• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 18:35 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Sky Leslie White
    'Nou, dat is dan handig"' zeg ik met een glimlach. En ik ga naast Daniël zitten. 'Het is hier mooi... En zo.. Zuiver.' en ik kijk om me heen. 'Dit is het wel waard om te spijbelen. Maar ik zweer het je, je hebt een slechte invloed op me.' zeg ik plagend. En ik kijk weer om me heen, elk detail in me opnemend. En ik ruik de schone lucht. En kijk dan naar Daniël.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Daniël

'Het is hier mooi.. En zo.. Zuiver. Dit is het wel waard om te spijbelen. Maar ik zweer het je, je hebt een slechte invloed op me.' Zegt ze plagend, 'Hmm.. Sorry ik zal me proberen verder voorbeeldig te gedragen' Zeg ik grijnzend waneer ik de man voor me neerzet en open, de bijna helemaal gevult was met eten.

Don't be like the rest of them, darling

{Even eten.. Ben zo hopelijk terug als mn broertje niet achter de computer gaat zitten}

Sky Leslie White
    'Hmm.. Sorry ik zal me proberen verder voorbeeldig te gedragen,' grijnst Daniël. En ik lach naar hem. Daniël opent de mand en ik zie dat hij gevuld is met eten. 'Wauw,' zeg ik glimlachend. 'Ik wil wel vaker met je spijbelen.' en ik kijk naar wat er allemaal in de mand zit. Hij was bijna helemaal gevuld met eten. Ik vond het romantisch van Daniël. En ook lief. Ik geef hem spontaan een kus op zijn wang.

{Ben weer terug ^^}

Daniël

'Wauw, ik wil wel vaker met je spijbelen' Zegt ze glimlachend waarna ze in de mand kijkt en daarna een kus op mijn wang drukt, 'Hmm.. Op deze manier ik ook wel, jammergenoeg had ik net belooft me voorbeeldig te gedragen' Zeg ik plagend.

{Ik ga even douchen.. Ik ben zo terug als ik kan.. Anders tot morgen ^^}

Sky Leslie White
    'Hmm.. Op deze manier ik ook wel , jammergenoeg had ik net beloofd me voorbeeldig te gedragen,' zegt Daniël plagend. Ik grijns naar hem:
    'Maar ik niet,' en ik kijk hem aan. 'En ik heb geen belofte gehoord. Voorbeeldig gedrag? Wat is dat? Betekent dat dat ik je gewoon kan kussen wanneer ik wil.' en ik buig een beetje nar hem toe. 'Zoveel ik wil.' en ik druk een zacht kusje op zijn lippen. 'Of betekent het wat anders?'

[Okeeee, ik zie het vanzelf wel ^^ hopelijk tot zo!]

[ Ik ben echt verrot zucht ik schrijf maar even een stukje]

Amare

De les was al een tijdje begonnen en ik keek verveeld door het raam. Een paar stoelen verder zat Timo, de jongen die ik gister ochtend heb ontmoet. Ik laat even een blik op hem werpen en glimlach hem dan na. Ik pak mijn schrift waarna ik verder ga schrijven aan mijn tekst. Het was nog lang niet af toen Nathan het hoorde. Ik liet mijn hand over het papier gaan en ik glimlachte waarna een heleboel woorden eruit kwamen. Toen ik klaar was keek ik er glimlachend na. Ik wierp een schuine blik en scheurde een leeg blaadje uit mijn schrift. Zin om de les uit te sneaken? x schreef ik erop en gooide het naar Timo en keek hem verwachtingsvol aan.

The duty of youth, is to challenge corruption.

JokerBaby schreef:
    Axton
    "Nee, hoor. Het is goed." glimlach ik. Ik druk mijn lippen weer op de hare, maar trek me al snel terug. Anders maakte ik mezelf weer gek.

Alexi Parker
    'Krijg ik nu geen kusjes meer?' vraag ik met een pruillipje. Ik ga nog steeds zachtjes met mijn handen over zijn borstkast. Het word een automatisme.

Jake Sadler
    'Ik maak het jouw moeilijk? Wat heb ik nu weer gedaan?' grijns ik en druk mijn lippen even kort op de hare.

Leslie Day
    Hij drukt zijn lippen kort op de mijne, en ik kijk hem speels aan.
    'Wat je gedaan hebt?' lach ik. 'Je bent gewoon onweerstaanbaar knap.' en ik druk een kusje in zijn nek. 'En lief,' een kusje op zijn kaak. 'En had ik al knap gezegd?' en ik kus hem teder op zijn mond.

Jake Sadler
    'Heb je het over mij? Ik denk dat die beschrijving beter bij jouw past.' glimlach ik en trek haar weer naar me toe om mijn lippen weer te laten samensmelten met de hare.

Axton
    "Jawel hoor, maar niet meer van het type hartstochtelijk en adembenemend." grinnik ik. Ik leg mijn hoofd ontspannen neer op het kussen en geniet van haar aanraking.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi Parker
    'Maar dat zijn net de leukste.' fluister ik en kus hem zachtjes op zijn lippen.
    Mijn wangen zijn nog steeds rood van daarnet en ik probeer ze nu te verbergen door mijn gezicht in Axton's kussen te verstoppen.

Leslie Day
    Ik glimlach terwijl we weer verder kussen. Ik open mijn mond en ga met mijn tong langs zijn onderlip. Toestemming om zijn mond in te mogen. En ik trek Jake zachtjes nog wat dichterbij. Dit voelt gewoon goed aan. Ik ben verliefd op Jake.