• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 18:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grijns tegen haar lippen aan en trek mijn hand speels terug. Ik laat hem gewoon pesterig in haar zij liggen.

    {ja, het is best vreemd}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Niet lief.' fluister ik zachtjes tegen zijn lippen achter en rol ons een beetje voorzichtig om zodat ik boven hem lig. 'Ik doe je geen pijn he?' zeg ik bezorgt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Nee, hoor." glimlach ik. Een twinkeling van lust sierde mijn ogen, terwijl ik haar weer dichter naar me toe trok om mijn lippen op de hare te duwen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik kus hem vurig terug en ga zachtjes met een van mijn handen door zijn haren,
    terwijl de andere op zijn borstkast ligt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik laat mijn handen via haar onderrug naar haar kont glijden en kneep er speels in. Mijn tong tikte de hare plagerig aan, waarna ik ze meteen weer terug trok.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik geef hem kusjes in zijn nek en wil een beetje lager gaan maar zijn t-shirt zit in de weg. Heel voorzichtig doe ik zijn t-shirt uit zonder het verband aan te raken en maak een spoor van kusjes tot aan zijn borstkast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kreun zachtjes als ze mijn nek kust. Het was echt mijn zwakke plek, op die plek kon ze me echt gek maken. Ik volg haar bewegingen met een lustige blik in mijn ogen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    'Misschien is dit niet zo'n goed plan.' mompel ik tegen zijn huid aan, doelend op zijn ribben. Zachtjes ga ik met mijn handen over zijn lichaam en voel zijn spieren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Uhuh." stemde ik in, terwijl ik geniet van haar aanraking en niet de minste aanstalten maakte om haar te doen ophouden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik zucht zachtjes en stop even. 'Waarom heb je ook alweer gevochten.' mompel ik teleurgesteld 'Dan hadden we dit probleem niet.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Omdat die klootzak met je gore poten aan jou zat." antwoord ik, waarna ik haar naar me toe trek en mijn lippen op de hare druk.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik vergeet even alles door zijn lippen en ga door met hem te strelen. Even leun ik wat achteruit zodat onze lippen elkaar loslaten en trek mijn topje uit. Dan zoen ik hem weer vol passie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik streel met mijn handen over haar lichaam en kijk haar met een lustige blik aan. Mijn tong tikt opnieuw tegen de hare en ik trek hem speels terug.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik beweeg mijn handen weer naar beneden en laat een van hen plagend op zijn lies liggen net als de vorige keer. Ik voel dat zijn boxer spant en grijns.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kreun gesmoord.
    "Alexi." kreunde ik ongeduldig. Ik sluit mijn ogen en probeer de lust weg te houden.


    “To live will be an awfully big adventure.”