• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 18:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik knik van wel en verstop mijn gezicht in haar natte haren. 'Mag ik je haar wassen?' vraag ik nu met een grote glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [moet weg.. slaapwel :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake knikt, het waren dus schoonmakers. Dan verstopt hij zijn gezicht in mijn haren.
    'Mag ik je haar wassen?' vraagt Jake met een grote glimlach. En ik ben verbaasd door de vraag, maar glimlach terug.
    'Sure,' zeg ik tegen hem. 'Zeg maar hoe ik moet staan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jammer, maar slaapwel! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    'Hmm.. Op deze manier ik ook wel , jammergenoeg had ik net beloofd me voorbeeldig te gedragen,' zegt Daniël plagend. Ik grijns naar hem:
    'Maar ik niet,' en ik kijk hem aan. 'En ik heb geen belofte gehoord. Voorbeeldig gedrag? Wat is dat? Betekent dat dat ik je gewoon kan kussen wanneer ik wil.' en ik buig een beetje nar hem toe. 'Zoveel ik wil.' en ik druk een zacht kusje op zijn lippen. 'Of betekent het wat anders?'

    [Okeeee, ik zie het vanzelf wel ^^ hopelijk tot zo!]


    Daniël

    'Maar ik niet, en ik heb geen belofte gehoord. Voorbeeldig gedragen? Wat is dat? Betekent dat dat ik je gewoon kan kussen wanneer ik wil. Zoveel ik wil.' Zegt ze grijnzend waarna ze zacht een kus op mijn lippen drukt. 'Of betekent het wat anders?' Vroeg ze. 'Hmm.. Volgens mij betekent het dat ja' Zei ik waneer ik zacht een kus op haar lippen drukte.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Wat is er allemaal gebeurt? ^^ ]


    kindness is never a burden.

    {Ehm.. Daniël heeft Sky meegenomen ergens naar een bos een eindje van de school af.. Verder weet ik niet echt wat er gebeurt is ^^ Ik ben vandaag om 12 uur uit en dan vakantie!}


    Don't be like the rest of them, darling

    [o.O Had je nog school? ]


    kindness is never a burden.

    {Jep.. Nu nog tot 12 uur... Daarna vakantie.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    [OMG zo erg. Ik was allang dood. (huil) Stay alive girl. De bevrijding is nabij.]


    kindness is never a burden.

    {Jes indeed.. Mn moeder en mn broertje moeten nog 2 weken dus ik kan dan vet lang op Q ^^ YEAH.. Nog 2 uren nu.. Tot zo!}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Heeeeello guys ^^

    Well, Axton en Alexi zijn ook weer lekker bezig geweest, Alexi weet dat Axton demon is. En ze werd eerst boos op hen omdat hij tegen haar gelogen had. Toen kwam dat weer goed. Toen kreeg Alexi een nachtmerrie, die Bella-droom. Oma droom. Alleen was Edward,Axton dus, niet aan haar zijde maar die zoende met een jong blond ding. En nu is Alexi over haar toeren. Axton wil haar wel vertellen over veranderen, maar hij kan het gewoon niet omdat hij haar geen pijn wil doen. Dus thsjaa.

    Leslie en Jake, daar gaat het zeker goed tussen :Y) ze zijn gaan spijbelen aangezien ze zich verslapen hadden. Gingen met de taxi naar het stadje. Een chagrijnige chauffeur aangezien Leslie en Jake stonden te zoenen, terwijl ze wachtte op de taxi. Toen zei Jake heel subtiel dat ze wel een jurk voor het herfstbal, gaat op 1 knie, en vraagt haar mee. Ze zegt ja, blablabla. Kopen een jurkje, ook nog schoenen. Die Jake voor haar betaalt. Ze gaan een ijsje eten, voeren een dramatisch romantisch toneelstukje op, waar sommige woorden echt gemeend zijn. Krijgen zelfs publiek en applaus blablabla. Gaan weer terug naar school. Gaan naar Les' kamer. Een beetje 16+ hoewel dat nog wel mee viel. Ze hebben nog niet het bed gedeelt. En nu douchen ze samen ^^

    Oke, dan jouw Timo en Amare. Zitten in de les, en Amare heeft je een briefje toegegooid met daarop de vraag om de les te skippen geloof ik. Voor de rest is daar niets gebeurt.

    Well, Vans en Xav, die zijn waar je ze gelaten hebt.

    Dan hebben we nog Nathan, die wel braaf in de les zit.

    En Sky en Daniël, die dus bij dat meer in een bos een eindje rijden zitten

    TAMTAMTAMMMMMMM]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hehe tot zo. (: JAIMSTER! Hebben jullie dat ook van dat ding op Quizlet? Een of ander virus? Ik haat het echt. Kan maar op één computer, de andere kan het niet aan. En LostMagic is verslaaft aan RPG dus dit is niet echt een voordeel voor mij.


    kindness is never a burden.

    [Tot zo Elbrich! ^^

    En wauw, dat is het langste ooit wat ik en getypt op me iPhone xD.]

    Sky Leslie White
    'Hmm... volgens mij betekent het dat ja,' zegt hij waarna hij zacht zijn lippen op de mijne drukt. Ik kus ook zachtjes terug, gewoon lieflijk en niets ruws. Ik ga nog een beetje dichterbij zitten zodat ik er iets makkelijker bij kan maar ik haal mijn lippen niet van die van Daniël af. En ik zoen gewoon zachtjes verder. 'Je mag je wel vaker voorbeeldig gedragen,' lach ik zachtjes tegen zijn lippen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Poeh schreef:
    [Hehe tot zo. (: JAIMSTER! Hebben jullie dat ook van dat ding op Quizlet? Een of ander virus? Ik haat het echt. Kan maar op één computer, de andere kan het niet aan. En LostMagic is verslaaft aan RPG dus dit is niet echt een voordeel voor mij.


    Nope, nergens last van *afkloppen* komt misschien dat ik de afgelopen tijd alleen maar via mijn tel en de iPad op de site ben geweest.


    Wait à sec.... Ik heb wel sinds kort dat mijn internet pagina van Q dan ineens zichzelf sluit, en als ik dan op het internet symbool weer druk, heb ik wel de pagina. Maar is mijn tekst weg.

    I dacht dat ik gisteravond GEK werd. Dus nu kopieer ik alle vaak zodat ik niet telkens alles opnieuw hief te typen stel dat hij zichzelf weer sluit.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.