• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!


    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh|| Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:10 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Geod gaan we dan nu gewoon 'vrolijk' verder met RPGen en dit stoppen, we gaan nogal ver off-topic nmlk.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Jup, ze zit nog steeds op Flints rug.... ]


    kindness is never a burden.

    *Ok c:*

    Madison
    Ik lach even naar hem "Nu blijf ik lekker op je rug" zeg ik en steek mijn tong uit en ga met mijn handen een beetje over zijn borstkast heen.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 20:49 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    "Verdamma, Madison! Kappen!" roep ik lachend en houd haar handen vast. "Daar kan ik écht niet tegen!" Ik duw Maddie van mijn rug en draai me naar haar om. Nog steeds heb ik haar handen vast en kijk nu diep in haar ogen.


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik lach even tot hij mij van zich afduwt en dan zich omdraaid terwijl hij mijn handen nog steeds vast heeft ik ga iets dichter tegen hem aan staan "En wat ga ju nu doen dan" fluister ik in zijn oor terwijl mijn lippen net zijn oor aanraken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Noah
    "Ik ben adembenemend." lach ik en sla al snel mijn hand voor mijn mond. Had ik dat nu echt gezegd? "Sorry, ik-," zeg ik snel en word helemaal rood. Ik zwem naar de rand van het zwembad en kruip eruit.


    kindness is never a burden.

    Flint
    Even weet ik niet wat te doen. "Eh-, ik weet het niet." mompel ik en zwem vlug achteruit. "Eh- wie wil een ijsje?! Moeten ze hier toch wel ergens verkopen?" roep ik en werp nog een blik op Madison voordat ik het zwembad uitvlucht en opzoek ga naar ijs.


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik kijk hem lachend na en zwem naar Sophie "Kom laten we eruit gaan" zeg ik en ik zwem samen met Sophie naar het trappetje en klim eruit, ik loop naar de dichts bijzijnde handdoek en sla hem om me heen zodat ik lekker droog kan worden. Ik ga liggen op een ligstoel en voel de warme zon op mijn lichaam en zie dat Sophie ook op een ligstoel gaat liggen naast me.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    'Hmm, heerlijk deze zon. Echt.' geniet ik met mijn ogen dicht.


    Pretty is just a pretty word.

    Flint
    Aangezien niemand reageert om mijn ijsjes-verzoek ga ik naar de bar en koop daar een Magnum. Ik loop terug naar het zwembad en ga naast Sophie op een ligstoel liggen. Best krap maar voor mijn heel erg comfortabel.


    kindness is never a burden.

    Connor

    "Noah wacht!" Ik zwem achter haar aan en klim het bad uit.
    "Je hoeft je niet te schamen," Zeg ik snel.
    "Je bent adembenemend, het is dat je het zelf zegt." Zeg ik en kijk haar aan.
    Het is zo, ze is prachtig, mooi, leuk.
    "Schaam je er alleen niet voor." Zeg ik zacht tegen haar.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Madison
    Ik kijk naar Sophie en knik "Ja het is echt heerlijk" en lach even hardop, en zet mijn zonnebril op.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    'En voor mij neem je geen ijsje mee?' pruilde ik.
    'Nu wil ik een likje' zei ik met een knipoog.


    Pretty is just a pretty word.

    Flint
    Ik lach en duw het ijsje tegen haar neus. "Lik maar af." zeg ik droog en bijt in de magnum. "He, jongens, zou het niet cool zijn als we vanavond uit gaan eten? In zo'n chic restaurant? Ieder betaalt zijn eigen?"


    kindness is never a burden.

    Sophie.

    Grijnzend nam ik na Flint ook een hap. Hmm,"He, jongens, zou het niet cool zijn als we vanavond uit gaan eten? In zo'n chic restaurant? Ieder betaalt zijn eigen?" vroeg Flint. Meteen klapte ik in mijn handen. 'Dat is een goed idee!'


    Pretty is just a pretty word.