• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || H4RRY5TYLE5
    - Dawn Mary Claire || KaoruKun
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Er is nog een rol vrij!
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Paintball
    - Andrew "Drew" Cole || H4RRY5TYLE5
    - Quinten "Quinn" Grey || 13Oclock
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    Er zijn nog 2 rollen vrij!


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Naam veranderingen even doorgeven s.v.p.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 18:19 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Wat kan Mia doen?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    "Alles doet zeer en ik ben nog maar twee keer bij geweest, gister werd ik weer in com gestopt" zei ik. Ik wilde noet weer een paniek aanval krijgen, niet weer in het zwarte gat vallen. Opeens kwam de dokter weer aanlopen. Hij keek op de apparaten. "Jullie hebben nog vijf minuten" zei hij. Nee, dan moeest ik zeker weer aan de beademing of ging hij net als gister weer met me praten en toen ging het ook fout. Ik begon steeds sneller te ademen en voelde alweer de paniek, de angst.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (kom ook gewoon naar Quinn :))


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Mia Amber James

    Al Duke troostend liep ik naar Quinn zijn kamer. Duke hield op niet met huilen en ik zuchtte gefrustreed. 'Hey, allemala' glimlach ik en ik loop de kamer binnen. Ik kijk bezorgd van de dokter naar Quinn. 'Alles oke?' vroeg ik bezorgd.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:35 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    ik keek even op naar Mia die met Duke in haar armen liep. 'Heey' zeg ik en kijk daarna even naar de dokter. Hij zei net dat we nog maar vijf minuten hadden. Dan moest ik daarna maar weer even terug naar die "geweldige" school.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:31 ]

    Mia Amber James

    'Heey' begroette Austin me. Ik glimlachte lief naar hem en probeerde Duke stil te krijgen. Ik zuchtte toen het nog steeds niet lukte. Ik liet hem in mijn armen liggen en wiegde hem zachtjes heen en weer. 'Please ga slapen Duke, je huilt nu al een half uur' mompelde ik tegen hem en ik liet zijn hoofde om mijn schouder rusten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    Alles werd me even te veel. Het huilen van die baby, alle nare herrinneringen. Ik bleef stil liggen staarde naar het plafond en ademde veel te snel. De dokter kwam weer aan lopen en legde me gelukkig alleen aab de beademing. Nu kon ik tenminste bij blijven en bewust zijn van wat er gebeurde.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik stond op en liep op Mia af. Ik keek naar Duke en aaide over zijn hoofdje. 'Kan je niet slapen?'vraag ik hem lachend. Waarom praten ik tegen hem? hij begreep me toch niet.

    Mia Amber James

    Ik zag dat Quinten het moeilijk had en aan de beademing werd gelegd. 'Kan je niet slapen?' vroeg Austin terwijl hij over Duke zijn hoofdje aaide. 'Ik ga anders wel' zeg ik en ik glimlach nog even. Dan loop ik de kamer uit de gang op. Ik weet niet waarheen, als Duke maar stil word. Langzaam wiebel ik hem heen en weer in de hoop dat hij rustig word. Ik geef hem zijn speen, maar niks blijkt te helpen. Ik ga op een stoel zitten en hou Duke voor me. 'Hey Duke,' zeg ik en ik glimlach naar hem.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:41 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    De vijf minuten waren toch alweer om dus ik zei doei tegen Quinn en liep achter Mia aan. Ze zat op een stoel en ik ging naast er zitten. 'Wil die niet stil worden?'vraag ik lachend.

    Mia Amber James

    Austin kwam naast me op een stoel zitten. 'Wil die niet stil worden' vraagt hij lachend. 'Wacht, maar totdat jij kinderen krijgt' zeg ik lachend terwijl ik hem een por geef. 'Hij huilt al een half uur' zeg ik zuchtend en ik geef hem zijn speen. Hij spuugt hem gelijk uit en ik zucht gefrustreed. 'Duke, please?!' zeg ik zuchtend.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    Ik kijk haar grijnzend aan. 'Die krijg ik voorlopig nog niet hoor'zeg ik lachend en kijk even naar Duke. 'Heb je hem al borstvoeding gegeven?'vraag ik en ga ondertussen met mijn hand over zijn wangetje heen.

    Mia Amber James

    Hij kijkt me grijnzend aan. 'Die krijg ik voorlopig nog niet hoor' zegt hij lachend. 'Heb je hem al borstvoeding gegeven?' vraagt hij en hij gaat zachtjes met zijn hand over zijn wangetje. 'Ja al gister en vandaag' zeg ik braaf. Ik wrijf even in mijn ogen. Vannacht sliep hij ook al niet. Ik zuchtte diep en stond op. Ik begon rondjes rond mijn plek te lopen om zo Duke stil te krijgen. 'Alsjeblieft Duke, mama wil slapen' zeg ik bijna smekend.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    'Moet ik hem anders even nemen,dat jij even gaat slapen?'vraag ik aan haar. Ze ziet er moe uit,waarschijnlijk had ze vannacht ook niet veel geslapen. Ik keek naar Duke die maar bleef huilen.

    Mia Amber James

    'Moet ik hem anders even nemen, dat jij gaat slapen?' vraagt hij. 'Weet je het zeker? Ik bedoel hij huilt de hele tijd' zeg ik twijfelend en ik kijk hem twijfelend aan. Eigenlijk zou ik niemand Duke toevertrouwen maar Austin voelde goed.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †