• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || H4RRY5TYLE5
    - Dawn Mary Claire || KaoruKun
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Er is nog een rol vrij!
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Paintball
    - Andrew "Drew" Cole || H4RRY5TYLE5
    - Quinten "Quinn" Grey || 13Oclock
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    Er zijn nog 2 rollen vrij!


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Naam veranderingen even doorgeven s.v.p.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 18:19 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    'Dat wist ik al'mompelde ik en zag dat hij het er moeilijk mee had. Ik besloot een ander onderwerp te beginnen,ook al wist ik niet zo snel wat. 'Maar het is wel stil in de kamer hoor zonder jou'zeg ik lachend. Het was echt zo Quinn was één van de drukste en zonder hem was het best saai.

    Quinten

    "Ik mag na de operatie zitten en dan mag ik een laptop" zeg ik weer. "Dan kunnen we cammen" glimlach ik. "Ik heb ook een app ondekt, dan kan je op je mobiel cammen in de les" grijns ik. Ik voelde me weer wat beter.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Stefano

    Ik knipperde met mijn ogen toen Dawn voorzichtig haar hand op mijn rug legde. Ik besefte ineens waar ik mee bezig was, alsof ik uit mijn ''trance'' gehaald werd. Ik keek nog een laatste keer boos naar de bange jongens. 'Ik krijg jullie nog wel, als jullie het niet verwachten.' dreigde ik. Niet dat ik ze iets aan zou doen, maar ik wilde gewoon dat ze met angst leefden. Dezelfde angst waar Dawn mee leefde dankzij hun. 'Oprotten nu.' riep ik naar ze. De jongens renden weg, en de jongen die op de grond lag stond moeizaam op en liep ook met snelle passen weg. Ik borg mijn zakmes op en keek Dawn aan. 'Het spijt me, dat je dat moest zien. Ik werd gewoon boos.' verklaarde ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Austin
    ik grijns,dan werden die lessen tenminste nog een beetje leuk. 'Nou,dan kan jij me wakker gaan houden tijdens die lessen want ik weet nu al dat die echt saai gaan worden'grinnik ik.

    Quinten

    "Miss. krijg je wel een leuke lerares" lach ik. "Maar hier is het ook hel saai" gaap ik. "Wat zit er in die tas?" vraag ik en ik staar naar de tas.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    'Leuke leraren?'vraag ik lachend. 'Op zo'n school?'zeg ik lachend. 'Tja hier is het ook saai ja.' "Wat zit er in die tas?" vraagt Quinn waarna die naar de tas staart. 'Ow schone kleren en wat spullen om je niet zo te vervelen'zeg ik lachend. Ik pak de tas en geef hem aan hem.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 21:01 ]

    Dawn Mary Claire:

    'H-het maakt niets uit' zeg ik stotterend en knuffel hem voorzichtig. Ik trilde over heel mijn lichaam en ik was nog steeds bang, bang voor die jongens maar ook bang van stef. Dalijk als ik ruzie krijg met hem, doet hij me misschien ook pijn. Hij was zichzelf niet, dat zag ik. Ik zuchte zachtjes en dacht aan de jongens. Ik wist zeker, dat ze hem terug gingen pakken. Ze waren bang, maar zodra hun angst weg was, waren ze woedend en zouden ze ons terug pakken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinten

    "Owja natuurlijk. Wij hadden altijd wel een leraar die niets deed en waar je gewoon bij kon kletsen" lach ik. Ik kijk naar de tas die hjj aan me gaf. "Kun je het er uit halen?" vraag ik. In mijn ene arm zit een infuus en mijn andere arm is zwaar gekneusd dus dat gaat niet erg makkelijk.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Even douchen (:]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (ik ook ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    'Tja als ik die krijg kan ik nog wel lachen'zeg ik en pak daarna wat spullen uit de tas. Ik leg e kleding gewoon naast hem in een kast en de rest van de spullen laat ik liggen.

    Sarah

    Ik besloot Mia eventjes alleen te laten met Duke en Quinn op te zoeken. Ik wandelde door de gang richting de kamer van Quinn. Ik had gehoord dat hij op kamer 325 lag. Toen ik daar aankwam klopte ik op de deur en ging binnen. Ik zag dat Austin er ook was. 'Hej, Quinn. Hoe is ie?'vroeg ik. Domme vraag natuurlijk, maar ik moest toch een gesprek beginnen.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Stefano

    'Jawel, het heeft je bang gemaakt.' zei ik bezorgd waarna ik haar aan keek. Godver, waarom kon ik mezelf niet beheersen? Ik had gewoon door moeten fietsen, nu is Dawn bang voor mij. 'Weet je, ik beloof je, dat het nooit meer zou gebeuren. Het is gewoon dat ik zoveel om je geef en me even verloor in mijn woede.' zei ik naar waarheid. 'Maar het zou niet meer gebeuren.' beloofde ik haar. Hopend dat ik mijn belofte kon waarmaken..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinten

    "Ik voel niet veel, langleve de druggs" lach ik als Sarah binnen komt. Het is wel te zien dat het slecht gaat. In zit aan het infuus, hinderden apparaten om me heen die piepen bij elke hartslag. "Ik weer niet een swat ik gebroken heb" zeg ik mijn stek klinkt nog steeds hardstikkeschor en ik was al weer begonnen veel te snel te ademen, ik hoopte dat ik niet weer aan de beademing moest. "Morgen operatie aan mijn heup en bovenbeen, dan word ik den robot" glimlach ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    'Ook hoi Sarah'zeg ik tegen haar en lach even. 'Mij niet eens begroeten hea' mompel ik lachend en kijk daarna even naar Quinn. 'Je bent nu gewoon de hele tijd een soort van stoned'zeg ik lachend. 'En je hebt je ribben en been gebroken.'zeg ik tegen hem.'Dat wist je toch wel?'