• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 18:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ed sheeran XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi Parker
    'Wat je ook wil doen, het zal in de kamer moeten gebeuren.' lach ik. 'Anders mag je mijn begravenis wel regelen. Ik zal je wel nog laten weten welke band ik wil.'
    Ik grinnik en geef hem een kus.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake laat zich op het gras vallen en trekt me dan op zijn schoot terwijl hij de mand naast zij zet. 'Zit je goed?' vraagt Jake lachend. 'Perfect,' lach ik. En ik geef hem een klein kusje. 'Picknicktime.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Dus in principe kan iedereen engel of demon worden? en hoe pijnlijk is pijnlijk?' vroeg ze. 'In principe, waarschijnlijk wel maar diegene moet er dan ook in geloven' Andwoord ik op haar eerste vraag, 'Erg pijnlijk, je organen verbranden' Andwoord ik, er alleen maar aan terugdenkend kreeg ik bijna de rillingen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik pak een appel uit de mand en bijt erin. 'Hapje?'vraag ik lachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [die artiesten moeten jammergenoeg uit amerika komen. De school heeft geld maar nu ook niet zoveel geld xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Damn.. erg jammer XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Graag' glimlach ik. En ik neem een hapje uit zijn appel. 'Verrukelijk,' glimlach ik. En neem er nog een hap uit. 'Maar ik ken lekkerdere dingen.' en ik lach speels naar hem. Ik neem nog een hapje uit zijn appel.

    Sky Leslie White
    Ik rilde even bij het idee. 'Is dat bij wijze van spreken of verbranden je organen echt?' en ik kijk hem aan. 'Dat klinkt namelijk alsof je dan door een hell moet zijn geweest.' en ik kijk weg van hem. 'Zou ik ook engel kunnen worden?' vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Evanescence
    Maroon 5 
    Nelly furtado 
    Nickelback  = kies jullie groep xd Ed sheeran is de 2de groep na lang overleg met Poeh]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Maroon 5 ^^ Ed Sheeran is echt goed. Als het kin had ik THE script voorgesteld, maar die zijn ook Engels ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi Parker
    'Wat je ook wil doen, het zal in de kamer moeten gebeuren.' lach ik. 'Anders mag je mijn begravenis wel regelen. Ik zal je wel nog laten weten welke band ik wil.'
    Ik grinnik en geef hem een kus.

    Axton
    "Hmm, wat? Welke band?" Ik ga onder de straal warm water staan zodat de zeep van me afspoelt en krijg haar vragend aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    'Ahn ja? Wat dan?' grijns ik en strijk een verdwaalde lok haar achter haar oren.
    'You're perfect.' fuister ik zachtjes als ik in haar ogen kijk.

    Alexi Parker
    Ik rol met mijn ogen 'Voor mijn begravenis.' lach ik 'Je bent er ook niet bij met je gedachtes he?'

    [lene -poeh- wil one direction... wtf is she thinking???]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ah ja? Wat dan?' grijnst Jakr en hij strijkt een lok achter mijn oren.
    'You're perfect,' fluistert hij zachtjes als hij me in mijn ogen kijkt. Mijn hart slaat een slag over en ik glimlach lief naar Jake.
    'Dat is het liefste wat ooit iemand tegen me gezegd heeft.' zeg ik zachtjes. En ik buig me voorover terwijl ik me naar hem toe buig. In zijn ogen kijkend. Dan druk ik zacht, teder maar toch intens mijn lippen op die van hem. En sluit mijn ogen. En geniet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik sluit mijn ogen en kus haar terug terwijl ik een hand op haar onderrug leg om haar wat dichter naar me toe te trekken. Door haar kus vergat ik even adem te halen.
    Adembenemend noemen ze dat toch? Ja, Leslie is adembenemend zowel haar kussen als haarzelf.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake kust me terug en legt zij hand op mijn onderrug en trekt me iets dichter tegen zich aan. Ik leg een hand op zijn borstkas waar ik mijn hand laat rusten. Het voelde gewoon compleet zo. Met mijn andere hand ga ik door zijn haar. Ik merkte dat Jake even niet ademt. En ik glimlach tegen zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.