• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || H4RRY5TYLE5
    - Dawn Mary Claire || KaoruKun
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Er is nog een rol vrij!
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Paintball
    - Andrew "Drew" Cole || H4RRY5TYLE5
    - Quinten "Quinn" Grey || 13Oclock
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    Er zijn nog 2 rollen vrij!


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Naam veranderingen even doorgeven s.v.p.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 18:19 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiffany
    Hij zuchtte en ging naast me op de stoep zitten. 'Wat wil je nou dat ik doe?' begint hij zacht. 'Doe ik boos tegen Drew is het niet goed, doe ik aardig, is het ook niet goed..' Ik wist dat hij gelijk had. Ik gedroeg me net zo kinderachtig als die twee, terwijl het me zo irriteerde. 'Die zoen was niet echt aardig, sorry,' verontschuldig ik me. 'Maar je bent ook zo slecht in acteren, ik durf te wedden dat iedereen zag dat je er niets van meende. Maar je hebt het geprobeerd en dan gedraag ik me zo.' Ik zag in dat ik even fout bezig was als hij en ik wil niet dat hij boos is, niet op mij. 'Je had over dit hele gebeuren gelijk, het gaat nooit werken tussen jullie twee. Het spijt me, alweer.' Ik leg mijn hoofd op zijn schouder, als hij dat niet meer wilde zou ik er snel genoeg achter komen. 'Niet boos zijn alsjeblieft.' Er zijn al genoeg mensen boos op mij.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Macey

    Ik zag Drew al aankomen en meteen werd ik in de lucht gehezen. "Jaaw, ik heb je gemist! Valt het nog wat mee op je school?) vroeg ik en ik keek hem aan. Hij zag er moe uit. "Hoe ging het thuis?Je ziet er moe uit" zei ik vol medeleven en legde mijn handen op zijn schouders. Gelukkig was Drew niet geweldig groot dus ik kon er bij. Wel stom om klein te zijn.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Brandon
    'Die zoen was niet echt aardig, sorry, maar je bent ook zo slecht in acteren, ik durf te wedden dat iedereen zag dat je er niets van meende. Maar je hebt het geprobeerd en dan gedraag ik me zo. Je had over dit hele gebeuren gelijk, het gaat nooit werken tussen jullie twee. Het spijt me, alweer.' zegt ze en ze legt haar hoofd op mijn schouder. Een kleine glimlach vormt op mijn gezicht als ze zegt, 'Niet boos zijn alsjeblieft.' Ik sla mijn arm om haar middel heen en trek haar dichter naar me toe. 'Ik ben niet boos, ik ben ook niet aardig geweest.' begin ik, 'Maar ik probeer het, ik probeer aardig te doen tegen Drew, voor jou.' zeg ik zachtjes erachteraan. 'Ik wil je niet kwijt Tiffany.'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany
    Hij slaat zijn arm om mijn middel en trekt me dichter naar me toe. Dit is voor mij genoeg om een hele grote lach op mijn gezicht te krijgen. 'Ik ben niet niet boos, ik ben ook niet aardig geweest. Maar ik probeer het, ik probeer aardig te doen tegen Drew, voor jou.' Dit is dus precies de reden dat ik me zo lullig voel. Hij doet het allemaal voor mij en ik reageer kut. Gelukkig is hij niet boos, dat had eigenlijk wel verdient. 'Ik wil je niet kwijt Tiffany.' Als er echt vlinders in je buik konden zitten, was het daar bomvol. Ondanks dat het onmogelijk voel ik werkelijk kriebels in mijn buik. 'Ik jou ook niet.' Net op het moment dat ik hem een kus wil geven komt de taxi aanrijden. Dat doet me aan iets herinneren. 'Ik, eh heb geen geld,' geef ik toe. 'We kunnen beter lopen.' Ik sta op om naar de chauffeur te lopen. 'U kunt weer gaan, we hebben geen geld,' zeg ik als hij het raampje open heeft gedraaid.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon
    'Ik jou ook niet.' zegt ze en de taxi komt aanrijden. 'Ik, eh heb geen geld. We kunnen beter lopen.' Ze staat op en loopt naar de chauffeur. 'U kunt weer gaan, we hebben geen geld.' zegt ze als hij het raampje open gedraaid heeft. Ik loop naar haar toe en sla van achter mijn armen om haar heen. 'Luistert u niet naar haar, ze is een beetje in de war denk ik.' glimlach ik tegen de chauffeur en ik geef hem alvast het geld voor de rit. Ik hou de deur open voor Tiffany en wacht tot ze instapt. 'Na u mevrouw.' zeg ik en ik glimlach even. Ik kon niet blijer zijn als nu, ik had geen ruzie meer met Tiffany en dat gedoe met Drew kon ik vast ook wel even vergeten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Andrew Cole.

    Ik vervloekte mezelf dat ik er moe uitzag. Maargoed ja. Ik haalde mijn schouders op, "Darcy zit sinds gisteren ook op de kostschool, jup, zonder dat ze het weten". Ik zuchtte zachtjes en haalde mijn schouders op, "Het komt wel goed, kom op, laten we naar het dorpding gaan".

    (ben er even een half uurtje)

    Macey

    "Bij jou is ze veilig, zullen we anders wat leuks voor haar meenemen?" vroeg ik. Ik had echt medelei met hem. Zo'n jongen hoort niet op een school met drank en druggs veralaafden. "Ik deelde een kamer met een jongen van de zelfde kostschool, hij heeft het ook niet echt leuk thuis gehad." ik haalde mijn schouders op. "Anders blijf je dit weekend met Dat ey toch bij ons thuis? Mijn moeder vindt dat altijd gezellig" lachte ik en liep richting de auto.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Tiffany
    Ik slaak een gilletje als er twee armen van achter om me heen worden geslagen, van Brandon natuurlijk. Ik kan me geen liever mens dan hem bedenken. Hij geeft het geld voor de rit. Niet dat ik het erg vind, het is een eind lopen. Hij doet de deur open. 'Na u mevrouw.' Ik bijt in mijn lip omdat je anders mijn stomme lach zou zien. Voorzichtig stap ik in de auto en wacht tot Brandon is ingestapt. 'Een echte heer dus?' lach ik. Op dit moment ben ik blij dat er geen plek was in Drew zijn auto. Nu is alles goed tussen ons. 'Ik betaal je terug als ik geld heb, dat beloof ik.' Het zal alleen een tijdje duren. Eerst moest ik hier in de buurt een baan vinden, dat zou ik vandaag nog wel regelen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (zie dit maar even als Macey, ik ging ffies een plaatje zoeken verveelde me tussen de berichtjes door xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Andrew Cole.

    "Echt ?" vroeg ik grijnsend, "Macey, You are amazing !". We liepen ondertussen de straat op, "Je bedoel Quinten waarschijnlijk" zei ik daarna, "Hij heeft een motorongeluk gehad naar het schijnt, ik weet niet echt veel over hem".

    Kyle James Williams

    'Baby's eten geen lolly's zeker' vroeg ze. Ik schoot in de lach. 'Nee dat eten ze nog niet' zeg ik nog half lachend. Ik zette haar op de grond neer en stond op. 'Kom' zeg ik en ik pak haar hand.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brandon
    Ze stapt in de auto en ik ga naast haar zitten en trek de deur dicht. 'Een echt heer dus?' lacht ze. 'Ik betaal je terug als ik geld heb, dat beloof ik.' Ik grijns en druk een kusje op haar lippen. 'Je hoeft me niet terug te betalen. Maak je daar maar geen zorgen over.' zeg ik. Geld had ik nog genoeg, ik had er slechte dingen voor gedaan, maar ik mocht er nu wel van genieten toch? Ik was nu met al die gekke zaakjes gestopt, en ik zou binnenkort een baantje gaan zoeken. 'Zouden Drew en Darcy nog op ons aan het wachten zijn in de auto?' vraag ik me hardop af. Kon toch niet goed zijn voor zo'n kleintje, de hele tijd op en neer, andere slaapplekken. Drew zorgde wel goed voor haar volgens mij, maar dan nog.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Macey

    "I know" lachte ik. En ik stapte in (zit Darcey ook in de auto, want dan zit ze nu even op schoot xd) "Ja hij, hij was vroeger mishandeld of zo, vaag verhaal" ik haalde weer mijn schouders op. "En iemand anders van jouw school heeft een baby gehad, rare vrienden heb je" lachte ik en ik keek even in de spiegel. Zo mijn haar zit nu een beetje goed. Ij gebruite toch nooit makeup alleen mascara, anders zie je er ook zo nep uit.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Mia Amber James

    Langzaam werd ik wakker. Ik kreunde even en voelde aan mijn hoofd. Het deed pijn als een gek. Langzaam ging ik zitten en ik keek even de kamer rond. Ik lag alleen op een kamer dus dat was wel lekker rustig. Ik zag niemand en liet me toen weer achter over vallen. Ik zag naast me een dienblad met eten. Daar had ik nu echt geen zin in. Ik pakte het flesje water en dronk er wat uit. Ik hield het op een klein beetje, bang dat het er weer uit zou komen. Ik ging zitten en stapte uit mijn bed. Alles draaide nog een beetje en ik ging op het randje van mijn bed zitten. Ik wachtte even totdat mijn zicht weer normaal werd en ik stond op. Langzaam liep ik naar de deur en hield daar even stil. Ik liep verder de gang op, opzoek naar Austin.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †