• Wij vriendinnen hebben geen raad meer. HappyBoompje heeft ons geblokkeerd in alles waar we met haar contact zouden kunnen hebben. Vanmiddag zijn we naar haar huis gegaan, maar ze was niet thuis. Wij willen het echt goedmaken, maar als ze geen contact met ons wil. Wat moeten we dan?


    Everybody Lies.

    Haar gewoon laten doen. Als zij geen moeite doet, waarom zou jij dat dan wel doen? Ze wilt gewoon geen contact meer, fijne vriendin

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 17:31 ]


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Is te zien waardoor ze boos is en wat jullie gedaan hebben.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Haar gewoon met rust laten en wachten tot ze zelf terugkomt


    Today will be Girl's Day party with you~

    Gewoon laten doen, ik vond haar een irritant en zielig kind :/


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    haar met rust laten.

    Haar even gerust laten. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Crystalflame schreef:
    Haar even gerust laten. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    @De mensen die zeggen dat we haar even met rust moeten laten, dat kán gewoon niet. Twee van onze vriendinnen zijn bijna jarig, waarvan de eerste zondag, we móéten morgen een cadeau ophalen samen mét haar, maar als we dus geen contact met haar kunnen krijgen lukt dat dus niet. Daarbij zou ik het wel zo leuk vinden als de twee vriendinnen die dus bijna jarig zijn een verjaardag krijgen met die vriendin erbij, dat zou wel zo leuk zijn..


    Opgeven is geen optie.

    HappyHuisje schreef:
    @De mensen die zeggen dat we haar even met rust moeten laten, dat kán gewoon niet. Twee van onze vriendinnen zijn bijna jarig, waarvan de eerste zondag, we móéten morgen een cadeau ophalen samen mét haar, maar als we dus geen contact met haar kunnen krijgen lukt dat dus niet. Daarbij zou ik het wel zo leuk vinden als de twee vriendinnen die dus bijna jarig zijn een verjaardag krijgen met die vriendin erbij, dat zou wel zo leuk zijn..


    Ja, maar als ze nu echt niet wilt praten? Ik zou graag willen helpen, maar ik kan nogal moeilijk met haar gaan praten hé?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Crystalflame schreef:
    (...)

    Ja, maar als ze nu echt niet wilt praten? Ik zou graag willen helpen, maar ik kan nogal moeilijk met haar gaan praten hé?


    Haha, oke, sorry, dat klopt. Alsnog bedankt iig. (:


    Opgeven is geen optie.

    Schrijf een brief?
    En anders even allemaal in je eigen sop gaar koken tot het wel lukt om fatsoenlijk met elkaar te spreken?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hoewel ik haar reactie echt kinderachtig vond, moeten jullie haar misschien even laten bekomen? Het een beetje laten bezinken...
    Als ze niet bijdraait, dat is dan jammer, maar jullie hebben wel geprobeerd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Smeyalata schreef:
    haar met rust laten.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Yoseob schreef:
    Haar gewoon met rust laten en wachten tot ze zelf terugkomt


    I love you Tim

    Bel naar de vaste lijn (als je dat nummer hebt) - die moeten ze gewoon opnemen
    hmm... ik weet het niet...

    eerlijk gezegt zou ik ook zeggen: gerust laten! maar met dat cadeau...

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 18:27 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please