• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || H4RRY5TYLE5
    - Dawn Mary Claire || KaoruKun
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Er is nog een rol vrij!
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Paintball
    - Andrew "Drew" Cole || H4RRY5TYLE5
    - Quinten "Quinn" Grey || 13Oclock
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    Er zijn nog 2 rollen vrij!


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Naam veranderingen even doorgeven s.v.p.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 18:19 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sarah

    Ik zag dat Austin een knuffelbeertje nam en het in het bedje van het kleinte leggen. 'Sorry dat ik niets heb kunnen kopen Mia.'zei ik. 'Ik ben niet bij een winkeltje geraakt. Ben de hele tijd hier geweest.' Ik vond het erg dat ik niets had, maar ik ben echt niet meer uit dit ziekenhuis geweest. En ik was te voet dus had ik niet kunnen kopen.'Maar wees gerust. Jij, of het kleintje.Zal zeker iets krijgen.' zei ik met een glimlach. 'Seg Austin. Hoe is het eigenlijk met Quinn?' Vroeg ik.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Ow srry had aangepast omdat xheart niet online is maar doe zo terug
    maar moet nu eten]

    (ik g ffies onnozele dingen met Dokter doen xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dokter

    Ik liep naar het keukentje toe voor het personeel en schonk wat koffie in. Ik pakte een broodje en ging rustig aan een tafel zitten. Het broodje was lekker fris met de tomaten en sla. Ik pakte mijn tas en legde alle informatie op tafel. Ik was ook een psygoloog dus ik hield alle geestelijke vooruitgangen op papier bij. Ik las alles over Quinten nog een keer door, ik had het idee dat hij vroeger mishandeld was aangezien de celstraf en de plekken. Gister was hij ook even bij zinnen geweest en had verteld over het boze gezicht van zijn vader. Hij was dan wel achttien maar was niet in staat geweest zich te verdedigen, maar waarom... Ik pakte alle andere stukjes van de puzzel bij elkaar, de kostschool. Waarom zat hij daar? We weten bijna zeker alcohol, hij had een alcohol in zijn bloed zitten. Maar het kan ook oets met de brand van twee jaar gerug te maken hebben. Ik wilde meer aan hem vragen maar hij moest nu rusten aangezien hij gister een paniekaanv had gehad. Ik stopte alles terug in minn tas en dronk de koffie op. Morgen zou ik alles over Mia door emen en eens met haar praten. Maar nu eerst naar de kaner van Quinten. Ik liep richting de kaner en controleerde de aparaten een. Ook vroeg ik aan de anderen doktoren hoe het met hem ging. Hij zou morgen ook geopereerd aan zijn heup worden.

    (het is saaier dan ik dacht xd Ik ga hem binnenkort bij laten komen :))


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Sorry ik was eten..]

    Mia Amber James

    Austin ging even naar Quinn en Sarah ging op de stoel zitten. 'Het geeft niet hoor' antwoordde ik glimlachend op haar verontschuldiging dat ze niks mee had. 'Ja alles gaat goed, Hij heet Duke' antwoordde ik alles in een keer. Ik glimlachte en ging goed zitten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brandon
    Ik gaapte nog een keer en probeerde me toen uit te rekken maar ik vond Tiffany in mijn armen en ik rekte me uit zo goed en zo kwaad als het ging. Met mijn vrije arm wreef ik mijn ogen uit en ik drukte een kusje op Tiffany's wang. Ik besloot om haar nog maar even te laten slapen, ik had geen idee of ze nog met Drew had liggen praten en aan de ene kant was ik er best blij mee want ik zou denk ik boos worden als ik wist dat ze tot laat nog met hem had gepraat. Voorzichtig haalde ik een paar plukjes haar uit haar gezicht en keek naar het zonlicht dat op haar gezicht viel. Haar lange wimpers waarvan de schaduw onder haar ogen viel en haar mond waar een comfortabele glimlach op stond. Ik glimlachte even toen ik naar haar keek en besloot haar toch maar wakker te maken. 'Goodmorning sunshine.' zei ik zachtjes en ik streelde even met mijn hand over haar wang in de hoop dat ze wakker zou worden.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany
    'Goodmorning sunshine,' hoor ik in de verte iemand zeggen, ik ben te moe om te plaatsen van wie de stem is. Als ik een hand over mijn wang voel gaan kijk ik verschrikt op waarbij ik mijn hoofd stoot tegen het bed boven me. Nooit maakt iemand me wakker en al helemaal niet door over mijn wang te wrijven. Alsof iemand me op een lieve manier wakker wilde maken. Pijnlijk wrijf ik over mijn hoofd. 'Sorry, ik wist niet dat jij het was,' mompel ik als ik Brandon zie zitten. Als ik net tien seconden wakker ben is mijn humeur nooit al te best, zeker niet als ik mijn hoofd hebt gestoten wat nu hoofdpijn heeft veroorzaakt. 'Goedemorgen,' zeg ik dan, al een stuk vrolijker. Ik voel een paar plukjes haar langs mijn gezicht vallen en merk dat het merendeel van mijn haar uit de knot is gevallen. Een teken dat ik er op dit moment niet normaal uit zie. Snel geef ik Brandon een knuffel waarbij ik hem niet loslaat, zodat hij me niet kan zien.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Andrew Cole.

    Langzaam klauterde ik het bed uit en opende mijn armen. "Darcy kom nou" zuchtte ik. Ze gaf zich uiteindelijk over en liet zich vallen. Ik nam haar mee naar de badkamer en waste haar gezichtje en haar hals. Uiteindelijk waste ik me ook kort en deed iets aan, alles behalve mijn uniform. Dat deed ik wel aan als de lessen begonnen. Ik liep terug naar de kamer en deed mijn haar in model. Darcy deed ik ook iets aan, wat ik vond, "Morgen" zei ik nog snel voordat ik de deur open deed. Ik glimlachte nog even en rende toen achter Darcy aan zodat ze niet van de trap viel.

    Brandon
    Het leek wel of ze schrok en ze schoot omhoog waarbij ze haar hoofd stoot. Ze wrijft er even pijnlijk overheen en ziet dan pas dat ik het ben. 'Sorry, ik wist niet dat jij het was.' mompelt ze. Oeps, gevalletje ochtendhumeur. 'Goedemorgen.' zegt ze dan en ze lijkt meteen een stuk vrolijker. Een paar plukjes haar vallen naast haar gezicht en ze geeft me heel snel een knuffel, ze laat me niet meer los ook. Ik grinnik even, 'Wow, heb je me zo gemist?' zeg ik plagend als ik haar losmaak en weer achterover ga liggen. Een rilling trekt over mijn lichaam en ik trek de deken nog wat over me heen, het was veel kouder dan ik dacht. Ik kijk even op de wekker die ergens op een nachtkastje staat, half 10, als er lessen waren had ik me in ieder geval alweer verslapen. Nou ja, jammer dan, moesten ze het maar goed regelen. 'Lekker geslapen trouwens?' vroeg ik toen ik nogmaals rilde door de kou.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [LEADERLOUIS -- H4RRY5TYLE5]

    Sarah

    'Ja alles gaat goed, Hij heet Duke' zei mia. Ze glimlachte en ging goed zitten. 'Ben blij dat alles goed gaat met je. En je hebt een prachtige naam gekozen.' glimlachte ik terug. 'Wanneer kan je terug naar de kostschool? Weg uit dit ziekenhuis.' zei ik. 'Dat we terug dingen kunnen gaan uitsteken .' Probeerde ik wat leven te brengen. Ziekenhuizen maakten me altijd een beetje down. Ik moest dan altijd denken aan de zovelen keren dat ik vroeger in het ziekenhuis heb gelegen door mijn vader. Ik ben niet graag in een ziekenhuis te veel herinneringen. Ik schoot uit mijn gedachte en hoopte dat niemand iets gezien had van mijn gepeins over vroeger.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Moet gaan eten!]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Ik ben der weer]

    Dokter

    Ik liep terug uit het kamertje en zag de jongen weer zitten. " Heey, zou ik de spullen aan hem afgeven als hij weer wakker is?" vroeg ik en keek naar het tasje. "Hij kan wel alles horen" zei ik en liep weer weg.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    'Ja graag' zei ik en glimlachte even naar de dokter."Hij kan wel alles horen" zei hij daarna en liep weer weg. Ik keek even naar Quinn. Wanneer werd die nou is wakker. Eigenlijk wou ik ook wel dingen aan hem vragen,over wat de dokter mij verteld had.