• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!


    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh|| Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:10 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    *Haha ja toen was ik het van plan maar moest toen eten, ik had geen tijd meer dus ik ga nu even snel sorry voor de miscommunicatie :Y)*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    *Haha ja toen was ik het van plan maar moest toen eten, ik had geen tijd meer dus ik ga nu even snel sorry voor de miscommunicatie :Y)*


    [Kan gebeuren. Doucheze]


    Ich liebe dich 27.12.23

    *Danke schunn c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Connor

    Nadat Noah aftelde ging ik ook onder water.
    Ik zie haar wazig door het water en glimlach naar haar, waardoor meteen de helft van mijn lucht ontsnapt, snel doe ik mijn mond weer dicht.
    Met mijn handen houd ik mezelf omlaag onder water.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Sophie.

    'Flinttttt!' giechelde ik hard.
    'Je hebt een mooie buik, geloof me' fluisterde ik in zijn oor en streelde kort zijn buik.


    Pretty is just a pretty word.

    Flint
    Meteen laat ik Sophie los. "Niet doen! Ik kan niet tegen kietelen of wat dan ook. Nu ben je echt dood!" lach ik en spring op Sophies rug. "Zeg sorry Flint of ik span een rechtzaak tegen je aan wegens ongepast gedrag op vakantie."


    kindness is never a burden.

    Sophie.

    Onhandig ging Flint op mijn rug springen. Hoorde het niet andersom? Een meisje bij de jongen op de rug? Flint was gek c:. 'Ik zeg dus geen sorry!' protesteerde ik en gooie Flint van mij rug af.

    *benzo weer terug. Reclame gtst is zo over D; Heb geduld Winnieh, ik kom zo terug.*


    Pretty is just a pretty word.

    [Hehe. Geduldig zijn is niet echt mijn beste eigenschap. :Y) ]


    kindness is never a burden.

    Noah
    Glimlachend kijk ik naar Connor die zijn lucht laat ontsnappen door naar me te glimlachen. Hij is een schatje maar soms ook zo grappig.

    [Damn vergeten te posten.]


    kindness is never a burden.

    Flint
    Pruilend kijk ik naar Sophie. "Nu ben ik heel erg verdrietig." zeg ik gespeeld triest.

    [Sorry voor het korte stukje, maar had even écht geen inspiratie. ]


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik draai me om naar Austin "Heey" zeg ik en kijk hem glimlachend aan

    *Sorry voor de one-liner*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    Al snel ben ik Sophie vergeten en zwaai vrolijk naar Madison. "Hoi, Madison! Vind je het erg als ik je Maddie noem? Dat is korter." zeg ik en sla mijn arm om haar heen. "Weetje je bent eigenlijk wel knap hé. Wie is de gelukkige jongen die jou hart heeft?" vraag ik grijnzend.


    kindness is never a burden.

    [Ach mag er toch niets over zeggen dus ga gerust je gang (Y)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Madison
    Ik lach even naar Flint "Nee hoor" en hij slaat zijn arm om me heen "Weetje je bent eigenlijk wel knap hé. Wie is de gelukkige jongen die jou hart heeft?" vraagt hij met een grijns, ik lach even naar hem "Hoezo bied je je aan" fluister ik zwoel in zijn oor en lach.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    "Misschien wel." zeg ik even zwoel terug en schenk haar een wenkbrauwwiebel. Ik druk een kus op Madisons wang en zwem dan vlug weg. "Pak me dan, als je kan." zing ik lachend en draai een rondje in het water.


    kindness is never a burden.