• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 18:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Juist ja. Ik krijg er wat van! Echt nog even en ik word ook gek. :@ ]


    kindness is never a burden.

    Prisoner schreef:
    [ Ik ben echt verrot zucht ik schrijf maar even een stukje]

    Amare

    De les was al een tijdje begonnen en ik keek verveeld door het raam. Een paar stoelen verder zat Timo, de jongen die ik gister ochtend heb ontmoet. Ik laat even een blik op hem werpen en glimlach hem dan na. Ik pak mijn schrift waarna ik verder ga schrijven aan mijn tekst. Het was nog lang niet af toen Nathan het hoorde. Ik liet mijn hand over het papier gaan en ik glimlachte waarna een heleboel woorden eruit kwamen. Toen ik klaar was keek ik er glimlachend na. Ik wierp een schuine blik en scheurde een leeg blaadje uit mijn schrift. Zin om de les uit te sneaken? x schreef ik erop en gooide het naar Timo en keek hem verwachtingsvol aan.


    Timo.
    Ik keek geconcentreerd naar de leerkracht die van als en nog wat op het bord aan het krabbelen was tot er een briefje op mijn bank werd geworpen. Ik keek opzij en zag Amare glimlachen. Even was ik wel geschrokken maar nu eerder nieuwsgierig. Na nog een blik op de meneer Cook te werpen plooide ik het open en streek het plat. Zin om de les uit te sneaken? x stond er in een mooi handschrift op geschreven. Als teken dat ik mee was glimlachte ik naar Amare en stak mijn boek terug in mijn boekentas. De deur van de klas zat achter dus werd het nogal makkelijk. Ik besloot mijn rugzak hier te laten staan, iemand zou hem wel meenemen voor mij en stond langzaam op. Ik sloop naar achteren -wel ik zat al achteraan dus zo'n groot probleem was het niet- en ging vloeiend door de deur. In de gang wachtte ik op Amare.

    [Niet de subtielste manier maar ik ben geen expert. (: ]


    kindness is never a burden.

    [Het is in iedergeval een manier :Y) en Lene, hoe gaat het met Vans, Elena en Xav? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Vans spijbelt, Elena en Xav zijn brave mensjes die -te laat- in de klas zitten. (: ]


    kindness is never a burden.

    [Ryan, de mensenjongen van Elbrich, zit ook braaf te zijn ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ach, braaf zijn is saai. (: Ik heb liever wat fun, spijbelen, wegsneaken. xD En jij, Jaimster? ]


    kindness is never a burden.

    [Beide mijn personage's zijn aan het spijbelen :Y) maar morgen laat ik ze wel braaf naar de les gaan ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben kinda verveelt. ): Waar is Amparo.. (huil) (baby) ]


    kindness is never a burden.

    [Geen idee waar ze is :') kan je niets met Xav of Vans doen dan? ^^ ga gewoon Axton en Alexi lastig vallen hahahah. Dan kan je nog wat stennes schoppen omdat Axton aan Alexi heeft verteld wat hij is :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Jake knikt, het waren dus schoonmakers. Dan verstopt hij zijn gezicht in mijn haren.
    'Mag ik je haar wassen?' vraagt Jake met een grote glimlach. En ik ben verbaasd door de vraag, maar glimlach terug.
    'Sure,' zeg ik tegen hem. 'Zeg maar hoe ik moet staan.'


    Jake Sadler
    'Gewoon een beetje bukken.' glimlach ik en pak het flesje shampoo van een plank.
    'Deze met citroen en sinaasappel of die met rozen?' vraag ik haar. Ik weet niet welke ze het liefst wil. 'Of één van die andere' lach ik als ik nog andere flesjes zie staan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [Tot zo Elbrich! ^^

    En wauw, dat is het langste ooit wat ik en getypt op me iPhone xD.]

    Sky Leslie White
    'Hmm... volgens mij betekent het dat ja,' zegt hij waarna hij zacht zijn lippen op de mijne drukt. Ik kus ook zachtjes terug, gewoon lieflijk en niets ruws. Ik ga nog een beetje dichterbij zitten zodat ik er iets makkelijker bij kan maar ik haal mijn lippen niet van die van Daniël af. En ik zoen gewoon zachtjes verder. 'Je mag je wel vaker voorbeeldig gedragen,' lach ik zachtjes tegen zijn lippen.'


    Daniël

    'Je mag je wel vaker voorbeeldig gedragen' Lacht ze zachtjes tegen mijn lippen, 'Mischien dat ik dat wel doe' Mompel ik tegen haar lippen, 'Ga je morgen wel weer naar de les?'


    Don't be like the rest of them, darling

    {Wat voor krachten hebben Engelen trouwens allemaal?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [helende kracht? Zou logisch zijn... kies maar ieder zijn kracht :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Mischien in iedergeval een helende kracht en dan nog gwn iets erbij bedenken.. Hmm.. Even wat bedenken..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Een beetje bukken moest wel lukken, Jake vroeg welke shampoo ik wilde.
    'Aangezien ik citroen ijs heb genomen, doe maar de rozen.' en ik glimlach even. Ik ga iets door mijn knieën. 'Vind je toevallig dat ik veel shampoo heb?' plaag ik. 'Ik wil wel dat mijn haar lekker ruikt. Ga je gang maar.' glimlach ik.

    Sky Leslie White
    'Misschien doe ik dat wel,' mompelt hij tegen mijn lippen. 'Ga je morgen wel weer naar de les?' vraagt hij. Ik druk nog een klein kusje op zijn lippen. 'Ja, morgen wel weer gewoon,' lach ik. 'Ik vind school namelijk wel leuk.' en ik kijk hen glimlachen aan.

    [Ik ben ook benieuwd naar de engelen krachten ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.