• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 18:35 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Daniël

'Niet grappig Dan' Zegt ze lachend, 'Maar Daniël, is dat niet gevaarlijk dan? En waar zit het gevaarlijke gedeelte voor mij?' Vraagt ze, 'Voor mij niet, Voor Nathan net zo min. Demonen zijn meerendeels gedreven door haat iets waardoor ze veel te voorspelbaar zijn geworden' Zeg ik waarna ik moet lachen om haar laatste vraag, 'Wat is er onbegrijpelijk aan de gevaren als je bij een demon of een engel in de buurt bent?'

Don't be like the rest of them, darling

Axton
    "Oh, sorry hoor." grijns ik, waarna ik iets voorzichtiger langs haar zij wreef. Ik zeep haar verder in en kijk haar dan grijnzend aan, terwijl het water de zeep wegspoelde.
    "Ik wist niet dat ik daar voorzichtig moest zijn." zeg ik, terwijl ik mijn hand plagend in haar zij legde.
    Mijn zwakke plek was mijn nek. Misschien had ze dat al ontdekt, terwijl ze er kusjes in gaf of zo, want daar kon ze me helemaal gek krijgen.

“To live will be an awfully big adventure.”

Leslie Day
    'Zullen we picknicken?' grijnst Jake en ik lach naar hem. Hij ziet er verwachtingsvol uit. 'Waar heb ik het aan verdient?' vraag ik glimlachend aan hem. 'Ja Jake, ik ga graag picknicken.' en ik kijk glimlachend naar Jake.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Alexi Parker
    'Niet kietelen.' zeg ik met een glimlach. Ik leg mijn armen om zijn nek. 'Misschien moet ik morgen maar even naar de les gaan. Dan kan je mijn notities overschrijven.' zeg ik lachend. 'I'm a good girl.' grijns ik nu.

Sky Leslie White
    'Wat is er onbegrijpelijk aan de gevaren als je bij een demon of een engel in de buurt bent?' zegt Daniël. En ik moet er om lachen. 'Maar anderen zijn toch ook bij jullie in de buurt?' en ik kijk even naar hem. Ik snapte het aan de ene kant wel, maar aan de andere kant ook weer niet. Ook vroeg ik me af hoe je eigenlijk een engel of demon werd.

Jake Sadler
    Ik pak lachend haar hand vast 'Kom laten we een mand halen en naar de kantine gaan.'

Leslie Day
    Hij pakt lachend mijn hand. 'Kom laten we een mand halen en naar de kantine gaan.' en ik laat heel even zijn hand los en pak een mand uit mijn kast. 'De mand heb ik al.' en ik pak zijn hand beet en loop naar de kantine met hem. Wanneer we die binnenkomen zie ik meerdere mensen naar ons omkijken. En er floot een jongen naar me. Maar ik reageer er gewoon niet op.

Axton
    Ik haal mijn schouders op en glimlach naar haar.
    "Ik hoef eigenlijk geen notitie's. Ik heb school al zo'n 12 keer afgemaakt of zo. Zoveel nieuwe leerstof komt er wel niet bij, denk ik."
    Ik kijk haar grinnikend aan. Ik geloof wel dat dit allemaal moeilijk te bevatten was, het ging haar allemaal waarschijnlijk wat te boven.

Jake Sadler
    Mijn blik verhard even als er een jongen naar Leslie fluit. Het liefst wil ik hem met mijn vuisten verbouwen maar dat zou overdreven zijn. Zolang hij maar niet aan haar zit.
    Ik loop naar de bediening en begin wat fruit in de mand te stoppen. 'Als je iets ziet, leg het er dan maar in.' glimlach ik naar Leslie.

jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    'Wat is er onbegrijpelijk aan de gevaren als je bij een demon of een engel in de buurt bent?' zegt Daniël. En ik moet er om lachen. 'Maar anderen zijn toch ook bij jullie in de buurt?' en ik kijk even naar hem. Ik snapte het aan de ene kant wel, maar aan de andere kant ook weer niet. Ook vroeg ik me af hoe je eigenlijk een engel of demon werd.

Daniël

'Maar anderen zijn toch ook bij jullie in de buurt?' Vroeg ze, 'Niet zo dicht als jij bij mij bent, en daarbij als ik zou weten wie er allemaal demonen zouden zijn werd het nog moeielijk om mensen te gaan verbieden met iemand om te gaan.' Zei ik waarna ik in de mand zocht naar iets te drinken.

Don't be like the rest of them, darling

Alexi Parker
    'Maar ik ben niet zo intelligent als jij he? Anders moet ik later bijles nemen.' grinnik ik. 'Want ik ben echt niet snel mee met leerstof.' Ik wrijf even door mijn haar omdat hij nu allemaal aan elkaar plakt.

Axton
    "Ik geef je wel bijles." grijns ik naar haar. Ik wrijf haar natte haren naar achter, zodat ze niet meer in haar gezicht hingen.

Alexi Parker
    Ik schud lachend mijn hoofd. 'Oke dan.' lach ik. Ik pak wat schuim van me af en smeer het door zijn haar. 'Perfect.' zeg ik met een grijns.

Leslie Day
    Ik zag dat Jake zijn blik even verharde toen die jongen floot. Dan loopt hij naar de bediening en pakt wat fruit. 'Als je iets ziet, leg het er dan maar in.' en ik lach even naar Jake. 'Ik denk niet dat jij in een mand past.' lach ik. Maar ik pak dan wat drinken en stop het in de mand. Ook pak ik wat broodjes. 'Jij nog iets wat je wilt?' vraag ok aan hem.

Jake Sadler
    'Nou als ik een fondue set had zou ik chocolade meenemen. Maar we hebben dat niet.' zucht ik 'Maar toch neem ik chocolade mee.' grijns ik en loop naar de automaat tegen de muur.