minimaal 10 regels. Desnoods kan je hier tips vinden voor het schrijven van langere stukken.
    - Inspringen is altijd mogelijk, PB me dan even en dan zal ik kijken hoe ik je kan helpen hiermee.
    - 18+ mag gewoon, zet het desnoods even boven je post ;]
    - Géén perfecte personages.
    - Wees niet bang en ga niet zitten afwachten, stuur jouw personage gewoon op een ander af.
    - Zet de naam van je personage boven je post + soort (earthbender etc.)
    - Personages mogen elkaar gewoon haten, ruzies buiten de RPG om daarentegen liever buiten deze RPG uitvechten.
    - Met google chrome heb je altijd spellingscontrole, dit kan erg handig zijn!


    Meedoen:
    Bekijk als eerst even dit hoofdstuk uit de story en dan kan je het volgende lijstje invullen

    Naam: Een volledige naam.
    Leeftijd: 16 - 25
    Geslacht: Lijkt me duidelijk.
    Soort: Bender, non-bender etc. Hier meer informatie!
    Innerlijk: Tip, zoek sterrenbeeld en bijhorende karaktertrekken op.
    Uiterlijk: Foto + uitleg.
    Extra: Zoals huisdieren etc.


    Spelers (je mag meerdere personages, zolang je ze niet verwaarloosd!):
    Probeer alles een beetje gelijk te houden (:
    WillNotLearn - Ace Zavier Dawn - 18 - Avatar

    LacunaCoil - Felecia Lynette Estrada - 18 - Fire + Lightning
    Aragog - Felice Rose Xanthe - 19 - Fire + Lightning

    WillNotLearn - Daniël Emilio Lequir - 19 - Fire + Pro-Bender


    KangDaesung - Ironi Gai - 17 - Water
    Morticia - Rylie Jazlyn - 18 - Water
    130Clock - Kyla Mary Ann - 23 - Water + Bloodbender
    Benefit - Embriël Hymne Lequir - 17 - Water


    LacunaCoil - Dean Leonardo Sylvester - 20 - Non-bender
    Paddo - ? - ? - Non-bender + Equalist
    Morticia - Finn Zane Ryder - 19 - Equalist
    130Clock - Ayden Brown - 18 - Non-bender

    Endure - Norah Allison Taylor - 19 - Equalist + Chi-blocker


    Endure - Lauren Hadley - 18 - Earth + Pro-Bender

    Paddo - Killan Mesurrie - 21 - Earth + Metal


    WiccedWitch - Lilith Feron - 16 - Air


    Pro-bend team Fire Ferrets: Lauren (earth), bezet (fire), Rylie (water)
    Pro-bend team Lion Vultures: vrij (earth), vrij (fire), vrij (water)


    Note: Wees creatief met je personages, dus bijvoorbeeld niet allemaal pro-benders. Je kan beter even zeggen wat je voor personage in gedachten hebt en dan kan ik het goedkeuren, anders krijg je allemaal dezelfde soort personages en dat is natuurlijk ook niet leuk.
    Je kan bijvoorbeeld ook gansters/maffia maken die de stad als hún domein zien, dieven, een bender die zich stiekem onder de equalists mengt etc.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 11:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.


    Naam: Norah Allison Taylor
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Soort: Non-bender, Equalist
    Innerlijk: Norah heeft een groot ego en weet dat van zichzelf, maar ze vindt dat mensen haar moeten nemen zoals ze is, zelfs haar arrogantie moeten ze maar voor lief nemen. Ze is zoals je merkt behoorlijk egoïstisch, dit heeft deels te maken met haar verleden, ze heeft namelijk geleerd goed voor je zelf te zorgen en dat anderen op een tweede plaats komen. Ook is Norah erg bijdehand en eerlijk, ze zegt waar het op staat en wat ze denkt, al zullen de meesten liever hebben dat ze het wat subtieler brengt, want ze is erg recht voor haar raap en zeker niet op haar mondje gevallen. Hierdoor heeft ze al velen gekwetst.
    Toch heeft ze ook wel goede karaktertrekken, zo is ze bijvoorbeeld erg loyaal, als ze een belofte maakt dan houdt ze zich hier ook aan. Ze heeft veel zelfvertrouwen en is een echte vechter, als ze eenmaal een doel voor zichzelf heeft gesteld zal ze er alles voor doen om dat doel ook werkelijk te bereiken.
    Norah maakt door haar gedrag niet snel vrienden, maar als ze je eenmaal mag zal ze er toch vanalles aan doen om de vriendschap in stand te houden, soms is ze er zelfs voor bereid haar trots aan de kant te zetten.
    Norah is erg creatief en komt vaak met oplossingen, al zijn dit niet altijd meteen de juiste. En als laatste is ze behoorlijk ongeduldig, het liefst komt ze meteen in actie en stilzitten is dan ook niet haar sterkte kant.
    Uiterlijk: Norah haar kenmerk is haar flinke bos rode haren en haar groene ogen. Haar rode haren zijn niet volledig steil en meestal draagt Norah ze in een staart of vlecht, in verband met de gevechten en trainingen die zij als chi-blocker heeft. Ze heeft een blanke huid en normaal postuur en lengte. Wel is ze erg lenig en kan ze zich dus ook in de meest vreemde bochten wringen. Haar lippen zijn redelijk vol en in haar ogen is meestal een arrogante of minachtende schittering te zien.
    Extra: Toen ze nog een klein meisje en samenwoonde met haar ouders werd hun huis overvallen. Het waren benders. Ze namen alles mee wat ze te pakken konden krijgen en zij en haar ouders stonden machteloos. Ze besloten te vluchten en toen ze later terug kwamen naar het huis was het enige wat ze aantroffen de afgebrande resten van het huis. Sindsdien leven ze in armoede en koestert Norah een wrok tegen benders. Haar moeder stierf een paar jaar geleden en Norah was het zat haar vader zo af te zien takelen en hun relatie werd ook slechter, dus vertrok ze. Ze ontmoette een klein groepje mensen, van rond de 10 personen, die zichzelf Equalists noemen en ze sloot zich bij hun aan. Dit was een aantal jaar geleden en sinds dien zijn de Equalists sterk gegroeid. Ze hebben geheime plekken waar ze leren vechten en chi blokkeren. Ondanks dat Norah bij Equalists hoort is ze daar niet vaak te vinden, ze vindt het vervelend te moeten luisteren naar andere hun bevelen en ze ergert zich vaak aan de nieuwelingen die zich slap gedragen. Liever hangt ze rond in het park en je kan wel zeggen dat ze overal en nergens woont, maar redt zichzelf prima en geniet ze van haar vrijheid.


    Naam: Lauren Hadley
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Soort: Earthbender, Pro-Bender
    Innerlijk: Lauren is een erg stil en myserieus meisje, ze vertelt nooit wat over zichzelf, zegt nooit wat ze wel en niet leuk vind, hoe ze zich voelt. Ze is ook erg realistisch, staat met beiden benen op de grond en besteed geen tijd aan 'nutteloze fantasieën'.
    Lauren is behoorlijk afhankelijk, al doet ze het voorkomen, of dat probeert ze in ieder geval, van niet. Ondanks dat ze niet veel zegt is ze niet graag alleen en al helemaal niet als ze zich in de drukte bevind en niemand kent, vooral omdat ze verlegen is en dus niet snel een praatje maakt met een ander.
    Ze heeft moeite met zich aanpassen aan nieuwe situaties en kan zich daardoor erg ongemakkelijk gaan voelen.
    Toch is ze erg liefdevol en beschermend tegenover anderen, ze wilt altijd dat iedereen blij is en heeft dan ook altijd de behoefte iedereen te helpen, troosten en beschermen.
    Snel boos is Lauren niet, maar als je haar écht boos weet te krijgen schiet ze ook wel uit haar slof, om vervolgens op de vlucht te slaan. Dit zal alleen niet snel voorkomen, omdat ze meestal haar lippen juist op elkaar perst en zo ruzies vermijd.
    Uiterlijk: Lauren heeft lange, steile haren die zo donkerbruin zijn dat ze soms haast zwart lijken. Haar ogen zijn blauw met een bruine rand rond de iris. Ze heeft smalle lippen en is erg fijntjes gebouwd, waardoor je niet snel verwacht dat ze in een pro-bending team zit. Meestal torenen mensen ook boven haar uit, want de langste is ze ook niet.
    Extra: Lauren heeft haar ouders nooit gekend en was te vondeling gelegd bij een stel in Republic City. Deze mensen zagen het als hun taak Lauren op te voeden en deden dit dan ook, maar naarmate ze ouder werd, werd de band met haar 'ouders' slechter. Lauren was altijd een dromer en het aardesturen ging haar dan ook niet zo goed af, waardoor ze wel vaker dan één keer delen van het huis sloopte. Dit viel natuurlijk niet in goede aarde bij haar ouders, die overigens non-benders waren, ondanks dat ze er niks aan kon doen. Ze deed erg haar best de vrede te bewaren thuis, maar uiteindelijk escaleerde alles toch en werd ze het huis uitgetrapt. Sinds dien veranderde ze qua karakter, ze werd minder een dromer en ging realistischer nadenken. Geld om rond te komen had ze niet, dus besloot ze het over een andere boeg te gooien. Ze trainde tot haar aardsturen beter werd en vertrok toen naar Republic City om zich aan te sluiten bij een pro-bend team. Ze zit nog altijd bij het team en zo verdient ze haar geld en kan ze verblijven op een kamer in het stadion. Zo lang ze in het pro-bending team zit heeft ze geen zorgen en ze doet dan ook haar uiterste best, winnen is dan ook haar doel. Hoe beroemder ze worden, hoe meer sponsors, prijzen en dus ook geld en een beter onderkomen.
    Pro-bend team:

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 13:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Even na denken over mijn personage ,maar ik vind het idee leuk ^^


    Shoganai i ne~

    Haha, wel gejat van avatar, maar goed :Y) We hebben ook een avatar nodig (:

    Ik denk dat ikzelf even wacht met aanmaken tot anderen met personages komen.. :P

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 16:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Haha, wel gejat van avatar, maar goed :Y) We hebben ook een avatar nodig (:
    I know legend of Korra *wacht ongeduldig op seizoen 2*


    Shoganai i ne~

    Als het mag, mag ik dan de avatar zijn? :) Tenzij je hem/haar zelf wilt zijn natuurlijk :)

    Paddo schreef:
    Als het mag, mag ik dan de avatar zijn? :) Tenzij je hem/haar zelf wilt zijn natuurlijk :)


    Ligt eraan, even kijken wie hem/haar nog meer willen. Liefst geef ik avatar aan iemand die al wat langer RPG't enzo, omdat het best wel machtig personage is en het lastig is daar geen Mary Sue (overperfect personage) van te maken :A
    (Ik heb geen idee hoe jij RPG't, nog nooit gedaan met jou)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hahaha is niet erg :) Ik RPG al 4 jaar nu, dit word mijn 5de, hoewel ik pas deze maand op Q ben begonnen met RPG's omdat ik niet wist dat ze die hadden ;) Maar als jij liever iemand hebt waar je vaker mee een RPG mee hebt gehad vind ik t ook best :)

    Legend of Korra :'D!

    Ik wil een vrouwelijke firebender:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou ook de Avatar wel willen spelen.. Maar het maakt me niet veel uit om een andere aan te maken ^^

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 16:52 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Paddo schreef:
    Hahaha is niet erg :) Ik RPG al 4 jaar nu, dit word mijn 5de, hoewel ik pas deze maand op Q ben begonnen met RPG's omdat ik niet wist dat ze die hadden ;) Maar als jij liever iemand hebt waar je vaker mee een RPG mee hebt gehad vind ik t ook best :)

    Lol, ik RPG 5 jaar.. Maar toen was het nog slecht, elke post was zoals dit:
    Hoi!
    *Ze glimlachte*

    En dan ook echt met die sterretjes. -facepalm-

    En ze hadden ook geen RPG's op Q, maar ik kende geen RPG sites dus toen bracht ik het naar Q, aangezien mensen hier graag schrijven en RPG'en = verhalen schrijven.


    LacunaCoil schreef:
    Legend of Korra :'D!

    Ik wil een vrouwelijke firebender:Y)

    Prima, er is nog niemand, dus ga je gang ^^

    WillNotLearn schreef:
    Ik zou ook de Avatar wel willen spelen.. Maar het maakt me niet veel uit om een andere aan te maken ^^

    Zal het onthouden (:

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 16:52 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Moet je hier ook echt de serie Avatar voor kennen om het helemaal te begrijpen? o; Want deze RPG lijkt me best leuk, maar ik heb in mijn leven één aflevering Avatar gezien en dat was omdat mijn nichtje het wilde, niet omdat ik het zelf leuk vond haha


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Hahaha ik ken t :) Toen was alles heel raar maar naar mate werd het beter :) Ik begon zelf met RPG's op spelletjes met mensen die ik daar leerde kennen en vanaf daar ging het over naar Skype waar we dagen lang gewoon een RPG hadden staan. Van fantasy tot werkelijkheid hadden we die RPG's, alleen jammer genoeg spreek ik ze niet vaak meer dus ben nogal blij dat er nu op Q ook RPG's zijn :)

    Nausicaa schreef:
    Moet je hier ook echt de serie Avatar voor kennen om het helemaal te begrijpen? o; Want deze RPG lijkt me best leuk, maar ik heb in mijn leven één aflevering Avatar gezien en dat was omdat mijn nichtje het wilde, niet omdat ik het zelf leuk vond haha


    Haha nee hoor, totaal niet en anders bekijk je de story even een beetje.
    Enige wat je moet weten is een beetje hoe kleding/omgeving er uit ziet, maar dat is dus te zien in de story.

    Dit staat geheel los van de serie :P Ik houd namelijk niet van fanfics, vooral omdat mensen dan personages uit de serie kiezen en ze vervolgens er totaal niet op doen lijken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam: Ironi Gai
    Leeftijd: 17
    Geslacht: vrouw
    Soort: Bender, Water
    Innerlijk: Ironi is van nature stil ,maar ze kan gemeen uit de hoek komen als het nodig is. Ironi is zachtaardig voor mensen die het verdienen en voor dieren. Ze haat het wanneer non-benders gaan zeuren over benders en is daarom ook vaak in het park te vinden om de kijken of ze weer bezig zijn. Ironi is geen bloodbender en ook geen healer. Haar vader wilde dat ze een healer werd sinds dat ze klein was ,maar Ironi deed nooit mee tijdens de lessen. Later ging ze gewoon vechten leren. Ironi kan niet zo goed liegen en kan niet zo goed tegen grapjes. Haar grote droom is om mee te spelen in de Arena. Haar vader vind dat alleen een zeer slecht idee en laat het haar nooit toe. Soms doet ze mee aan straat gevechten,maar meestal zit ze aan de kant te kijken. Ironi vind haar moeder maar een buitenstaander die niks doet ,maar die toch haar liefde geeft. Haar vader vind ze daarin tegen maar een arrogant mens. Bij de politie staat ze bekend als een wegloper ,omdat ze haar vaak moesten zoeken toen ze klein was.
    Uiterlijk:

    Ironi heeft lang bruin haar met grijs-blauwe ogen. Ironi kleed zich meestal netjes. Ze draagt haar haar meestal in een staart wanneer ze een slechte bui is. Haar kleren zijn meestal blauw en wit van kleur.
    Extra: Ze heeft een fireferret als huisdier genaamd Shu. Ze leeft in de middelklasse. Haar is een firebender en haar moeder een non-bender van de noordelijke waterstam. Haar oma van de moeders kant was een waterbender. Veder heeft ze ook nog een oudere broer die een vuurbender is. Hij is arrogant en ze kan er meestal niet mee opschieten. Zonder haar bending weet ze wel hoe ze met een zwaard moet omgaan ,maar meer niet echt.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 19:16 ]


    Shoganai i ne~

    Naam: Felecia Lynette Estrada
    Leeftijd:18
    Geslacht: Vrouw
    Soort: Firebender, Ze kan ook lightning creëren.
    Innerlijk: Felecia is een echte einzelgänger. Al vanaf jongs af aan moet ze het overleven in haar eentje. Haar ouders zijn niet de beste ouders. Haar moeder is bijvoorbeeld een waterbender en haar vader een firebender. Ze is zeer zelfstandig opgegroeid en roept daarom niet zo snel om hulp. Vrienden heeft ze niet echt. Felecia vind vrienden namelijk niet echt nodig. Ze trekt vaak allen rond in de stad en kijkt wat er gebeurt. Ze is niet erg nieuwsgierig , maar wel erg slim. Ze is namelijk niet zo makkelijk te misleiden. Liegen tegen haar is moeilijk. Ze let namelijk op elke aanwijzing dat wijst op liegen. Ze heeft mensenkennis, maar dat gebruikt ze niet om vrienden te zoeken. Felecia wordt niet snel boos , maar als ze dat is, dan ontploft ze. Ze heeft ook veel geduld en is zelf ook erg stil. Frelecia wordt vaak gezien als: Onaardig, asociaal , gemeen, harteloos, arrogant, betweterig en vervelend, door mensen die haar niet kennen. Zodra mensen dichtbij haar komen ontdekken ze pas dat ze heel aardig en vriendelijk kan zijn, maar veel mensen komen daar niet.Al kan ze soms inderdaad betweterig zijn, maar vaak als ze iemand wilt irriteren.Ze houd ook erg van avontuur en spanning. Als er een gevecht uitbreekt op straat, dan doet ze graag mee. Daardoor komt ze soms in de problemen. Ze heeft ook een beschermende kant, die ze niet vaak toont aan mensen. Als ze weer dat iemand belangrijk voor iemand is of voor haarzelf dan zou ze hem/haar beschermen.Ook beschermd ze onbekende mensen die het zelf niet kunnen, maar dan blijf ze liever anoniem. Ze komt vaak haar beloften na, maar liegen is ze zeker weten goed in. Ze is liever een stille held, dan een bekende held.
    Uiterlijk:



    Felecia heeft een Japans uiterlijk. Ze is ook maar 1.63 lang. Ze heeft zwart haar met een bruine glans erin dat stijl over haar schouders hangt. Ze heeft ook een rechte pony. Haar ogen zijn donkerbruin. De kleren die ze draagt zijn meestal zwart , zodat ze niet opvalt en makkelijk in kan vechten. Ook haar kleding is Japans achtig. Ook heeft haar jas een capuchon . Daardoor is haar gezicht 's nachts onherkenbaar. Haar jas zelf -ook zwart, met een rode sjaal- komt tot haar knieën. Haar laarzen komen tot de helft van haar onderbeen en hebben een 5 centimeter sleehak. Soms draagt ze ook leren handschoenen.
    Extra:Felecia is een zeer goede vechter, zowel met als zonder haar bending. Ze kan hoog springen, ontwijken, flinke klappen uitdelen, snele reflexen en noem maar op. Ze kan met met een paar wapens omgaan , maar ze is heel slecht met wapens die je voor lange afstanden moet gebruiken. Bijvoorbeeld Pijl en boog. Ze kan ook niet omgaan met moderne wapens.Ze is niet altijd even goed met wapens , daarom oefent ze wel eens met wapens die je gebruikt voor dichtbij. Ze is ook geen makkelijke tegenstander om te verslaan. Met haar firebending kan ze elektriciteit produceren , maar ze heeft geen idee hoe ze het moet terugkaatsen. Felecia woont in de middenklasse samen met haar ouders en grote broer. Haar moeder is een waterbender en had gehoopt dat haar dochter het ook zou worden. Haar vader is een firebender, maar erg jaloers op zijn dochter. Daardoor laat hij nooit zijn trots zien, maar teleurstelling. Hij is namelijk niet goed in firebending. Haar grote broer is een waterbending en is altijd bezig met werk. Daardoor zijn haar ouders weer trots op hem en niet op haar, omdat zij zogenaamd de rebel uithangt. Wat ze ook een beetje doet door soms een gevecht met iemand aan te gaan. Zekere tegen bendes en dieven. Ze heeft ook een huisdier, een Draken havik. Ze zat een keer op een lente dag in een boom vol bloesem . Ze was toen verdrietig. Ze vond daar de Draken Havik. Hij was gewond en Felecia zorgde voor hem. Ze bracht hem regelmatig besjes , noten en andere soorten fruit totdat hij beter was. Sinds dien is hij Felecia's huisdier. Hij heet Chan. Chan is altijd bij Felecia. Hij 'beschermt' haar soort van. Omdat hij vaak rondvliegt ziet hij eerder gevaar aan kommen. Hij luistert ook goed naar haar. Als ze bijvoorbeeld zegt dat hij weg moet, gaat hij ook weg.Hij is ook goed in het vinden van spullen Chan is een echte trouwen huisdier.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 19:37 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor