• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 18:35 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Daniël

'Ja, morgen wel weer gewoon, ik vind school namelijk wel leuk.' Zegt ze terwijl ze me glimlachend aankijkt, 'Ik niet, het begint erg te vervelen na een aantal keer' Zeg ik grijnzend waarna ik een appel uit de mand haal, ik hielt gewoon van appels.

Don't be like the rest of them, darling

{Even eten ^^}

Don't be like the rest of them, darling

LostMagic schreef:
    Alexi Parker
    'H-Het is niets.' probeer ik zo overtuigend mogelijk te zeggen. Liegen gaat me slecht af maar soms zit er niets anders op. Ik veeg mijn tranen weg en probeer te glimlachen wat mislukt.

Axton
    "Nee, Alexi, er is wel iets." Ik kijk haar recht aan en dwing haar mijn blik te beantwoorden. "Zeg het."

“To live will be an awfully big adventure.”

Jake Sadler
    'Wel ik heb maar 2 flessen en jij... 20?' gok ik lachend en wrijf zorgvuldig haar natte haren in met shampoo.

Sky Leslie White
    'Ik snap dat het misschien wel gaat vervelen ja, maar waarom doe je het dan nog?' en ik kijk hem vragend aan. 'Waarom ben je eigenlijk op deze school? Demonen verjagen,' grap ik. En ik pak ook een appel uit de mand. 'Jij hebt iets met appels hè?' lach ik. En ik neem een hap van mijn appel.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Alexi Parker
    Met veel moeite kijk ik van hem weg. Mijn hart bonst nog steeds in mijn keel en ik tril een beetje minder dan daarnet. 'Laten we het vergeten.' fluister ik zachtjes en kijk de andere kant op.

Leslie Day
    Hij wrijft mijn haar in met shampoo. 'Misschien dat ik een beetje veel shampoo heb.' beken ik. Aardbeien, rozen, citroen, koekjes, Koko's, passievrucht, en echt nog meer. Ik lach even, 'Waarom vroeg je eigenlijk of je me haar mocht wassen?' en ik kijk even over mij schouder naar hem.

Jake Sadler
    'Omdat ik dan een goede smoes heb om door je haren te gaan.' glimlach ik.
    Ik zorg dat ik uit de buurt van haar ogen blijf.
    Als ik klaar ben trek ik haar terug naar boven. 'Even laten intrekken.' glimlach ik en druk een kusje op haar mond.

Axton
    "Iets wat jou zo van streek maakt, kan ik niet vergeten." mompel ik resoluut.
    Ik wou mijn gave niet tegen haar gebruiken, maar als ze me het niet ging zeggen... Ik moest er toch iets tegen kunnen doen... Ik moest haar toch helpen? En daarvoor was ik tot alles in staat.

Alexi Parker
    'Zullen we douchen?' zeg ik om van onderwerp te veranderen. Ik wil hier niet meer over door gaan. Als ik het hem vertel zal hij of denken dat ik me aanstel of kwaad op me zijn dat ik dat denk of gewoon zeggen dat hij dat nooit zal doen iets dat vele jongens niet eens menen.

Axton
    Ik knikte maar om haar tevreden te stellen.
    "Maar toch kom ik erachter." mompelde ik binnensmonds. Ik wachtte tot zij eerst was rechtgestaan, zodat ik alle ruimte had.

Leslie Day
    'Omdat ik dan een goede smoes heb om door je haren te gaan,' Zegt Jake. Ik moet er om glimlachen. Dan is hij klaar en trekt me weer recht. Hij zegt: 'Even laten intrekken.' en hij glimlacht naar me en drukt een kusje op mijn lippen. Ik kus hem zacht terug. 'Nou, dankje,' glimlach ik. Ik laat het even intrekken tot het lang genoeg is ingetrokken.

Alexi Parker
    Ik glimlach zwak en sta op. Ik haal 2 handdoeken uit de kast en kijk hem dan afwachtend aan. Als ik zie dat hij recht gaat staan, loop ik al naar de badkamer en haak mijn beha los. Mijn slipje laat ik ook naar beneden glijden, vervolgens leg ik de douche al aan en wacht even tot het water warm genoeg is.

Axton
    Ik volg haar de badkamer in en doe de deur achter ons op slot. Ik trek mijn boxer uit en begin dan voorzichtig met het verband af te wikkelen.

Alexi Parker
    'Laat me je helpen.' zeg ik zachtjes en loop voorzichtig naar hem toe. Het meeste heeft hij al zelf gedaan maar ik wikkel het laatste stukje af. Ik kijk even naar de plaats waar er die plek zat en zie dat de kleur al wat verlicht is. Tevreden kijk ik ernaar. Dat is een wondermiddeltje zeker?