• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || H4RRY5TYLE5
    - Dawn Mary Claire || KaoruKun
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Er is nog een rol vrij!
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Paintball
    - Andrew "Drew" Cole || H4RRY5TYLE5
    - Quinten "Quinn" Grey || 13Oclock
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    Er zijn nog 2 rollen vrij!


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Naam veranderingen even doorgeven s.v.p.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 18:19 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dokter

    Quinten was ondertussen in slaap gevallen en ik was de deur uitgelopen. Il liep de gang op en zag Mia zitten met de jongem die Austin bleek te heten. De baby was aan het huilen. "Hey, wat is er aan de hand?" vroeg ik en ik stopte even bij het groepje.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    'Ja geen probleem,ik loop wel een rondje met hem of zo,misschien wordt die dan stil'zeg ik en glimlach even. 'Als je het liever niet wil snap ik het ook hoor'voeg ik er aan toe.De dokter kwam bij ons staan en vroeg wat er aan de hand was. 'Ow Duke blijft huilen dus ik heb aangeboden hem even over te nemen zodat Mia wat kan gaan slapen'

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:19 ]

    [Oke, tijd voor Drew en Vanessa om sociaal te doen, ze kunnen anders wel naar het ziekenhuis ?]

    Mia Amber James

    'Ja geen probleem, ik loop wel een rondje met hem of zo, misschien wordt die dan stil' zegt hij en hij glimlacht even. 'Als je het er liever niet wil snap ik het ook hoor' voegt hij eraan toe. 'Hey, wat is er aan de hand' vroeg de dokter toen hij er net bij was komen staan. 'Ow Duke blijft huilen, dus heb ik aangeboden hem even over te nemen zodat Mia wat kan gaan slapen' zegt hij. 'Ja en ik en een beetje duizelig' zeg ik en ik heb het gevoel dat alles draait. Ik schud even zachtjes mijn hoofd om erbij te blijven. Duke mocht niks over komen! Echt niks!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    H4RRY5TYLE5 schreef:
    [Oke, tijd voor Drew en Vanessa om sociaal te doen, ze kunnen anders wel naar het ziekenhuis ?]


    [ Kyle kan mee naar het ziekenhuis :) ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dokter

    "Je hebt toch wel genoeg gegeten en gedronken?" vroeg ik. Ik jad het nog tegen haar gezegd. "Neem maar even wat eten en een kop thee wat je lekker vindt. Daarna kan je lekker slapen". glimlachte ik en gaf haar een klopje op haar schouder voor ik weg liep.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    xheart schreef:
    (...)

    [ Kyle kan mee naar het ziekenhuis :) ]


    (= Goed idee !
    Maar hoe weten ze dat er 2 mensen in het ziekenhuis liggen ?

    Austin
    'Moet ik Duke bij me houden of niet?'vraag ik aan haar omdat ik nog niet echt duidelijk antwoord heb gehad.

    Brandon
    Ze gooit ook haar benen over de rand en trekt haar sloffen aan. 'Dat gaat dan denk ik erg ongemakkelijk worden.' zegt ze en ze staat op. 'Ehm, zie ik je dan zo beneden?' Ik knik en ze geeft me snel nog een kus, dan loopt ze naar buiten en trekt de deur achter zich dicht. Ik grinnik als ze weg is en loop de badkamer in, draai de deur op slot en zet de douche aan. Snel trek ik mijn joggingsbroek uit en stap onder het warme water. Ik had wel zo'n vermoeden dat ze snel en met een rood hoofd naar haar kamer zou gaan om daar te douchen, ik vond het ook niet erg, ik vond het wel grappig hoe snel ze zenuwachtig en beschaamd raakte. Ik stapte uit de douche, droogde me af en deed mijn uniform aan, anders zou Tiffany wel weer boos worden dat ik de regels overtreed. Ik keek in de spiegel en deed snel wat gel in mijn haar. Daarna pakte ik mijn mobiel en liep de kamer uit, de trap af en wachte daar op Tiffany.

    [Maakt niet uit, heel veel sterkte xx]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Mia Amber James

    'Je hebt toch wel genoeg gegeten en gedronken?' vroeg de dokter. 'Neem maar even wat te eten en kop thee wat je lekker vindt. Daarna kan je lekker slapen' zegt de dokter nog voor dat hij wegloopt. Ik had inderdaad bijna niks gegeten alleen wat sla gisteravond. 'MOet ik Duke nog bij me houden of niet?' vraagt Austin nog. 'Ja is goed' zeg ik slap en ik geef Duke aan Austin daarna word alles zwart.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    H4RRY5TYLE5 schreef:
    (...)

    (= Goed idee !
    Maar hoe weten ze dat er 2 mensen in het ziekenhuis liggen ?


    De school heeft een melding gekregen?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dokter

    Ik draai me om en zie dat Mia flauwvalt. "Niets ergs" zeg ik en ik til haar op. Ik leg haar in bes en leg wat eten klaar. "Als ze wakker wordt zal ze hoofdpijn hebben en zich niet lekker voelen, maar ze moet eten" zeg ik. "Sterkte" zeg ik, ik steek mijn hand uit en loop de deur uit.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik kijk de dokter dankbaar aan en speel wat met Duke's vingertjes. Hij was even stil geworden maar begon al snel weer te huilen. Ik pakte het knuffeltje uit zijn bedje en bewoog hem voor zijn hoofdje. Hij keek even met grote ogen naar het knuffeltje en ik grinnikte. Ik legde het knuffeltje op hem en streelde langs zijn wangetje. Gelukkig was die door het knuffeltje even stil,ik vraag me af voor hoe lang.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:43 ]

    [Ow wacht ff aanpassen xD]

    (whaha, herkenning xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.