• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 18:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi Parker
    'Wie had het over naakt liggen? Trouwens Sky zit in de les. Ik bedoelde eigenlijk gewoon in je boxer of zo?' lach ik en sta even op voor mijn jeans uit te doen.
    'Zo is het beter.' lach ik en kuip weer bij hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik doe mijn riem open en voel mijn ribben weer wat tegen trekken.
    "Hmm, het lukt niet al te goed, misschien moet je me helpen." grijns ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik grinnik en doe het deken wat aan de kant zodat ik zijn broek kan uitdoen. 'Net een klein kindje.' grijns ik en gooi zijn jeans naast de mijn op de grond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Daniël vraagt hoe lang ik nog door ga. We zijn in principe nog niet aangekomen, maar dat boeit me niets.
    'Well, ik heb het lang genoeg volgehouden, vind je ook niet?' glimlach ik. Daniël pakt uit de kofferbak een mand en ik krijg een idee van wat we gaan doen. 'We zullen toch eerst een stukje moeten lopen.' deelt Daniël me.
    'Ach.' zeg ik schouderophalend, 'dat vind ik niet erg.' en ik glimlach naar hem. 'Ik volg je wel.'


    Daniël

    'Well, ik heb het lang genoeg volgehouden, vind je ook niet?' Vraagt ze glimlachend, 'Ach. Dat vind ik niet erg, ik volg je wel' Zegt ze schouderophalend en nogsteeds met dezelfde lievelijke glimlach op haar gezicht. 'Mooizo' Zeg ik grijnzend waarna ik haar hand vastpak en haar dan tussen de bomen door begeleid waarna eerst een grote boom verbercht wat er achter licht, samen met haar looop ik om de boom heen en word het zicht benomen door een klein meer, 'Dit stuk van het bos is meestal verboden terein voor de andere mensen' Deel ik mee, natuurlijk was ik niet een van die 'andere mensen'

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 16:35 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Nou, je moet toch een beetje oefenen." grinnik ik. "Jij wordt vast de beste mama die een kindje zich kan wensen." Ik trek haar weer naast me neer en ga zo dicht bij haar liggen dat onze neuzen elkaar raken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    'En zo gaan we niet warm krijgen ofzo?' lach ik. 'En ik hou mijn topje aan dank je.' voeg ik eraan toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grijns terug en besluit wat van mijn krachten te gebruiken. Mijn ogen worden even weer wat donkerder, terwijl ik een deel van de warmte bij ons wegjaag.
    "Zo, beter?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    'Ja is beter.' glimlach ik en kus zachtjes zijn lippen. 'En nu mag je me verwarmen.' lach ik aangezien ik nu koud heb door de plotselinge temperatuur verandering.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik trek haar dicht tegen me aan en druk mijn lippen vurig op de hare. Mijn handen verdwenen onder haar topje en ik grijnsde tegen haar lippen aan.
    "Krijg je het al warm?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    'Een beetje.' lach ik en druk mijn lippen weer op zijne.
    Ik voel zijn handen onder mijn topje en erger me even aan mijn beha.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik tik met mijn tong tegen haar lippen aan en ging met 1 hand in haar bh. Ik hield haar reactie zorgvuldig in de gaten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik open mijn lippen een beetje en geniet met mijn ogen dicht van zijn aanrakingen. Mijn ademhaling versnelt een heel klein beetje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik laat mijn tong goedkeurend in haar mond glijden en streel met mijn duim over haar tepel.

    {dit is echt raar... in een andere RPG ben ik hetzelfde aan het beschrijven... alleen tussen twee jongens.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik laat hem zachtjes mijn mond verkennen en laat onze tongen een spelletje spelen. Ik voel mijn tepels stijf worden en kan een klein kreuntje niet onderdrukken.

    [2jongens? das denk ik nog ingewikkelder dan een jongen en een meisje]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Oke.. Ik keek dus langs de post.. Lees ik alleen het begin stukje van jouw post XD Grows.. Ik ben erg slecht in 16+ schrijven,

    Hier dacht ik aan btw:
    It starts in my soul
    And I lose all control
    When you kiss my nose
    The feelin' shows
    'Cause you make me smile
    Baby just take your time now
    Holdin' me tight}


    Don't be like the rest of them, darling