• I'll be ok.... just not today

    Sophie is net 17 als haar hart gebroken wordt.
    Om het te verwerken kust ze voor het eerst een jongen waarvoor ze geen gevoelens heeft.
    En dan nog één, en nog één...
    Maar is dat wel wat haar gelukkig maakt?



    En ik zoek ook nog leuke stories :)
    - Max 10 hoofdstukken
    - AN of goed engels
    - Wekelijkse update (of meer)
    - Onbekende personen!!!
    - Twilight

    (Geen 1D of JB ofzo!)

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 12:56 ]


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Ik heb twee OP-verhalen met twee/drie hoofdstukken die ik zeker wekelijks update. =)


    Na een auto-ongeluk is Islène niet meer wie ze was. Ze is haar geheugen kwijt en moet alles opnieuw ontdekken. Net als haar familie en vrienden weer betekenis voor haar krijgen en ze weer deel aan het leven kan nemen, glippen ze één voor één door haar vingers en moet ze hen aan de natuur teruggeven. Is dit toeval? Of schuilt hier een brein achter dat haar ergste nachtmerries overtreft? Islène raakt ervan overtuigd dat iemand haar leven wil ruïneren, maar wie zal haar geloven? Wie kan ze vertrouwen nu zelfs haar eigen geheugen haar in de steek gelaten heeft?
    *Onbekende personen
    *Thriller
    *Link in plaatje




    Vierentwintig kinderen worden op een dag wakker in een vreemde omgeving. Het duurt echter niet lang voordat hen verteld wordt dat ze zich in de Hongerspelen bevinden, een traditie die een halve eeuw geleden verloren is gegaan.
    Ditmaal moeten ze zich zonder de hulp van ervaringen, trainingen en coach staande zien te houden, terwijl het gros van hen niet eens meer weet wat de Hongerspelen zijn?
    Eleonore en Clive, afkomstig uit district 1 en 5, vinden ieder hun eigen strategie om in leven te blijven, maar als ze met elkaar geconfronteerd worden, moeten ze een keuze maken. Is de ander te vertrouwen? Bestaat er wel vertrouwen in de arena?


    Every villain is a hero in his own mind.

    ik heb een OP verhaal:

    Angel Warrior

    ik hoop dat je op die link wil klikken


    Hell is empty..al the devils are here

    De sleutel naar Neverland


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Ik ben VAN PLAN om per week te posten, maar damn' wat is de brugklas vermoeiend!


    All I need is you... || Twilight


    De wereld is maar tot hoever je kijkt. Maar als je verder kijkt, blijkt dat er dingen zijn die je nooit had kunnen bedenken.
    Ik keek verder, maar ik keek te ver...


    | ~ Tips en ideeën altijd welkom | ~ neem een abo ik meldt niet | ~ originele Twilight karakters behoren toe aan Stephenie Meyer |
    | ~ Schrijver: Ianto


    (Net begonnen.)


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."


    Do you ever feel like breaking down
    do you ever feel out of place
    Like some how you just don't belong
    and no one understands you
    do you ever wanna run away
    do you lock yourself in your room
    with the radio on turned up so loud
    that no one hears you screaming
    no you don't know what it's like
    when nothing feels allright
    you don't know what it's like
    to be like me


    » Nederlands geschreven
    » Onbekende personen
    » Gestart 6 Oktober
    » Neem een abo, want ik meld niet
    » Kritiek mag altijd, het liefst via pb
    » Trailer


    Link: klik hier


    26 - 02 - '16

    Lees alsjeblieft mijn verhaal!
    One Direction komt natuurlijk voor in het verhaal :)

    http://www.quizlet.nl/stories/101685/maras-tranen/

    Aboo's en Kudoo's zijn welkom :P

    Hi there!

    Zou je misschien mijn verhaal willen lezen, het zou mij enorm blij maken! Thanks a lot!

    Klik

    xx


    I don't mind making jokes, but I don't want to look like one.

    Ik ben net begonnen aan een nieuw verhaal, ik heb al 1 hoofdstuk (en dan nog 2 in het engels..), maar ik wil eigenlijk pas vanaf 10 abo's verder gaan schrijven... Dit is de eerste keer dat ik een verhaal online zet en eigenlijk ook wel de eerste keer dat ik (van plan ben) veel hoofdstukken te gaan schrijven. Hoe meer abo's ik heb, hoe sneller ik hoofdstukken toe ga voegen!! Het zou echt super zijn als je het zou willen lezen en een abo nam!
    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/

    xx

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 17:49 ]


    The best way to make your dreams come true is to wake up!