• Haaii^^
    Ik ga een nieuwe Quiz beginnen maar ik kan niet kiezen tussen deze ideeën. Willen julile voor mij kiezen? Dankje!

    By xBreakAwayx
    1.Een meisje is een Tokio Hotel hater. Een extreme, ze spreekt op internet af met mensen om een Anti Bill dag te organiseren enzo. Ze hebben zelfs al wat meisjes in elkaar geslagen hiervoor.. Op een dag wordt het meisje, dat de baas van de club was, aangereden door een bus. De tourbus, ja je raadt het al, van Tokio Hotel. Ze komt in het ziekenhuis terecht, en wat blijkt, ze heeft een hersenschudding gekregen. Het meisje herrinnert niets meer, en wordt wat close met [Maakt niet uit wie, Bill, Tom, Georg, Gustav] Want die waren natuurlijk met haar in het ziekenhuis. Na een lange relatie van een jaar, komt ze er langzamerhand achter dat ze hater was. Ze heeft haar clubje in de steek gelaten. Al haar vriendinnen die nu hartstikke boos op haar zijn.


    By LOLLIPOPX3
    2.Een meisje heeft een relatie met 1 van TH enzoo en ze zijn bijna 1 jaar samen. Op de dag dat ze 1 jaar samen zijn betrapt ze hem met een ander meisje wat blijkt zijn geheime liefde te zijn. Het meisje blijkt dan ook nog eens een groupie te zijn. Ze maakt het gedaan en is vanplan hem het leven zuur te maken. Ze doet alles om hem te ergeren zoals in de krant laten zetten dat hij 'het' met 30 meisjes heeft gedaan, hij eigenlijk homo is enzovoort. Hoe loopt dat af...


    By xBreakAwayx
    3.Bill leert dus een meisje kennen in Duitsland, maar ze moet weer terug naar Amerika. Ze zijn hartstikke verliefd, en missen elkaar hartstikke erg. Gelukkig is er e-mail enzovoort. Maar plots laat het meisje niks meer van zichzelf horen, het is niet langzamer geworden, maar opeens stopte het. Terwijl ze elkaar wel 3 of 4 keer per dag schreven! Bill belt naar het meisje de familie. Het enige wat hij te horen krijgt is dat hij niet meer moet bellen. Wanneer hij met zijn band naar Amerika gaat, gaat hij langs het meisjes huis. Want hij móet weten wat er aan de hand is.


    Aub kies voor mij!

    xxx<3

    De eerste klinkt het mooist =)

    De eerste lieford.x33


    *He's the one.

    1; 6
    2; 2
    3; 3

    de eerste

    1e denk ik. die laatste doet me denken aan het boek: voor mijn verre prins x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    1e denk ik. die laatste doet me denken aan het boek: voor mijn verre prins x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Meer mensen, want we willen niet gelijk kiezen =D


    ok

    3e. Maar 1 is ook vet!

    2 of 3

    Jah precies ben ik raar, maar dat eerste heeft wel iets, maar ik vind het niet zo speciaal die tweede en derde wel


    Live life limitless.

    3


    ii_COLLAPSExBabii

    Ik vind ze allemaal stoer :] Ik kannie kiezen :$

    3 =]

    Wat heb je met die andere series gedaan =0

    Lieverd,heb je ze verwijderd !!
    xx


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    MEENSNSSEEN ! STOP MET KIEZNE =x

    We maken een nieuw topic.x]


    ok