• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 18:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik glimlach naar haar en trek mijn t-shirt en jeans uit. Mijn boxer houd ik aan.
    Blij loop ik naar de douche, Kleine verslaving van me, en draai aan de knoppen tot er lekker warm water uitkomt. 'Kom schatje, het is lekker warm.' zeg ik en veel me een beetje ongemakkelijk bij het word schatje. Ik weet niet of ze wel wil dat ik haar zo noem maar ik kan jammer genoeg geen gedachten lezen.

    Alexi Parker
    'H-Het is niets.' probeer ik zo overtuigend mogelijk te zeggen. Liegen gaat me slecht af maar soms zit er niets anders op. Ik veeg mijn tranen weg en probeer te glimlachen wat mislukt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [don't leave us :'(]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij trekt zijn jeans en shirt uit. Maar houdt zijn boxer aan. En ik vraag me af waarom. Hij zet de douche aan en zegt:
    'Kom schatje, het is lekker warm.' ik kijk hem glimlachend aan. Dan trek ik zwoel eerst mijn shirt uit, waarna ik in mijn kanten bh sta. Daarna ook mijn broekje die ik zo van mijn heupen laat glijden. Nu sta ik in mijn ondergoed.
    'Dan vraag ik me toch af Jake, douche jij altijd in je boxer,' grijns ik. Ik breng mijn hand achter naar mijn sluiting maar voor ik hem open doe zeg ik: 'Erg als ik gewoon zonder douche?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Nee ik douch me normaal niet zo.' lach ik. 'En ik heb er totaal geen probleem mee als jij je bh uit wil doen.' zeg ik met een ondeugende blik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake kijkt me met een ondeugende blik aan. Ik maak met 1 beweging de bh los, en laat die dan zo voor me vallen. Daarna haakte ik twee vingers aan mijn slipje en trok die elegant naar beneden waarna ik er uit stapte. Ik liep naar Jake toe en liet de straal op me neer komen. 'Doe jij ook nog je boxer uit?' vraag ik met een speelse blik en glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Nee, want ik ben de verstandigste.' grinnik ik en kijk haar nu serieus. 'Je maakt het me nu al moeilijk door gewoon naakt voor me te staan. Ik denk dat ik dan ook niet het risico neem dat er dingen gebeuren die je niet wilt.' en druk een lief kusje op haar mond voor ik de zeep pak en haar zachtjes begin in te zepen alsof ze van porselein is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dus eigenlijk geef je mij nu de schuld dat jij niet naakt kan douchen' lach ik. Hij drukt een lief kusje op mijn mond en pakt dan de zeep. Ik den dat hij eerst zichzelf in gaat zepen maar hij zeept juist mij in. Zachtjes, alsof ik van porselein ben. Echt, mijn hart ging sneller kloppen en ik liet me in zepen door Jake. Hij deed alles zo rustig en lief en ik werd eigenlijk met elk moment verliefder op hem. 'Jake,' zeg ik zacht, 'je bent heel lief.' en ik sta geduldig stil terwijl Jake mijn lichaam over gaat met zeep.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik buk me dan om haar benen in te zepen en geef een kusje op haar buik voor ik weer naar boven ga. 'Sorry kon het niet laten.' zeg ik zachtjes en pak de douchekop om haar af te spoelen. Dit is de eerste keer dat ik zoiets voor een meisje doe. Meestal gaat douchen er heel hard aan toe, niets liefs en heeft het eigenlijk niets met wassen ofzo te maken. Maar ik wil zo niet zijn bij Leslie. Ergens in me zit er een lieve kant en die wil ik Leslie geven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij bukt zich om mijn benen in te zepen, en voordat hij naar boven gaat drukt hij een kusje op mijn buik. Ik moet er on glimlachen.
    'Sorry, kon het niet laten,' zeg hij zachtjes. Hij pakt de douchekop en spelt me helemaal af. Ik geniet er maar gewoon van, ik wilde wel vaker zou douchen dacht ik lachend.
    'Thanks, liefste,' glimlach ik. Dan pak ik de zeep van hem over en begin hem helemaal in te zepen, maar voordat ik dat doe druk ik nog een kusje op zijn lippen en zeg: 'Your turn.' ik ga langs alle plekken behalve waar zijn boxer zit. Hij heeft die niet voor niets aangelaten. 'Ik ga het je niet moeilijker maken dan je al vindt,' lach ik. 'Dus moet je zelf maar op boxerterrein zepen.' en ik pak de douchekop en spoel hem af. Overal waar de zeep verdwijnt druk ik een kusje. Zijn borstkas, buik, onderrug, bovenbeen, alleen het boxer gedeelte sla ik over.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk haar dankbaar aan maar haar kusjes helpen me ook niet echt. Zachtjes trek ik haar weer naar me toe en duw haar zachtjes tegen de muur. Ik plaats mijn lippen op de hare terwijl het water over ons heen valt.
    'Mijn boxer-gebied doe ik straks in mijn kamer wel.' zeg ik zachtjes. Ik moet gewoon mijn lippen terug op de hare plaatsen. In de korte tijd dat ik haar ken, en dan bedoel ik echt ken, is ze alles voor me gaan betekenen.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 22:29 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake Kijky me aan met iets van dankbaarheid, dan trekt hij me zachtjes naar zich toe en duwt me dan zachtjes tegen de muur. Zijn lippen vinden de mijne en we kussen weer terwijl het water over ons heen valt.
    'Mijn boxer-gebied doe ik straks op mijn kamer wel.' zegt Jake zachtjes. En hij kust me dan weer. Ik begin verslaafd te raken aan Jake en sla mijn armen in zijn nek, waarna ik met mijn handen door zijn haar ga en verder kus. Ik wenste dat ik dat moment voor altijd kon bewaren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik leg mijn handen op haar onderrug, bij een ander meisje zou ik ze op haar kont liggen maar ik wil niet dat Leslie kwaad op me word voor zulke dingen. De kus mag van mijn part eeuwen duwen. Helaas word er op dat moment op de deur geklopt. Zeker de kuisploeg of zo. Ik duw met een teleurgesteld gezicht Leslie wat van me af en ga vanonder de douche. Ik spring ik mijn jeans en zeg tegen haar 'Wacht anders even, ik ben zo terug.'
    Ik loop naar de kamer en zie inderdaad 2 mannen met uniformen en een kar met gerief in de kamer staan. 'Dank je jongens, maar het is nog niet nodig.' glimlach ik en kijk hen strak aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij legt zijn handen op mijn onder rug en ok ben er wel blij mee. Niet zomaar billen graaien. Door dit soort kleine dingetjes wist ik telkens weer dat Jake het meende. Dan klopt er iemand op de deur, ik kijk er verbaasd heen. Jake duwt me teleurgesteld van zich af en zegt: 'Wacht anders even, ik ben zo terug.' hij had zijn jeans aan gedaan en liep naar de kamer. Ik draaide me met mijn rug naar de deur toe en genoot van de lekkere warme straal op mijn onbedekte lichaam.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Na nog een 10 tal keer gezegd te hebben dat de kamer nog proper was, loop ik wat geïrriteerd naar de badkamer. Ik spring terug uit mijn jeans en neem Leslie terug in mijn armen. Ik hoop dat ze niets van mijn omgeslagen humeur merkt anders zou alles verpest zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik sta lekker te genieten onder de douche als Jake de badkamer weer binnen komt. Ik zie een schoonmaker gluren door de deur vanaf en afstand. Jake lijkt geïrriteerd. Hij doet zijn jeans uit en neemt me weer in zijn armen.
    'Lief,' zeg ik tegen hem, 'wie waren het? Schoonmakers?' en ik glimlach lief naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.