• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || H4RRY5TYLE5
    - Dawn Mary Claire || KaoruKun
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Er is nog een rol vrij!
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Paintball
    - Andrew "Drew" Cole || H4RRY5TYLE5
    - Quinten "Quinn" Grey || 13Oclock
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    Er zijn nog 2 rollen vrij!


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Naam veranderingen even doorgeven s.v.p.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 18:19 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Vanessa Goodman.

    Vrolijk huppelde ik voorbij het grote meldingenbord. Ik wierp er een korte blik op en liep door. Abrupt stond ik stil en zette een paar passen terug. Ik liet een gil los en trok het blaadje van het bord. Ik moest Kyle vinden. Maar hoe ? Oh wacht, ik wist al iets. Ik liep naar de grote hal en kuchte eventjes. "KYLE !" schreeuwde ik, zo luid mogelijk.

    Kyle James Williams

    Ik zat rustig op een bankje muziek te luisteren toen ik mijn naam hoorde. Van schrik viel ik van het bankje af en ik stond gelijk weer op. 'Vanessa je liet me schrikken' zeg ik terwijl ik mijn das goed doe.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Vanessa Goodman.

    "Vanessa je liet me schrikken" zei hij terwijl hij zijn das goed deed. Ik keek hem geamuseerd aan, "Echt ? Goed zo, ga dan maar weer zitten, hier" zei ik terwijl ik het papier in zijn handen duwde. Da papier op zich was niet erg, maar hetgene dat erop stond. I mean, hoe erg moeten de mensen hier wel niet zijn als ze er duidelijk opzetten, letterlijk dan nog, dat Mia een kind heeft gekregen en dat Quinten in coma ligt door een motorongeluk.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:52 ]

    [Het is Quinten niet Austin xD]

    quin98 schreef:
    [Het is Quinten niet Austin xD]


    Ah Shut up, it's late. xd

    [ xD dat heb ik vaak in de ochtend]

    Kyle James Williams

    'Echt?' vroeg ze geamuseerd. 'Goedzo, da dan maar weer zitten, hier' vervolgde ze terwijl ze een papier in mijn handen drukte. Ik keek haar eerst raar aan maar snapte toen dat ik het moest lezen. 'Mia een kind? Quinn een motorongeluk?' kwam er vragend uit.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Vanessa Goodman.

    "Blijkbaar" mompelde ik, "Of ze komen wel te vroeg met 1 april". Ik zuchtte zachtjes en speelde met een stukje van mijn bruine haren. "Moeten we ze niet eens gaan bezoeken ?".

    Kyle James Williams

    'Blijkbaar' mompelde ze. 'Of ze komen wel te vroeg met 1 april' zuchtr ze. Ik trok haar op mijn schoot. 'Ja, maar moeten we dan niet wat meenemen voor de baby' zeg ik en ik geef haar een kus op haar kruin. Ik leg het blaadje naast me neer op het bankje en streel haar haren zachtjes.

    (Ik ga slapen guys tor morgen. Ik ben morgen vrij maar ik ga afspreken. Dus weet niet hoelaat ik online kom.)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiffany
    Zo snel mogelijk liep ik naar mijn kamer. Het zou wat zijn als ik nu gesnapt zou worden. In mijn kamer aangekomen nam ik snel een douche en trok mijn uniform weer aan. Aan de schoenen was ik nog steeds niet gewend. Ondertussen was er al een blaar op mijn hiel gevormd. In de badkamer fatsoeneerde ik mijn haar en bracht wat make-up op. Net toen ik de deur uit wilde lopen viel mijn oog op mijn mobiel die op de grond lag in een hoekje. Ik pakte hem op en liet hem in een beker met water plonsen. Met een beetje geluk was hij nu stuk. Ik keek op de klok en zag dat ik al een hele tijd bezig was. Net zo snel als ik hierheen liep, liep ik weer naar beneden, waar Brandon op me zat te wachten. Ik grinnikte toen ik zag dat zijn das nog steeds niet goed zat. Ik was in ieder geval blij dat hij het had aangetrokken, het aantal regels dat we hebben overtreden is ongelovelijk veel. Volgens mij bijna elke regel. 'Ben er weer,' zeg ik als ik aan kom lopen. Meteen begin ik aan zijn das, die na een paar verbeteringen weer goed zit. 'Ik weet dat je Drew niet mag, maar hij heeft behalve mij helemaal geen vrienden hier. Kunnen we hem niet meevragen? Ik kan je verzekeren dat er echt niets tussen ons is,' zeg ik zacht. Het is zielig voor hem, ik zie hem nooit met iemand, alleen met mij. En nu ook met zijn zusje natuurlijk, maar die kan mee.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Argh! Ben er gisterenavond niet meer op geraakt door de voetbal . Waar zitten we ?]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Brandon
    'Ben er weer' zegt ze als ze aan komt lopen en meteen mijn stropdas goed begint te doen. 'Dankje!' zeg ik vrolijk als het dan eindelijk goed zit. 'Ik weet dat je Drew niet mag, maar hij heeft behalve mij helemaal geen vrienden hier. Kunnen we hem niet meevragen? Ik kan je verzekeren dat er echt niets tussen ons is,' zegt ze dan zachtjes. En ja hoor, daar ging de vrolijke stemming weer. Telkens kwam Drew er wel weer tussen, ik mocht blij zijn als ik 5 minuten samen kon zijn met Tiffany want dan kwam Drew al weer hoor. Ik had me deze dag voorgesteld met Tiffany en niet met Tiffany, Drew en zijn zusje. Ik zuchtte en richte toen mijn blik op de grond, 'Maar.. We zouden toch samen gaan?' vraag ik dan zachtjes. Als ze nu nog Drew mee zou willen wist ik in ieder geval ook meteen waar ik aan toe was, en dat dit voor haar allemaal een grapje was.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany
    Je zag dat zijn vrolijke humeur gelijk veranderde. 'Maar.. We zouden toch samen gaan?' vraagt hij zacht. Ik voel me zo lullig tegenover Drew, ik weet als de beste hoe het is om altijd alleen te zijn. Drew is de laatste tijd ook vervelend gaan doen, maar misschien is het juist hierom, dat hij niemand heeft. Ik weet bijna zeker dat Drew en Brandon met elkaar op kunnen schieten, als ze het maar proberen. Helaas proberen die twee niet eens om elkaar aardig te vinden. 'Dat weet ik ook wel, maar hoe zou jij het vinden om een dag hier alleen rond te hangen. Dat zou jij ook niet leuk vinden.' Natuurlijk wilde ik liever alleen met Brandon maar ik moest ook aan anderen denken. Zo ben ik nou eenmaal.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon
    'Dat weet ik ook wel, maar hoe zou jij het vinden om een dag hier alleen rond te hangen. Dat zou jij ook niet leuk vinden.' zei ze. Ze had ook wel gelijk, maar me hadden afgesproken om met zijn 2en te gaan, en niet met anderen. Maar als zij zo graag met hem wilde, laat ik dan vooral niet de sfeer verpesten en op school blijven. 'Oke, ga hem maar vragen, maar ik blijf hier dan.. Ik heb geen zin om me de hele middag in te houden weet je. Ik had me verheugd op een middag met jou, jou alleen en niet met jou, Drew en Darcy.' zei ik en ik stond op. Ik kijk haar even aan met spijt in mijn ogen. 'Veel plezier.' zei ik en ik drukte een kusje op haar wang. Toen draaide ik me om en liep weer naar de kamer waar ik verslagen op bed neerzakte.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany
    'Oke, ga hem maar vragen, maar ik blijf hier dan.. Ik heb geen zin om me de hele middag in te houden weet je. Ik had me verheugd op een middag met jou, jou alleen en niet met jou, Drew en Darcy,' zegt hij. Hij kijkt me nog even aan en druk een kus op mijn wang, niet zijn gebruikelijke kus op mijn lippen. Hij draaide zich om en liep naar zijn kamer. Ik had echt gelijk, dat wist hij ook wel. Welke keuze ik ook zou maken, ik zou een van hen teleur moeten stellen en dat wil ik niet. Altijd maak ik verkeerde keuze's of zeg ik stomme dingen. Deze reactie van Brandon blijf ik kinderachtig vinden. Hij probeert het niet eens. Zonder te weten wat ik moet doen blijf ik een hele poos in de gang staan zonder me te bewegen. Uiteindelijk loop ik naar de kamer van Brandon waar hij waarschijnlijk heen is gegaan. Ik gooi de deur open en blijf daar staan. Brandon zit op zijn bed. 'Wat is dit voor een kut reactie, je hoeft je toch niet in te houden? Er is niets tussen ons en dat zou ook nooit gebeuren. Ik dacht dat je elkaar moet kunnen vertrouwen in een relatie. Blijkbaar denk jij daar anders over. Je weet best dat jij en Drew het best zouden kunnen vinden als ik er niet geweest was.' Nog iets waar ik in de weg loop. Ik voorkom vriendschappen. Alle irritatie komt naar boven. Die twee gedroegen zich beide kinderachtig. Het is maar een dag naar het dorpje, wat maakt dat nou weer uit.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”