• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 18:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik haal mijn lippen van de hare als ik voel dat mijn gezicht een beetje rood word.
    'Sorry, vergeten adem te halen.' grinnik ik schuldig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij haalt zijn lippen van de mijne af. Hij ziet een beetje rood.
    'Sorry, vergeten adem te halen.' grinnikt hij schuldig. En ik lach lief naar hem.
    'Ach, anders komt er toch niets van het picknicken.' en ik pak wat te drinken uit de mand. Een flesje water. Ik haal de dop er vanaf en houdt het flesje schuin, en ik drink ervan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Nee, gaat moeilijk met zo'n prachtig meisje voor mijn neus." glimlach ik. Ik druk mijn lippen even op de hare.
    "Klaar?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    'Daar heb je gelijk in.' grinnik ik en eet verder aan mijn appel. Ik kijk naar haar als ze drinkt. 'Niet morsen he.' lach ik zachtjes en kijk even in de mand. Wat zal ik nu eten? Ik zie een tros druiven liggen en haal er 3 druiven vanaf. 'Les. Mondje open.' lach ik.

    Alexi Parker
    'Met wat precies?' lach ik en druk kort mijn lippen op de zijne. Ik stap vanonder de douche vandaan en pak één van de 2 handdoeken.


    [foutje xd]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 15:12 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Met douchen." grijns ik, waarna ik de douche dicht draaide en ook een van de handdoeken nam. Ik begon me af te drogen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Plots valt het me in dat ik alleen mijn ondergoed hier heb. 'Kleren vergeten.' zucht ik even en droog me dan ook zorgvuldig af. Ik doe mijn ondergoed aan en wikkel de handdoek om me heen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Hmm, neem je ook wat voor mij mee?" vraag ik dan. Ik droog me verder af en doe mijn boxer aan. Daarna doe ik de bril van het toilet naar beneden, ga erop zitten en wacht tot ze terug is.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik mors bijna echt drinken omdat ik moet lachen om wat Jake zegt. Ik zet mijn flesje neer en draai de dop erop. Ik kijk toe hoe Jake in de mand kijkt. Hi haalt er druiven uit. 'Les. Mondje open.' lacht Jake. En lachend doe ik mijn mond open. O wee als hij me nu geen druif zou geven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Ik pak een pyjama-shortje en topje voor mij en een trainingbroek voor Axton.
    Als nuriënt loop ik terug naar hem 'Alsjeblief.' zeg ik glimlachend.
    Als ik vrolijk ben vergeet hij misschien het feit dat ik hem niet wil zeggen wat er is.
    Ik wikkel mijn handdoek los en gooi hem dan in de wasmand. Ik kleed me vlug aan en pak dan de zalf en het verband.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik houd haar de drijf voor en laat hem in haar mond glijden. Dan steek ik er één in mijn eigen mond. 'Lekker.' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik doe de trainingsbroek aan en kijk haar dan met een pruillipje aan.
    "Nee, ik wil niet." zeg ik kinderachtig. "Niet doen, mama." pruil ik zachtjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij laat de druif in mijn mond glijden. En ik kauw op de druif.
    'Lekker,' lacht Jake. En ik lach terug naar hem.
    'Inderdaad,' knipoog ik. 'En die druif ook.' en ik lach naar hem. Ik pak een druif van hem en houdt die voor zijn mond. Rollen omgedraaid.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Ik grinnik en zeg 'Axton je moet.' en loop naar hem toe met de zalf en het verband.
    Als hij nu begint te rennen, krijg ik een probleem.

    Jake Sadler
    Ik lach als ze een druif van me afpakt.
    Ik open mijn mond en kijkt haar afwachtend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij doet zijn mond open en kijkt me afwachtend aan. Ik ga met de druif naar zijn mond en stop hem erin. De hand die de druif in zijn mond stopte laat ik langzaam naar beneden afdwalen. Door zijn nek naar zijn borstkas. Door naar zijn buik. Maar verder ga ik niet. Dan zou ik weer in het boxer gedeelte komen. En dat laat ik achterwege. Ik druk een kus in zijn nek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Ik rilde even bij het idee. 'Is dat bij wijze van spreken of verbranden je organen echt?' en ik kijk hem aan. 'Dat klinkt namelijk alsof je dan door een hell moet zijn geweest.' en ik kijk weg van hem. 'Zou ik ook engel kunnen worden?' vraag ik aan hem.


    Daniël

    'Is dat bij wijze van spreken of verbranden je organen echt? Dat klinkt namelijk alsof je dan door een hell moet zijn geweest' Zegt ze waarna ze van me weg kijkt, 'Zou ik ook engel kunnen worden?' Vraagt ze dan, 'Letterlijk' Andwoord ik op haar eerste vraag en na een kleine stilte besluit ik haar iets te vragen. 'Zou je dat willen worden? Ook nu je weet hoe je het word?'


    Don't be like the rest of them, darling