• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 18:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [topic]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {mijn topics}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Axton
    Ik leg mijn arm om haar middel en trek haar dicht tegen me aan.
    "Gaat het om het feit dat ik niet ouder wordt?" vraag ik zachtjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik zucht zachtjes en antwoord niet. Ik teken wat op zijn borstkast. Eerst een hartje, dan begin ik letters te schrijven, zachtjes zodat hij het niet zou voelen.
    I.L.O.V.E.Y.O.U.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "E-" weer kap ik mijn zin af.
    Nee, ik zou haar die pijn niet laten doorstaan. Niet voor mijn eigen doel;.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik frons mijn wenkbrauwen als hij weer zijn zin afkapt. Hij houd iets voor me achter.
    'Ik ga achter wat water.' zeg ik zachtjes en sta weer op.
    Nadenkend slof ik naar de kantine. Ik pak een flesje water daar en laat me even op een stoel vallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kijk haar triest na, terwijl ze naar buiten liep.
    Ik bleef alleen achter en staarde wat na het plafond. Na een tijd begon ik me te vervelen en besloot wat te zingen. Zacht zodat niemand het zou horen en met gesloten ogen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Na een minuutje of 3 sta ik alweer op en loop met het flesje terug naar de kamer.
    Ik blijf even stilstaan als ik Axton hoor zingen. Ik glimlach zachtjes. Ik zou uren naar zijn stem kunnen luisteren zonder hem beu te worden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik ging over op een volgend liedje en toen dat gedaan was, zuchtte ik. Ik zou het haar wel moeten vertellen... dat ze ook zo kan worden, maar het is te... te pijnlijk. Ik wil niet dat zij zoiets moet meemaken. En trouwens, terwijl ze zwanger is kunnen we dat toch niet doen, anders vermoorden we het kindje nog. We zullen zowiezo moeten wachten. Ja, ik vertel het haar later wel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Als hij stopt met zingen loop ik de kamer in. 'Hey.' mompel ik zachtjes en ga op mijn bed zitten. Ik neem een slokje van het flesje water en probeer niet naar hem te kijken.
    Nog steeds denk ik over die kloof en wat hij voor me verbergt.
    Plots valt er me iets in. Wat als het geen 9 maanden duurt tegen dat het kindje geboren word? Stel dat het zo is zoals in Twilight of Xena? Waarin het kindje maar een 3-4 maanden nodig heeft? Wat weet ik hier eigenlijk van?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik schrik op als ze binnen komt.
    "Hey." antwoord ik. Zou ze me horen zingen hebben? Ah ja, maakt nu toch niet uit, ze had het al eens gehoord. Nu ik hier rustig lag, kon ik eindelijk alles eens laten bezinken en terwijl ik alle problemen aan de kant schoof, kwam er 1 gedachte naar voren.
    Ik word papa.
    Een glimlach verspreidde zich over mijn gezicht en ik sloot genietend mijn ogen. Waarom was ik er zo blij mee?
    Misschien was ik wel al klaar voor een kind. Ik bedoel, ik ben 82. Als ik er nu niet klaar voor ben, dan nooit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Mijn topics.]

    Leslie Day
    Zijn hand lag op mijn wang, en het voelde zo goed aan. Ik wilde meer van hem, maar hield me in. Ik haal mijn lippen even van de zijne af. 'Je bent geweldig,' en ik druk een kus op zijn kaak lijn dan door naar zijn nek. Maar alles zachtjes, niet ruw. En dan breng ik mijn lippen weer naar zijn mond.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Genietend sluit ik mijn ogen. 'Leslie je maakt me gek.' zeg ik zachtjes een beetje beschuldigend en kus haar terug als ze haar lippen weer op de mijne plaatst.
    Ik duwde haar zachtjes een beetje achterover op het bed zodat ik zonder haar lippen los te laten, boven haar hang. Ik weet dat ze niet verder wil gaan maar dit kan geen kwaad toch?

    Alexi Parker
    Ik werp even een blik op Axton en pak dan mijn laptop uit mijn tas.
    Vlug leg ik hem aan en ga op internet. Wat moet ik intypen? Kind mens demon? Ik weet het niet, misschien vind ik alleen dom bijgeloof en niets waar ik op kan rekenen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik gaap en kijk verveeld om me heen.
    "Wat doeeeeeeeeee je?" vraag ik. Ik zucht geïrriteerd en kijk haar aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    'Mails lezen.' lieg ik. Het voelt fout om tegen hem te liegen maar zulke dingen hou ik liever voor me.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'