• Ik ben over naar 3 Havo *party soft* , maar ik zou in 3F komen. Ofwel een klas met mensen die ik totaal niet mag (cat). Ik zat al met de meeste mensen dit jaar in de klas en het was verschrikkelijk. Ik en mijn vriendin Kristy - Oude User hier, maar staat inactief. Vraag me af wanneer ze terug komt- waren dus naar een paar belangrijke mensjes geweest op school. Na 2 uur gewacht te hebben en rondgelopen hebben we te horen gekregen dat ik naar een hele nieuwe klas ga 3H. Ik ken daar niemand, behalve een oude klasgenoot die blijkbaar ook de chaos wilde ontsnappen. Ik ben echt blij momenteel :'D!



    Hebben jullie nog leuke dingen te vermelden op deze erg hete dag?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik blijf zitten, dus kom ook met allemaal nieuwe mensen in de klas. (krul)
    En mijn beste vriendin blijft ook zitten waarschijnlijk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik weet vanavond in welke klas ik zit, maar het maakt niet zoveel uit want ik ken toch niemand op mijn nieuwe school


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nein. Ik begin nu koppijn te krijgen en ik heb weer eens slecht geslapen...
    Maar dat is fijn om te horen! Ik was zelf ook erg blij dat ik ineens in een andere klas zat in de tweede. Al faalde ik wel eerst met het kijken naar mijn klas.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 13:42 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Jap, ik ga gewoon over naar mijn vierde jaar en waarschijnlijk gaan ze proberen om ons klasje bijeen te houden ^^ dat is echt geweldig nieuws, want ik hou echt van die mensen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    In de derde graad worden de klassen niet meer door elkaar gegooid, dus ik blijf gewoon lekker in mijn oude klas zitten. Gelukkig maar. (:


    Exactly who we are is just enough.

    bij ons blijven heel veel zitten...ik ben benieuwd wie eigenlijk allemaal over is...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Volgend jaar worden de klassen weer gemixt bij ons, wat ik echt jammer vind want mijn klas van dit jaar was behoorlijk "probleemloos", als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb er niet echt behoefte aan dat het nog allemaal weer gemixt wordt, oh well...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Nee ik kan niet echt blij zijn vandaag.


    -

    Ik blijf zitten en kom in een klas met allemaal mensen die ik wel ken, maar niet zo erg goed. Ben er best nerveus over. (stel dat ze me niet mogen, stel dat ze allemaal veel beter zijn dan mij...)
    Maar ik kijk er ook wel naar uit, een frisse start n_n


    Love is louder.

    Ik heb een hele fijne klas, 27 meisjes en 1 jongen. Krijgt ie ervan als ie Verzorgende IG als richting gaat kiezen.:Y) Ik heb wel vriendinnen van mn oude klas in mn nieuwe klas dus ben blij !(:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ja, morgen de officiele laatste lesdag want ik moet morgen mijn boeken inleveren en ook dit jaar heb ik ze weer allemaal (was er een kwijt maar ik heb hem gelukkig weer gevonden) bij elkaar na wat zoeken en mijn halve kamer ligt overhoop maar het was het waard.


    Physics is awesome