• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 18:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Oh, dank je hoor." grijns ik. Ik nam haar bij haar heupen vast en kriebelde met mijn haar op haar buik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Leslie White
    Ik luister naar wat Daniël zegt. En knik dan even, 'Ach, ik ben niet van plan in bij je weg te gaan.' ik kijk even naar Daniël. 'Dat zou ik niet moeten doen.' en ik kijk even naar hem. 'Blijven.' en ik sla mijn ogen neer. 'Hoe wordt je eigenlijk Engel? Zit dat in je bloed of?' vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    'Ik heb daar geen kriebels Ax.' grijns ik.
    'Alleen binnenin maar daar kan je niet aan.' zeg ik doelend op de vlinders in mijn buik. Oke geen echte vlinders he!


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Hoe word je ook alweer een engel? Want als ik het wist ben ik het nu weer vergeten.... (A)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [geloven er in + bloed van engel/demon drinken. Je organen verbranden dan en er komen nieuwe in de plaats op andere volgorde. Héél Pijnlijk proces]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Chocola is altijd goed,' zeg ik met een glimlach. En ik loop met hem mee. Ik haal van elk chocola er iets uit. 'Hier,' zeg ik glimlachend. En stop alles in de mand. 'Klaar om te picknicken?' glimlach ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Ah ja, ik kon het maar proberen." grijnsde ik. Ik trok haar even dichter tegen me aan. "Wat wil je vandaag nog doen?" glimlach ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    'Natuurlijk en nu is het aan jouw de eer om een plekje te kiezen.' grinnik ik aangezien ik géén flauw idee heb waar we ongestoord kunnen picknicken. Plots valt mijn oog op een twix. 'Wacht 1 seconden!' mompel ik en loop naar de automaat voor 4 twixen. Nog een verslaving van me.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Ik luister naar wat Daniël zegt. En knik dan even, 'Ach, ik ben niet van plan in bij je weg te gaan.' ik kijk even naar Daniël. 'Dat zou ik niet moeten doen.' en ik kijk even naar hem. 'Blijven.' en ik sla mijn ogen neer. 'Hoe wordt je eigenlijk Engel? Zit dat in je bloed of?' vraag ik aan hem.


    Daniël

    'Ach, ik ben niet van plan in bij je weg te gaan. Dat zou ik niet moeten doen, blijfen' Zegt ze en kijkt weer naar de grond, 'Hoe wordt je eigelijk Engel? Zit dat in je bloed of?' Vraagt ze dan, die vraag had ik kunnen verwachten. 'Meestal zit het niet in je bloed, meer een soort proces wat je ondergaan moet, een pijnlijk proces.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi Parker
    'Liefste Axton, jij moet rusten anders vermoord de dokter mij nog.' grinnik ik. 'En ik zal me ondertussen maar vervelen achter mijn computer.'
    ' En eten voor je halen straks.' vul ik mezelf met een glimlach aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik mocht een plek uitzoeken, maar eerst haalt Jake 4 twixen. Ik lach naar hem: ''Twixverslaving?' ik pak Jake bij zijn hand. En ik zie hoe de jongen die net naar me floot me helemaal in zich opneemt. 'Nog nooit een meisje gezien?' zeg ik bot. Ik loop dan verder, naar buiten. Ik zoek een plekje waar het rustig was. Gewoon Jake en ik. En ik sta dan stil. 'Hier goed?' vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik knik dat het goed is en laat me in het gras vallen. Ik trek Leslie op mijn schoot en zet de mand naast me. 'Zit je goed?' vraag ik lachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    'Dus in principe kan iedereen engel of demon worden?' vraag ik aan hem. 'En hoe pijnlijk is pijnlijk?' ik vroeg het me af. Dat moest Daniël ook ondergaan zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Hmmm, dat klinkt nogal saai." mompel ik. Ik nam de zeep nog eens om mezelf in te zepen en kijk haar grijnzend aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Wie mogen er komen op het herfstbal als groepen/zangers. Het moet wel in thema blijven. Ik wil Evanescence :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'