• Rollentopic

Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!

================================================

Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh|| Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing||Aecio AllAround

Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

================================================

Rules;

*Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

[ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:10 ]

Ich liebe dich 27.12.23

[Hou het gezellig alsjeblieft.]

kindness is never a burden.

Noah
    Ik draai me terug om naar Connor. "Bedankt, Connor." glimlach ik en wrijf de rest van mijn lichaam in waarna ik de tube terug in mijn strandtas stop. "Gaan we nu zwemmen?" vraag ik aan hem.

Sophie.

Snel doe ik mijn haren in een makkelijke knot. Gelukkig had ik waterproof mascara. Anders was ik nu een monstertje. Flint en Austin kwamen in ons zicht.

Pretty is just a pretty word.

Flint
    Sophie en Madison komen naar ons toe zwemmen en grijnzend geef ik hem een knipoog. "Zien jullie er even goed uit in bikini." complimenteer ik hen en lach.

Connor

Ik glimlach.
    "Ja leuk idee." Zeg ik en kijk naar Noah.
    "Wie er het eerst is!" Zeg ik en begin naar het zwembad te rennen, bij de rant stop ik en kijk naar Noah.
    Dan duik ik erin. Als ik boven kom zucht ik.
    "Heerlijk!" Roep ik genietend uit.

Ich liebe dich 27.12.23

Madison
    Ik kijk even naar Connor en Noah en zucht "Ik mag die Noah echt niet" fluister ik in Sophie haar oor en richt me dan weer tot de jongens en lach naar Flint "Nou jullie zien er anders ook niet verkeerd uit" zeg ik lachend en veeg wat druppels van mijn gezicht af.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

[ Ben even weg]

Noah
    Lachend volg ik Connors voorbeeld en met een sierlijke duik beland ik in het zwembad vlak naast Connor. "Het water is lekker warm." prevel ik en strijk de verdwaalde plukken haar uit mijn gezicht.

Sophie.

Kritisch knikte ik. 'Ik ook niét.'
    Verlekkerd keek ik naar Flint zijn sixpack. 'Jouw buikje mag erook wel wezen.'

*gtst kijken*

Connor

"Het water is lekker warm." Zegt Noah als ze er ook in ligt.
    Ik knik.
    "Aha, heel lekker." Ik kijk Noah aan.
    "Hoelang kun jij onder water blijven?" Vraag ik dan.
    Ik heb geen idee wat te doen nu, daarom vraag ik dat maar.

Ich liebe dich 27.12.23

*Ik ga even snel douchen ben ook binnen een half uurtje weer terug*

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Flint
    Grijnzend duik ik onder water en grijp Sophie bij haar middel. Ik kom terug boven en lach,"Jij bent zo dood. Ik heb geen buik!" waarna ik haar mee onderwater sleur.

Noah
    "Ehm- niet erg lang denk ik." prevel ik zacht en bijt terug op mijn lip. Ik kan niet goed tegen water in mijn oren dus probeer ik dat zoveel mogelijk te vermijden. Wedstrijdjes helpen daar niet echt bij maar wat kan ik Connor weigeren. "3,2,1-" grijns ik en ga kopje onder.

MoccaSins schreef:
    *Ik ga even snel douchen ben ook binnen een half uurtje weer terug*

[Sommigen mensen appreciëren het niet maar ik zeg het toch, je had toch al gedouched? Of ben ikn u gek, pagina 6 staat het :P]

Ich liebe dich 27.12.23