• [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brandon
    'Je vertelt het me toch wel he, als dat gebeurt?' Ik laat mijn hoofd tegen de hoofdsteun achter me aan leunen en draai mijn gezicht daarna naar haar toe. Dacht ze nou echt dat ik er nu mee bezig was? Of dat ik daarin terug zou vallen? 'Ja, maar het gebeurt niet dus ik hoef het niet te vertellen.' zeg ik en ik glimlach even kort naar haar. Inderdaad, nu zeg ik dat het niet gaat gebeuren, maar ik heb geen idee wat ik zou doen als een van hen hier voor mijn neus stond, met een klusje, genoeg geld wat ik kon verdienen. Zoveel ervaring had ik ondertussen wel, ik hoefde maar iemand te bellen en ik kon weer aan het werk. Okay, ik miste de adrenaline die het me gaf, en gewoon de gezelligheid die er was als we allemaal helemaal lam waren, maar ik mocht het gewoon niet meer doen. Ze zouden over een paar jaar Jason erin betrekken, en dan werd alles alleen maar erger. Ik wilde niet dat hij zo'n toekomst kreeg, hij verdiende heel wat beter dan ik. Ik kon het wel, maar ik moest sterk blijven, niet alleen voor mama en Jason, maar ook voor Tiffany.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany
    'Ja, maar het gebeurt niet dus ik hoef het niet te vertellen,' glimlacht hij. Ik besluit hem maar gewoon te vertrouwen, als hij het zegt moet het wel waar zijn. Ik kijk naar buiten, waar alleen maar weilanden zijn. Het is dat thuis vreselijk is, anders zou het hier niet uit te houden zijn.Ik draai mijn hoofd weer naar Brandon. 'Waarom ging je helemaal hierheen om te veranderen en deed je het niet gewoon thuis op de school daar. Ondanks dat al die mensen daar ook op school zitten.' Je kunt je ook gewoon aanpassen daar, dan hoef je niet helemaal hierheen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon
    Ze draait haar hoofd weer naar mij toe. 'Waarom ging je helemaal hierheen om te veranderen en deed je het niet gewoon thuis op school daar. Ondanks dat al die mensen daar ook op school zitten.' vroeg ze. Het was echt met zo'n toon alsof ze wilde dat ik weg ging, dat ze me niet hier wil hebben. Alsof ik hier maar ongewenst ben en ze wil dat ik haar met rust laat. 'Omdat het niet alleen op school was, maar ook in de buurt waar ik woonde. Ik kon daar niet blijven, de kans dat ik terug zou vallen was veel te groot.' zeg ik en ik kijk weer voor me uit. De school komt in zicht en ik slik even waarna ik zucht. 'Wil je dat ik terug ga naar huis dan?' vraag ik voorzichtig als ik nog steeds voor me uit staar.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany
    'Omdat het niet alleen op school was, maar ook in de buurt waar ik woonde. Ik kon daar niet blijven, de kans dat ik terug zou vallen was veel te groot.' Hij had wel een punt maar het lijkt me wel moeilijk om je omgeving en familie te verlaten. 'Wil je dat ik terug ga naar huis dan?' vraagt hij en staart voor zich uit. Verbaast kijk ik hem aan. 'Nee tuurlijk niet!' De school komt in zicht. 'Het leek me alleen moeilijk voor je om alles nieuw te hebben.' Ik wilde niet dat hij dacht dat ik hem hier niet wilde hebben. Niets zou zo erg zijn als op deze school zitten zonder Brandon. Misschien zou ik zelf met Drew mee gaan doen, ook het slechte pad op gaan, alleen maar om vrienden te hebben.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon
    'Nee tuurlijk niet!' zegt ze als ze me verbaasd aankijkt. 'Het lijkt me alleen moeilijk voor je om alles nieuw te hebben.' De auto stopte voor de school en ik gaf de chauffeur geld voor de rit. De deur ging open en ik stapte uit, Tiffany's hand liet ik niet los. 'Het is ook moeilijk, maar ik had geen keus, het was dit, of weer terug vallen en mijn familie in gevaar brengen.' zeg ik als ik haar meeneem naar de tuin met de fontein, waar ik haar voor het eerst een kusje had gegeven. Ik ga op het gras zitten en trek haar naast me. 'Maar jij maakt alles beter.' zeg ik als ik haar even aan kijk. 'Ik uhm.. Ik heb iets voor je.' vervolg ik dan zachtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany
    Hij gaf de de chauffeur het geld en hand in hand liepen we naar de fontein. De plek die ik me maar al te goed kon herinneren. 'Het is ook moeilijk, maar ik had geen keus, het was dit of weer terug vallen en mijn familie in gevaar brengen.' Ik snap nog steeds niet hoe zo'n lieve jongen zulke stomme keuze's kon maken. 'Maar jij maakt alles beter.' Ik bijt op mijn lip, na alle lieve dingen die hij over me had gezegt was ik er nog steeds niet aan gewend. Laat staan mee eens. 'Ik uhm.. Ik heb iets voor je,' zegt hij zachtjes. 'Ik ook wat voor jou,' grinnik ik en druk een kusje op zijn lippen. Het bleef de hele tijd maar bij kleine kusjes, het zou vast veranderen als we elkaar steeds beter leerden kennen. 'Oké, nu serieus. Wat heb je voor me?' Het zou vast iets zijn zoals iets wat ik in zijn kamer heb laten liggen. Ik krijg gelijk de schrik van mijn leven, straks heb ik een string of bh laten liggen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon
    'Ik ook wat voor jou.' grinnikt ze en ze drukt een kusje op mijn lippen. Ik vond het lief dat het zo ging. Ik deed het liever rustig aan met haar, niet te snel. 'Oke, nu serieus. Wat heb je voor me?' vraagt ze. Ik stop mijn hand in de binnenzak van mijn blazer en pak het armbandje eruit. Ik hield het in mijn hand verborgen, zodat ze het niet meteen zou zien. Ik pakte haar hand vast en keek haar even aan. 'Lieve lieve Tiffany, wat ik voor je voel hoef ik niet meer te zeggen,' begin ik, 'Dat heb ik al zovaak gezegd, dus dat weet je nu wel.' grinnik ik dan. Ik kijk haar van onder mijn wimpers aan, 'Ik hou echt van je Tiffany, wil je.. wil je mijn vriendin zijn?' vraag ik dan zachtjes. Het armbandje klem ik dieper in mijn hand, mijn handen worden steeds klammer en ik durf haar niet meer aan te kijken. Wat als ze nee zou zeggen, wat als ze me helemaal niks vond? Dan was alles verpest..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    quin98 schreef:
    Austin
    'Ja klopt'zeg ik en glimlach even. Ik keek naar Duke die alweer aan het slapen was en keek daarna even door de kamer.


    Stefano

    Ik glimlachte vriendelijk naar Austin, hij was één van de weinige jongens die ik nu kende van school. Normaal gesproken was ik overal het populairst, maar nu had ik niet zoveel behoefte aan status, omdat ik Dawn had. 'Hoe vind je de school tot nu toe?' vroeg ik aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tiffany
    Hij pakt iets uit zijn blazer wat ik niet kan zien omdat het in zijn hand is verborgen. 'Lieve lieve Tiffany, wat ik voor je voel hoef ik niet meer te zeggen,' begin ik, 'Dat heb ik al zovaak gezegd, dus dat weet je nu wel. Ik hou echt van je Tiffany, wil je.. wil je mijn vriendin zijn?' vraagt hij zachtjes. Ik sla mijn hand voor mijn mond om mijn veel te grote lach te verbergen. Het is dat ik de wind voel, anders zou ik denken dat dit een droom is. Dat is het dus niet. 'Je maakt de domste beslissing ooit, maar ja. Heel graag.' Hij durft mij niet meer aan te kijken, dit keer ben ik het dus niet. Dit keer ben ik het persoon die hem aankijkt. Voor de eerste keer echt goed. Pas nu valt het op dat hij nog perfecter is dan ik altijd heb gedacht..


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon
    Ze slaat haar hand voor haar mond. 'Je maakt de domste beslissing ooit, maar ja. Heel graag.' Ze kijkt me aan en ik pak haar hand vast. Ik doe mijn hand open waar het armbandje inzit. Goud, met een klein hartje eraan, waarop een zilveren diamantje blonk. Ik hang hem voorzichtig bij haar om en druk dan een kusje op haar mond. 'Ik ben gelukkig met jou Tiffany, en het maakt me niet uit wat mensen daar van denken, zolang jij maar bij mij blijft.' zeg ik en ik kijk even omhoog. Ja, trots was ik, trots dat Tiffany van mij was en trots dat ik veranderde, voor mama, Jason en Tiffany. Ik was trots en gelukkig, dat ze eindelijk van mij was.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin
    Stefano vraagt hoe ik school tot nu toe vindt en ik haal mijn schouders een beetje op. 'De leerlingen zijn wel oké maar we hebben nog niet echt lessen gehad dus dat weet ik niet,maar die zijn waarschijnlijk veel te streng'zeg ik. Ik vond het eigenlijk wel chil dat we gewoon nog geen les hebben gehad.

    Tiffany
    Hij maakt zijn hand open en het armbandje verschijnt. Het armbandje die ik als prachtig maar veel te duur had benoemd. Hij doet het armbandje bij me om. Het staat net zo mooi als het eruit ziet. Volgens mij zijn er werkelijk overal camera's en ben ik over een maand beroemd als de actrice uit een film. 'Ik ben gelukkig met jou Tiffany, en het maakt me niet uit wat mensen daar van denken, zolang jij maar bij mij blijft.' Na zoveel bevestigingen dat het echt is geloof ik er nog niets van. 'Je moet niet zoveel geld aan mij besteden gekkie.' Met mijn duim streel ik over het armbandje. 'Dankje,' zeg ik zachtjes. 'Het is echt geweldig dat je dit voor me doet.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Sorry was naar de diploma uitreiking van me zus.]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brandon
    'Je moet niet zoveel geld aan mij besteden gekkie.' zegt ze en ze haalt haar ogen niet van het armbandje af. 'Dankje. Het is echt geweldig dat je dit voor me doet.' zegt ze zachtjes. Ze besefte nog steeds niet hoe gelukkig ze me maakte volgens mij, maar het was goed zo. Ze zou het vanzelf nog wel merken. Ik lachtte zachtjes toen ik haar even aankeek. 'Onwerkelijk he?' zeg ik zachtjes. Ik kon het zelf ook nog maar amper geloven, dat ze met mij samen wilde zijn. 'Ik had echt verwacht dat je me gewoon hard zou afwijzen.' gaf ik eerlijk toe. Ik had ook echt verwacht dat ze dat zou doen, we kenden elkaar nog maar 3 dagen, en om nou te zeggen dat ik zo'n lieverdje was, ik had ruzie met haar beste vriend, ik had het echt niet verwacht.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik zie dat ze Duke aan Stefano geeft en ik sta boos op, maar dan word ik gelijk door Dawn meegetrokken. Half struikelend kom ik op de gang tot stilstand. 'Mia, ik vind het gewoon niet leuk, dat je het niet aan mij hebt verteld. Ik ben je ebste vriendin, ik maak me echt zorgen om je' zegt ze bezorgd. 'Je kon makkelijk het tegen me zeggen, je weet toch dat ik je steun' zegt ze dan. Ik zucht. 'Ik wist het ook nog maar een dag en jij maakt er meteen een probleem van. Ja, ik had het je moeten vertellen maar.. maar..' en verder ging ik niet. Als ik dat zou zeggen zou ze het me nooit vergeven. 'Ik zei het niet omdat.. Je dan zeker wil weten wie de vader is....' en ja hoor ik zei weer eens te veel. Ik gaf mezelf fisiek een klap.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †