• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle






    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:02 ]


    ~

    Elena

    ik kijk jerro lachend aan ja dat is zo maar een net kunnen we gebruiken om vis te vangen. En heb een slim idee voor de net maar dat vertel ik je wel als ik heb heb gekregen. Maar zullen we dan maar gaan dan hebben we eten voor de midag en avond als we terug komen. En loop naar Jerro toe en geef hem een kus op zijn wang en lach lief. die is voor geluk. kruip door het gat in de grot. Maar Jerro hoe gaan we hem afsluiten dat niemand het ziet of merkt.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 15:41 ]


    I Love The Vampire Diaries

    (Mijn topics)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jayson

    Ik scheur een stukje van mijn broek af en geef het aan Amelia 'Hier, kan je het wegvegen' zeg ik met een glimlach, de kleding waar ik mee binnen was gekomen in deze arena begint nu wel langzaam op te raken. Zometeen moet ik nog in mijn onderbroek mensen gaan vermoorden.
    Als een pijl langs Amelia vliegt schieten mijn ogen richting het meisje die de pijl schoot, mijn hand vliegt naar een kunai en gooi hem dan richting haar waarna die in dr schouderblad komt.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 16:21 ]

    PARACHUTE VOOR JAYSON

    Bevat nieuwe kleren.

    Met vriendelijke groet,

    De Spelmaker


    ~

    PARACHUTE VOOR ELENA

    Bevat een net van 1 meter bij 1 meter.

    Met vriendelijke groet,

    De Spelmaker


    ~

    Amelia Rivers - District 3

    Ik zit verstijfd in de boom als ik merk dat er een pijl langs me vliegt. Jayson aarzelt geen moment en smijt een kunai in haar richting. 'Leeft ze nog?' weet ik zacht uit te brengen en kijk Jayson aan. Mijn hart klopt op dit moment een keer zo snel. 'Heeft iedereen het opeens op ons gemunt ofzo?'


    ~

    [Main Tooopieks. Vanaf morgen mag Revenna dood. Misschien nu, zo? Dan kan ik nog meespelen ofzo... XD Kan er dan wel iemand met een boog of met messen ofzo komen en er dna tijdens het gevecht eentje verliezen zodat Revenna ookw at heeft?]


    help

    Jayson

    Ik lach even 'Nee ze leeft nog, maar blijkbaar zal dr schouderblad wel gebroken zijn. Die kan ze niet zomaar gaan healen door planten hier, dat duurt wel even en helemaal als ze hem blijft gebruiken' zeg ik met een duivels lachje. Waarna ik gepiep boven ons hoor kijk ik op en begin te lachen. Ik klim iets verder de boom in waarna ik de koker pak en erin kijk 'Blijkbaar willen ze geen naakte mensen in de arena hebben' zeg ik lachend waarna ik de pik zwarte kleding uit de koker haal.

    (Elena zou Ailith doden en jullie zijn samen dus Jerro miss. Ravenna :))


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik kijk nog even naar het meisje en dan naar Jayson en lach als ik hoor wat hij zegt. 'Dat is vast niet de bedoeling nee.' Ik veeg met het lapje stof het bloed van mijn lichaam. 'Dat is beter.' Ik trek mijn shirt weer aan. Ik vis het eten uit mijn tas en leg het neer. 'Jij gaat zo wel iets eten hoor Jayson' zeg ik en neem een slok van mijn water.


    ~

    Jayson

    Ik trek de nieuwe kleding aan en ga dan naast Amelia zitten 'Ik eet zometeen wel wat' zeg ik terwijl ik mijn eigen veldvles opdrink.
    Ik kijk even rond en lach 'Ik denk dat we beter verder kunnen gaan voordat de spelmakers weer een beest op ons afsturen' terwijl ik dat zeg klim ik naar beneden, de zwarte kleding zal mij in de donkerste hoekjes helemaal verbergen en daar was ik nogal blij mee nu we met nog maar een paar andere over zijn.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik stop snel alles weer in mijn rugzak en laat me ook uit de boom zakken. Precies naast Jayson. 'Waar wil je nu heen dan?' Ik kijk een beetje rond en glimlach. 'We kunnen naar de andere kant van oerwoud gaan, eens kijken wat daar allemaal is?' vraag ik en kijk hem aan.


    ~

    Jayson

    Ik kijk Amelia even aan en lach dan 'Nee, we gaan terug naar het rots gebied, daar moeten wel meer tributen zijn. We hebben er geen een gezien hier in het oerwoud op dat meisje na die de kunai in dr schouderblad kreeg' zeg ik en begin te lopen richting de rotsige vlakte.

    Jerro

    "Ik ga al vast" zeg ik en stap de grot uit. Ik trek mijn capuchon ver over mijn hoofd. Het groen valt niet op in het bos, mijn zwarte is te donker voor dit gebied. Ik loop geruisloos verder, lettend op de wind lettend op elke verandering van het gebied.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik loop achter hem aan en hou mijn oren en ogen op scherp. Ik hou de speer stevig in mijn hand klaar om aan te vallen. Ik voelde de sneeën over mijn buik steken tegen het stof van mijn shirt. 'Hoelang zou die meid het kunnen overleven?' vraag ik en voel mijn arm langs die van hem schuren. Vast niet lang bedenk ik mezelf.


    ~